Ucieka prąd...

Data: 2019-02-22 20:59:49
Autor: Budzik
Ucieka prąd...
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

Takie sytuacje:
- jade autem i nagle zaczyna sie dławic tak jakby paliwo nie
dochodziło. Gasną zegary.
- podjezdzam pod dom, wyłączam auto. Chce zamknac pilotem. nie
działa. Zamykam kluczykiem, centralny nie działa. Po 20 minutach ide
ponownie do auta i wszystko działa jak nalezy.
- rano przekluczam kluczyk, ciemno, zero pradu na tablicy.
Przekluczam w pozycje rozrusznika i przewqaznie nie odpala ale
czasem odpala :)))) Ogolnie auto zachowuje sie tak, jakby mu nagle ginał prąd i potem
wracał. Oczywiście wszystko nieregularnie, czasem pol dnia jezdze i jest ok
a czasem nagle stanie i wroci po 10 minutach...

Aku wymieniłem - bo juz był słaby i leciwy ale bez zmian.

Gdzie szukac przyczyny?
Masa? Stacyjka? Jakis komputer?

W miedzyczasie okazało się, ze rozrusznik działa zawsze a szwankują losowo tylko inne rzeczy.

No to tfu tfu rozwiazanie problemu:
wizyty u dwóch elektryków zaowocowały brakiem checi wziecia zlecenia. Oboje jednak z objawów wnioskowali ze to nie masa.

W koncu trzeci sie zainteresował.
No i zrobione.
Podobno w jednym miejscu słaba masa plus obluzowana wiazka gdzies :))
Ufff, mozna kolejne 100kkm smigac ku chwale Zenka :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

Data: 2019-02-22 13:30:12
Autor: Zenek Kapelinder
Ucieka prąd...
100 tysiecy. W PKSie robisz?

Data: 2019-02-23 10:59:48
Autor: Budzik
Ucieka prąd...
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

100 tysiecy. W PKSie robisz?

A chuj cie to obchodzi... :)
Zarzuciłes mi jakis czas temu kłamstwo a propos przebiegu i jakos nadal nie przeprosiłes wiec spierdalaj. Nie mam cie wpisanego w dowodzie zebym ci musiał cokolwiek tłumaczyc.

(przepraszam za forme, napisałem jezykiem Zenkowym :))))

--
Pozdrawia... Budzik
"Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo milczysz."   Nina Liedtke

Data: 2019-02-23 07:13:53
Autor: Zenek Kapelinder
Ucieka prąd...
A udowodniles ze podales wlasciwy przebieg? Nie. To spierdalaj na bambus banany prostowac.

Data: 2019-04-07 10:30:32
Autor: Budzik
Ucieka prąd...
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

A udowodniles ze podales wlasciwy przebieg? Nie. To spierdalaj na
bambus banany prostowac.
To ty zarzuciłes mi kłamstwo, to na tobie ciązy ciezar dowodu.
Pomijam elementarny brak logiki w twoich zarzutach ale jak juz to bądz konsekwentny.
I spierdalaj! ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

Ucieka prąd...