Uciekaja co madrzejsi !!

Data: 2010-11-27 14:47:41
Autor: MH
Uciekaja co madrzejsi !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Moze czas i na mnie ?
Rzadko bywa baca , jeszcze rzadziej MK , prawie nie bywaja inni uwaazani za madrych . !!
Co ja tu jeszcze robie ? .
Odezqwijcie sie normalni \!! , bo przeiez z Azorami , J23- mi , Tomaszami , antenkami rozmwiac nie sposob !.
Kurcze ! gdzie te czasy , kiedy spieralismy sie tutaj tyle mocno co uc\ziwie ? , gdzie czasy kiedy i chaMSTWO  BYLO OBECNE ALE WYSZUKANE , INTELIGENTNE I RZEKLBYM , blyskotliwe !.
Dzisiaj odnosi sie wrazenie , ze na grupie "wystepuja" parobki , cholota spod piwnej budki , menelstwo i  koltuny .
W  zasadzie nie ma co sie dziwic jao , ze grupe opanowala siec kaczxolubnych polglowkow , rydzykowych szalencow dla ktorych 3 klaSY SZKOLY PODSTAWOWEJ TO SZYTY OSIAGNIAC .
NIESTETY ALE DEMOKRATYZACJA PROWADZI DO TAKICH intelektualnych ograniczen .
To cena jak musimy placic za dopuszczenie slepego zaulka ewolucji jakim sa potomkowie australopiteka ( czytaj Pisowcow i radiomaryjowcow )  do uczestnictwa w publicznym zyciu .

cyc

==========================

Faktem jest , że to właśnie owi fanatyczni talibowie zgromadzenie wokół krzyża
i Jarosława Wściekłego doprowadzili psp do takiego stadium , że jakiekolwiek
polemiki a co za tym idzie dyskusje na psp stały się wręcz niemożliwe. Owszem
, może występować wymiana poglądów pod warunkiem , że w dyskusji nie bierze
udziału żaden Talib. Do chwili napisania tego posta , w obrębie aktualnego
wątka pojawił się jeden. No i już mamy namacalny dowód na to co sobą
reprezentuje , a jego poglądy są powszechnie znane. Niestety , z nimi
dyskutować się NIE DA. Czytając niektóre wątki , w których tylko talibowie się
produkują , odnoszę wrażenie , że czytam stenogram rozmów blokerskiej chołoty
spod budki z piwem.

Tymczasem , można mieć różne zdanie w jakiejś tam kwestii i można się spierać
, wymieniać poglądy , argumenty itd. Np. nie zgadzam się z Tobą w sprawach
ekologicznych , o czym polemizowaliśmy bodaj 1-2 lata temu. I dało się !!

Ciekawym jest fakt , że z niektórymi talibami dało się parę lat temu
dyskutować. Dzisiaj ... i to nawet z tymi samymi NIE DA SIĘ !!

MH

Data: 2010-11-27 15:53:29
Autor: cyc
Uciekaja co madrzejsi !!

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:icr5md$ims$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

I jak tu nie pic ? :):)

cyc

Data: 2010-11-27 22:53:31
Autor: MH
Uciekaja co madrzejsi !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Ciekawym jest fakt , że z niektórymi talibami dało się parę lat temu
> dyskutować. Dzisiaj ... i to nawet z tymi samymi NIE DA SIĘ !!

I jak tu nie pic ? :):)

cyc
No baaa , Paniedzieju ... Tym bardziej mając na uwadze :

http://www.youtube.com/watch?v=k31ovvqvzoc&feature=related

MH

--

Uciekaja co madrzejsi !!