Uciekaja co madrzejsi !!

Data: 2010-11-26 18:44:37
Autor: cyc
Uciekaja co madrzejsi !!
Moze czas i na mnie ?
Rzadko bywa baca , jeszcze rzadziej MK , prawie nie bywaja inni uwaazani za madrych . !!
Co ja tu jeszcze robie ? .
Odezqwijcie sie normalni \!! , bo przeiez z Azorami , J23- mi , Tomaszami , antenkami rozmwiac nie sposob !.
Kurcze ! gdzie te czasy , kiedy spieralismy sie tutaj tyle mocno co uc\ziwie ? , gdzie czasy kiedy i chaMSTWO  BYLO OBECNE ALE WYSZUKANE , INTELIGENTNE I RZEKLBYM , blyskotliwe !.
Dzisiaj odnosi sie wrazenie , ze na grupie "wystepuja" parobki , cholota spod piwnej budki , menelstwo i  koltuny .
W  zasadzie nie ma co sie dziwic jao , ze grupe opanowala siec kaczxolubnych polglowkow , rydzykowych szalencow dla ktorych 3 klaSY SZKOLY PODSTAWOWEJ TO SZYTY OSIAGNIAC .
NIESTETY ALE DEMOKRATYZACJA PROWADZI DO TAKICH intelektualnych ograniczen .
To cena jak musimy placic za dopuszczenie slepego zaulka ewolucji jakim sa potomkowie australopiteka ( czytaj Pisowcow i radiomaryjowcow )  do uczestnictwa w publicznym zyciu .

cyc

Data: 2010-11-26 18:58:47
Autor: rAzor
Uciekaja co madrzejsi !!
Darz bór! Użytkownik... he he - cyc raczył napisać:

Pogadaj sobie z Kaweckim, pajacu.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-26 19:11:52
Autor: Don Basil
Uciekaja co madrzejsi !!
Daj spokój
Wróciłem tu po 12 letniej przerwie i stwierdziłem, że tu też chyba większo¶ć po prostu zarabia na życie propagand±

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:icormb$6k5$1news.onet.pl...

Data: 2010-11-26 19:29:54
Autor: Si
Uciekaja co madrzejsi !!
On Fri, 26 Nov 2010 19:11:52 +0100, "Don Basil" <aleister0@op.pl>
wrote:

Daj spokój
Wróciłem tu po 12 letniej przerwie i stwierdziłem, że tu też chyba większo¶ć po prostu zarabia na życie propagand±

Ja wrocilem, nie po az tak dlugiej, bo tylko 7 letniej przerwie od
PSP, aczkowliek odczucia mam podobne... propaganda, wyzwiska, brak
jakiejkolwiek merytorycznej dyskusji... szkoda... ale w koncu mamy
demokracje...

Data: 2010-11-26 19:53:05
Autor: jadrys
Uciekaja co madrzejsi !!
wrote:

[...]

Nie wiem co prawda co tu się działo na psp 7 lat temu, ale i teraz można tu na poziomie podyskutować. Poza (dosłownie paroma) płatnymi - (chyba) spamerami i ordynusami - (którzy robi± to dla sztuki) wszyscy tu s± raczej dla dyskusji.

Data: 2010-11-27 05:37:26
Autor: Pan Czesiek
Uciekaja co madrzejsi !!
Użytkownik Don Basil napisał:
Daj spokój
Wróciłem tu po 12 letniej przerwie i stwierdziłem, że tu też chyba większo¶ć po prostu zarabia na życie propagand±

Co ciekawe, kiedy¶ rz±dził w tej materii niejaki kaczusia (płodny był), dzisiaj mamy szerokie propagandowe spektrum od zacietrzewionej, "zmutowanej" para-prawicy po lewicow± otępiał± prop-agitkę, uprawian± przez którego¶ z póĽniejszej młodzieży (chyba J.Kawecki) podaj±cego się za jakiego¶ homo-Azora. Zreszt± - cyc aka big też nie lepszy, bo popisuje się i prostackim schematem my¶lenia i tak±ż o¶l± propagand±.

Data: 2010-11-27 07:07:54
Autor: Don Basil
Uciekaja co madrzejsi !!

[...]

To najlepiej było widać na forum onetu, które wcze¶niej było opanowane głównie przez studentów/licealistów, którzy na ogół popierali Korwin-Mikkego.

Przed wyborami w 2005 pojawiły się pierwsze moim zdaniem opłacane posty, jak przystało na pocz±tki nie grzeszyły finezj±. Brzmiały mniej więcej tak "Mam wyższe wykształcenie, IQ 160 i głosuję na Samoobronę"

A po wyborach, niewiadomo sk±d, nagle wykwitły Antki Emigranty i reszta tałatajstwa. Szybko pojawiły się również agitki ze strony PO i innych partii.
I poziom forum szlag trafił.

Wróciłem tu bo miałem nadzieję, że ze względu na skomplikowany dostęp do newsów (ciężko mi było znaleĽć serwer który chodził z mojego ip) tu sytuacja jest lepsza. Ale się w sumie zawiodłem, bo tylko ruch mniejszy niż kiedy¶.

Data: 2010-11-27 12:32:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
Uciekaja co madrzejsi !!
sobota, 27 listopada 2010 07:07. carbon entity 'Don Basil' <aleister0@op.pl>

To najlepiej było widać na forum onetu, które wcześniej było opanowane
głównie przez studentów/licealistów, którzy na ogół popierali
Korwin-Mikkego.

