Ucieczki grzesznych

Data: 2018-08-04 11:08:16
Autor: pulsar
Ucieczki grzesznych
https://wiadomosci.wp.pl/proboszcz-powiesil-sie-na-chorze-wikary-na-klamce-o-samobojstwach-ksiezy-w-polsce-sie-milczy-6280381024311425a

Symptomatyczne cytaty komentarzy:

"ciezko jest zyc, ze swiadomoscia ze cale zycie
uplynie w totalnym klamstwie i zyciu na koszt
biednego spoleczenstwa" /wlokus57/

"Co przeszkadza księdzu uprawiać seks?
Najczęściej jest to tornister."
/Polak mały/

"najciekawsze - najczęściej zabijają się księża
z Małopolski, tego bastionu katolicyzmu w Polsce.
Dlaczego?" /chichot historii/

"Wcale im się nie dziwię, całe życie na kolanach
i kłamstwa na okrągło" /Daks./

-- -
pulsar

Data: 2018-08-04 06:46:16
Autor: jacekbialy80
Ucieczki grzesznych
  -- - "Co przeszkadza księdzu uprawiać seks?
Najczęściej jest to tornister." -- -

Ty pulsar ile lat służyłeś w Milicji Obywatelskiej?  Pytam dlatego, że normalny człowiek nie zajmuje się życiem seksualnym innych, a od pedofilów mamy dzisiaj sądy i policję.
Co innego w waszych gównianych czasach, kiedy ksiądz-pedofil mógł bezkarnie gwałcić dzieci (a nawet korzystać z operacyjnej osłony), jeśli był przydatny dla Służby Bezpieczeństwa. Taak - nawet gdy sprawa doszła do biskupa, to zapraszało się go "na górkę", tam częstowano kawą, a o księdzu pedofilu kazano zapomnieć, jeśli Jego Eminencja chciał jechać do Rzymu..
Taak, to wy - czerwona zaraza odpowiadacie za większość patologii w polskim kościele i nie tylko kościele, bo w życiu jako takim i nie tylko polskim. Lecz w Polsce nikt was z tego nie rozliczył, więc do gównianej śmierci będziecie zanudzać innych swoimi milicyjno-ubeckimi dowcipami, które żeście wynieśli z waszej gównianej pracy zawodowej.
Zieeeeeeeew.....

JB

Data: 2018-08-04 06:56:08
Autor: Bruno Brunowski
Ucieczki grzesznych
Zbysiu chwalił się niedawno ogólnodostępnym rejestrem pedofilów. Cieszył się też, że niewielu tam księży.

Szybko się okazało, że ze względu na ważny interes tychże księży większość nie trafiła do publicznej części rejestru.

--
Bruno

Data: 2018-08-04 12:23:21
Autor: jacekbialy80
Ucieczki grzesznych
Taki chojrak, a boi się biskupów?   Nic dziwnego - biskupi walnie przyczynili się do klęski PiS-u w roku 2007 (rzygać się chce...)

JB

Data: 2018-08-05 07:02:25
Autor: pulsar
Ucieczki grzesznych
W dniu 2018-08-04 o 15:46, jacekbialy80@gmail.com pisze:

Ty pulsar ile lat służyłeś w Milicji Obywatelskiej?  Pytam dlatego, że normalny człowiek nie zajmuje się życiem seksualnym innych, a od pedofilów mamy dzisiaj sądy i policję.

Nie... ty pytasz dlatego, że nie potrafisz czytać
ze zrozumieniem... CYTOWAŁEM tylko 'GŁOS LUDU' !
(przypomnij sobie czym jest taki głos ludu i...
więcej pokory... synu...)...

[...]

Widać, że znasz 'te metody' z autopsji... wiesz
co i jak robiliście... i cała ta twoja projekcja
potwierdza, że też jesteś produktem tamtych czasów,
tylko może produktem ubocznym... po waszych czynach
i słowach was poznajemy...

[...]

Nie rozpędzaj się tak... kościół wtedy miał przywódcę,
który dawał przykład jak kryć pedofili w sukienkach...
i za to zrobili go świętym, nieprawdaż ?

Zieeeeeeeew...  > JB

Tak ziewasz po każdej nieudanej projekcji... ale
skup się... i zrozum, to były cytaty (!) to znaczy,
że tak myśli lud... zrozumiałeś wreszcie JB ?
to takie proste... średnio inteligentny orangutan
by to zrozumiał...

-- -
pulsar

Data: 2018-08-05 06:43:46
Autor: jacekbialy80
Ucieczki grzesznych
   -- - Nie... ty pytasz dlatego, że nie potrafisz czytać
ze zrozumieniem... CYTOWAŁEM tylko 'GŁOS LUDU' !
-- -- -- -- --

Głos zboczeńcow, którzy zazdroszczą pedofilom w sutannach bezkarności. No i głos esbekow, których treścią życia było szantażowanie pedofilów, zamiast wsadzać ich za kratki. Nie wstyd ci dzisiaj?

JB

Data: 2018-08-05 15:55:37
Autor: pulsar
Ucieczki grzesznych
W dniu 2018-08-05 o 15:43, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

A ty po swojemu, z uporem maniaka... jak
ta Stokrotka... szkoda mi czasu na takie
dyskusje z wami...

-- -
pulsar

Data: 2018-08-05 07:12:07
Autor: jacekbialy80
Ucieczki grzesznych
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ależ dlaczego? Zostań jeszcze przez chwilę i opowiedz, czy pożyczaliście jakieś dzieciaki od świętojebliwych?
Buuuuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-08-05 07:18:47
Autor: jacekbialy80
Ucieczki grzesznych
[...]
  -- Nie rozpędzaj się tak...

Dlaczego nie?  Skoro ci dzisiaj wstyd, to po co wyjeżdzasz tutaj z tymi waszymi g?wnami?

JB

Data: 2018-08-05 16:40:12
Autor: pulsar
Ucieczki grzesznych
W dniu 2018-08-05 o 16:18, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Pisałem, że mi wstyd? Gdzie to wyczytałeś?
Chodziło mi o to, żebyś się nie rozpędzał,
bo cię dobrodziej z kościółka wygoni...

-- -
pulsar

Data: 2018-08-05 10:08:36
Autor: jacekbialy80
Ucieczki grzesznych
[...]

Myślisz że musiałeś?

   -- - Gdzie to wyczytałeś?

Zgadnij!

   -- - Chodziło mi o to, żebyś się nie rozpędzał,
bo cię dobrodziej z kościółka wygoni...
-- -- -- -- -- -- -- --

Naprawdę?  A ja myślałem, że to milicyjna prawda tak w oczy pierdoli, a tutaj się okazuje, że poczciwy pulsarek troszczy się o mój kościółek...
Buuuuuuuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-08-06 08:48:23
Autor: pulsar
Ucieczki grzesznych
W dniu 2018-08-05 o 19:08, jacekbialy80@gmail.com pisze:

[...]

Nie pij, ale jak już musisz... to nie pisz, proszę...
bo włączają ci przekleństwa i krzywdzące konfabulacje...

-- -
pulsar /albo: 'poczciwy pulsarek'/

'Nie lubię wymiany poglądów. Zawsze na tym tracę.'
/A.Słonimski/

Data: 2018-08-06 00:15:27
Autor: jacekbialy80
Ucieczki grzesznych
[...]

A kto w ogóle mówi o piciu? Czy ciebie nie stać na własne argumenty?
Zauważyłem, że kiedy nie wiesz co odpowiedzieć, zaczynasz kopiować nieswoje wypowiedzi. A może ty przy zlewach byłeś? (tam mieli taki sposób komunikowania się)

JB

Data: 2018-08-06 09:33:11
Autor: pulsar
Ucieczki grzesznych
W dniu 2018-08-06 o 09:15, jacekbialy80@gmail.com pisze:

Nie pij, ale jak już musisz...

A kto w ogóle mówi o piciu?

Sorry, pisałeś w tym wątku, cytuję:

Czy ciebie nie stać na własne argumenty?

Mnie stać, ale na moje argumenty zawsze wyciągasz
swoje 'ad personam'... nie potrafisz inaczej?

Zauważyłem, że kiedy nie wiesz co odpowiedzieć, zaczynasz kopiować nieswoje wypowiedzi. A może ty przy zlewach byłeś? (tam mieli taki sposób komunikowania się) JB

Owszem, dorabiałem w Szwecji... ale nie na zlewozmywaku...
Tak, że trafiłeś jak 'kulą w płot'...

-- -
pulsar

Data: 2018-08-06 04:22:15
Autor: jacekbialy80
Ucieczki grzesznych
Nie pij, ale jak już musisz...

A kto w ogóle mówi o piciu?

   -- Sorry, pisałeś w tym wątku, cytuję:

-- -- -- -- -- -- -- -

Na żartach się nie znasz, poważnych argumentów ci brak, pozostaje demagogia i odwracanie kota ogonem - zle...   To znaczy zieeew....

JB

Data: 2018-08-05 07:23:43
Autor: jacekbialy80
Ucieczki grzesznych
[...]
  -- Widać, że znasz 'te metody' (...)