Przed wyborami w 2005 pojawiły się pierwsze moim zdaniem opłacane posty,
jak przystało na początki nie grzeszyły finezją. Brzmiały mniej więcej tak
"Mam wyższe wykształcenie, IQ 160 i głosuję na Samoobronę"

A po wyborach, niewiadomo skąd, nagle wykwitły Antki Emigranty i reszta
tałatajstwa. Szybko pojawiły się również agitki ze strony PO i innych
partii.
I poziom forum szlag trafił.

Wróciłem tu bo miałem nadzieję, że ze względu na skomplikowany dostęp do
newsów (ciężko mi było znaleźć serwer który chodził z mojego ip) tu
sytuacja jest lepsza. Ale się w sumie zawiodłem, bo tylko ruch mniejszy
niĹĽ kiedyĹ›.

POPiSiory myślą, że cały świat należy do nich, że jedynym istotnym problemem kraiu i świata jest nadmuchiwany przez nich sztuczny spór pomiędzy partią A i partią B. Wkraczają po kolei na każdą grupę i panoszą się jak u siebie. Ponieważ ci grubianie nie wykazują się własnym myśleniem, tylko powtarzają oklepane schematy rodem z mendiów uzupełniając to stekiem wyzwisk, złorzeczeń i innych prostackich wyrażeń to wszędzie, gdzie wchodzą, poziom dyskursu na grupie gwałtownie spada w dół lotem pikującym. Nie boli mnie to tak w przypadku PSP (mówiąc dosadnie: ch.. strzelił tę hołotę razem z kołnierzem i potokiem) co jeśli chodzi o elitarne i posiadające zasłużoną historię grupy polskiego USENET-u jak pl.pregierz czy w mniejszym stopniu pl.soc.religia (która stała się z kolei domeną nawiedzonych proroków i waryatów w rodzaju Mołonia czy Śliwińskiego). Nie pomoże tutaj podejście "co z tym trzeba zrobić", bo tak się składa, że zawsze w historii moneta gorsza wypiera monetę lepszą (prawo Greshama-
Kopernika). Nie pomagają też killfile i inne takie filtry -- - przybywa nowych propagandzistów, a stare trolle zmieniają nicki. Zawsze jest jednak dostępny taki mały przycisk z krzyżykiem po prawej górnej stronie ekranu klienta news i w ostateczności, gdy szlag mnie trafia na zawartość tudzież na jej niedowarzonych dostarczycieli, robię z niego godziwy użytek ;)

Data: 2010-11-27 14:47:41
Autor: MH
Uciekaja co madrzejsi !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

==========================

Faktem jest , że to wła¶nie owi fanatyczni talibowie zgromadzenie wokół krzyża
i Jarosława W¶ciekłego doprowadzili psp do takiego stadium , że jakiekolwiek
polemiki a co za tym idzie dyskusje na psp stały się wręcz niemożliwe. Owszem
, może występować wymiana pogl±dów pod warunkiem , że w dyskusji nie bierze
udziału żaden Talib. Do chwili napisania tego posta , w obrębie aktualnego
w±tka pojawił się jeden. No i już mamy namacalny dowód na to co sob±
reprezentuje , a jego pogl±dy s± powszechnie znane. Niestety , z nimi
dyskutować się NIE DA. Czytaj±c niektóre w±tki , w których tylko talibowie się
produkuj± , odnoszę wrażenie , że czytam stenogram rozmów blokerskiej chołoty
spod budki z piwem.

Tymczasem , można mieć różne zdanie w jakiej¶ tam kwestii i można się spierać
, wymieniać pogl±dy , argumenty itd. Np. nie zgadzam się z Tob± w sprawach
ekologicznych , o czym polemizowali¶my bodaj 1-2 lata temu. I dało się !!

Ciekawym jest fakt , że z niektórymi talibami dało się parę lat temu
dyskutować. Dzisiaj ... i to nawet z tymi samymi NIE DA SIĘ !!

MH

Data: 2010-11-27 15:53:29
Autor: cyc
Uciekaja co madrzejsi !!

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:icr5md$ims$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

I jak tu nie pic ? :):)

cyc

Data: 2010-11-27 22:53:31
Autor: MH
Uciekaja co madrzejsi !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Ciekawym jest fakt , że z niektórymi talibami dało się parę lat temu
> dyskutować. Dzisiaj ... i to nawet z tymi samymi NIE DA SIĘ !!

I jak tu nie pic ? :):)

cyc
No baaa , Paniedzieju ... Tym bardziej maj±c na uwadze :

http://www.youtube.com/watch?v=k31ovvqvzoc&feature=related

MH

Data: 2010-11-27 16:36:48
Autor: zbig
Uciekaja co madrzejsi !!
On 26 Lis, 18:44, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Nie warto rozmawiac  z głupkami. W tym celnym stwierdzeniu W.
Cejrowskiego z programu Pospieszalskiego (tam w kontek¶cie
Senyszyn)zawiera się odpowiedĽ  na twoje dylematy.Faktem jest, że
kiedy¶ , kiedy nie było jeszce PiS to jako¶ nawet dawało sie rozmawiać
z politycznymi oponentami. Teraz t o szkoda na to czasu . PiS tak
ogłupił niektórych, że rozmowy z nimi nie maja większego sensu. To
kompletnie wyprana z indywidualnego my¶lenia sekta wyznawców guru z
Zoliborza, Rpzmowy z fanatykami nie maj± sensu.

Uciekaja co madrzejsi !!