Nu, biedaku... Myślałeś, że to tajemnica?
Buuuuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-08-05 17:23:03
Autor: pulsar
Ucieczki grzesznych
W dniu 2018-08-05 o 16:23, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Nie, w ogóle o tym nie myślałem... po prostu
uwierzyłem ci, że piszesz... no bo wiesz...
nawet odniosłem wrażenie, że ta twoja wiedza
jest jakby 'z pierwszej ręki'... upewniłeś
mnie w przekonaniu, że z tym 'towarzystwem'
jest ci po drodze... Nikt tu na to nie reaguje
tak emocjonalnie jak ty... i to udawane:

> Buuuuuu ha-ha!

też mówi samo za siebie...

-- -
pulsar

Data: 2018-08-05 10:48:22
Autor: jacekbialy80
Ucieczki grzesznych
W dniu 2018-08-05 o 16:23, jacekb...@gmail.com
 pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

'Jakby', czy naprawdę?  Żeby się wypowiadać, sam musisz być w temacie, inaczej nie zwrocilbyś uwagi. No więc milicja, czy opozycja?
Twoje zdziwienie wskazuje na milicję (zawsze byliście tępi), gdyż w drugim obiegu krążyły różne broszurki na temat subkultury więziennej i grypsery, na temat technik przesłuchiwania na MO i SB, esbeckiego języka, zwyczajów itd. Popyt był spory, bo ktoś kto narażał się na aresztowanie powinien się trochę przygotować... To nikogo z opozycji nie powinno dziwić.

Data: 2018-08-06 08:40:33
Autor: pulsar
Ucieczki grzesznych
W dniu 2018-08-05 o 19:48, jacekbialy80@gmail.com pisze:

[...]

Jeśli masz zdrowie... to chlaj... ale jak
chlasz, to nie pisz, proszę... bo włączają
ci się krzywdzące konfabulacje...

-- -
pulsar

Data: 2018-08-05 23:57:05
Autor: jacekbialy80
Ucieczki grzesznych
   -- - Jeśli masz zdrowie... to chlaj... ale jak
chlasz, to nie pisz, proszę... bo włączają
ci się krzywdzące konfabulacje...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A któż tobie krzywdę wyrządza? Służba w MO lub SB to dla ciebie obelga?

JB

Data: 2018-08-06 09:21:50
Autor: pulsar
Ucieczki grzesznych
W dniu 2018-08-06 o 08:57, jacekbialy80@gmail.com pisze:

A któż tobie krzywdę wyrządza? Służba w MO lub SB to dla ciebie obelga? JB

Wszędzie są ludzie porządni i sq...wysyny,
ty ciągle wekslujesz dyskusję w stronę ataku
ad personam... a to nie jest correct...
potrafisz to pojąć JB?

-- -
pulsar

Data: 2018-08-06 03:55:50
Autor: jacekbialy80
Ucieczki grzesznych
[...]

Cóż to mam znowu pojąć pulsarku? Wychodzisz na grupę z esbeckimi kawałami, więc pytam grzecznie, jak długo służyłeś. A ty znowu płaczesz, że ci krzywdę wyrządzam. Zastanów się najpierw nad tym, czy ty komuś krzywdy nie wyrządzasz swoimi dowcipami. Zwłaszcza że sam raczyłeś zauważyć, że wszędzie są ludzie i ludziska.

JB

Data: 2018-08-05 07:32:09
Autor: jacekbialy80
Ucieczki grzesznych
  -- skup się... i zrozum, to były cytaty (!) to znaczy,
że tak myśli lud...
-- -- -- -- --

Czy twój wnuk kupuje tygodnik Jerzego Urbana?
Jeśli szkoda mu na to kasy, to skup się i zrozum, że ciemny lud wyhodowany w PRL odchodzi do przeszłości.

JB

Data: 2018-08-05 16:45:29
Autor: pulsar
Ucieczki grzesznych
W dniu 2018-08-05 o 16:32, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Oj chyba się nieźle nawaliłeś...
JB piłeś - nie pisz...

-- -
pulsar

Data: 2018-08-05 16:47:59
Autor: A. Filip
Ucieczki grzesznych [ciemny lud PRL v. ciemny lud RP3]
[...]

Zastępuje go ciemny lud wyhodowany w RP3? :-)
Jakie pisemka kupuje ciemny lud RP3?

--
A. Filip

Data: 2018-08-05 11:30:29
Autor: jacekbialy80
[...]

To nie jest zabawne. Nasza generacja wyhodowana w PRL miała świadomość okupacji, co stawiało zbiorowe wyzwanie, otwierało na idee wolności, a przynajmniej uodparnialo na propagandę. Natomiast pokolenie transformacji to masakra... Ludzie, którym przyszło dojrzewać w latach 90 to chyba generacja najbardziej poszkodowana przez PRL. Wyborcza im wmówiła, że skończyła się historia narodów, społecznych wartości i teraz niech każdy martwi się o siebie jak potrafi. Słowne nagonki, moralny szantaż, no i autocenzura, o której towarzysz Stalin mógłby pomarzyć..

JB

Ucieczki grzesznych