Uciekajcie

Data: 2013-02-21 08:23:43
Autor: glob
Uciekajcie
I po co te wasze narzekania, wycia, zło¶ci na rz±d i kler, od lat
wyjecie a oni jak kradli tak kradn± i gwałc± dzieci.
 Młodzi wiej± na potęge , w Anglii już jest najwięcej ze wszystkich
narodowo¶ci Polaków, drugi język to już polski, żarcie już polskie.
  A wy się trzymacie burty statku który tonie.
 Zostawcie katol± ten kraj, rozpierdol± go, wyniszcz± , a wy życie
macie jedno. Po co tu być prze¶ladowanym i okradany i dzieci wasze
gwałcone, jak wystarczy granice przekroczyć i swoje życie normalnie
realizować , bez bata i fiuta kleru i 100 kutasów z łap± w waszych
kieszeniach.

Data: 2013-02-21 17:35:08
Autor: Przemysław M.
Uciekajcie
Dnia Thu, 21 Feb 2013 08:23:43 -0800 (PST), glob napisał(a):

[...]

A ty co ty jeszcze robisz w PL? wyjedĽ chłopie. Nie będziesz żałować.
Chyba, że masz dwie lewe łapki to lepiej leć w niedzielę dac na tacę
wielebnemu.

--
"Jedn± z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-21 08:48:59
Autor: glob
Uciekajcie
On 21 Lut, 17:35, Przemysław M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
Dnia Thu, 21 Feb 2013 08:23:43 -0800 (PST), glob napisa (a):

> I po co te wasze narzekania, wycia, z o ci na rz d i kler, od lat
> wyjecie a oni jak kradli tak kradn i gwa c dzieci.
>  M odzi wiej na pot ge , w Anglii ju jest najwi cej ze wszystkich
> narodowo ci Polak w, drugi j zyk to ju polski, arcie ju polskie.
>   A wy si trzymacie burty statku kt ry tonie.
>  Zostawcie katol ten kraj, rozpierdol go, wyniszcz , a wy ycie
> macie jedno. Po co tu by prze ladowanym i okradany i dzieci wasze
> gwa cone, jak wystarczy granice przekroczy i swoje ycie normalnie
> realizowa , bez bata i fiuta kleru i 100 kutas w z ap w waszych
> kieszeniach.

A ty co ty jeszcze robisz w PL? wyjed ch opie. Nie b dziesz a owa .
Chyba, e masz dwie lewe apki to lepiej le w niedziel dac na tac
wielebnemu.

--
"Jedn z zalet demokracji jest to, e nikt kto zosta wybrany
nie jest g upszy ni ci co go wybrali. Im g upszy jest ten

No my¶lę że tak zrobię, nich się buraczki na własne życzenie
męcz± .Mundrowali, wyli, szczekali ich munndro¶ć polskę ograbiła .

Data: 2013-02-21 17:44:11
Autor: u2
Uciekajcie
W dniu 2013-02-21 17:35, Przemysław M. pisze:
A ty co ty jeszcze robisz w PL? wyjedź chłopie. Nie będziesz żałować.
Chyba, że masz dwie lewe łapki to lepiej leć w niedzielę dac na tacę
wielebnemu.

Ty kałecki juz wyjechales z Radomia od kiedy przejal tam wladze znienawidzony przez ciebie PiS, na ktory onegdaj zaglosowales...-;)

Data: 2013-02-21 19:08:55
Autor: Przemysław M.
Uciekajcie
Dnia Thu, 21 Feb 2013 17:44:11 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Coż towarzyszu Jarosławie Kałecki aka Zieliński, tak się składa, że przez
wiele lat mieszkałem wła¶nie w Suw±łkach i moi rodzice opowiadali jakim to
byłe¶ kanali± w czasach PRL.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby był spokój niech pisz± do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2013-02-21 19:14:09
Autor: u2
Uciekajcie
W dniu 2013-02-21 19:08, Przemysław M. pisze:
[...]

wiele lat mieszkałem właśnie w Suwąłkach i moi rodzice opowiadali jakim to
byłeś kanalią w czasach PRL.

Sciemniasz. Udokumentowane jest twoje przywiazanie do PiS-u w Radomiu. Kiedy kazali tobie wyjezdzac za granice nadal pozostales wierny swoim przelozonym z GWna...-;)

Data: 2013-02-21 19:55:36
Autor: Przemysław M.
Uciekajcie
Dnia Thu, 21 Feb 2013 19:14:09 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Genetyczny durniu, nigdy nie mieszkałem w Radomiu. Wiesz co by było gdyby
karaluchy ¶wieciły? To twoja miejscowo¶ć wygl±dałaby jak Nowy York. --

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2013-02-21 19:58:16
Autor: u2
Uciekajcie
W dniu 2013-02-21 19:55, Przemysław M. pisze:
[...]

karaluchy świeciły? To twoja miejscowość wyglądałaby jak Nowy York.

Te kałecki, a co z pancerną brzozą i pijanym Błasikiem w kokpicie ? ...-;)

Data: 2013-02-21 20:00:40
Autor: Przemysław M.
Uciekajcie
Dnia Thu, 21 Feb 2013 19:58:16 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Te kałecki, a co z pancern± brzoz± i pijanym Błasikiem w kokpicie ? ...-;)

Te Kałecki, siedzisz w wychodku i żresz gówno? Genetyczny idioto! ;-)))))

Data: 2013-02-21 20:03:01
Autor: u2
Uciekajcie

Data: 2013-02-21 20:14:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Uciekajcie

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kg5qk2$6uq$1dont-email.me...
[...]

Nie rozumiem, dlaczego się użerasz z tym u2? Masochist± jeste¶? Wrzuć go do sitka i spokój. Połowa bezsensownych postów zniknie.
Chyba, że sprawia ci to przyjemni¶ć?

ubawiony masochizmem

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-02-21 20:16:52
Autor: u2
Uciekajcie
Nie rozumiem, dlaczego się użerasz z tym u2? Masochistą jesteś? Wrzuć go
do sitka i spokój. Połowa bezsensownych postów zniknie.
Chyba, że sprawia ci to przyjemniść?

ubawiony masochizmem

Masochisci do masocha!

Data: 2013-02-21 18:50:56
Autor: Marek Czaplicki
Uciekajcie
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 21 luty 2013 17:23:

[...]

Ja np jestem ciekaw jak ten "lej po bombie" będzie wygl±dał, czy np kiedy wywali jaki¶ wulkan, bo tylko tego tu w Polsce brakuje. A ja kocham Polskę, a przy okazji Polaków. :)

Data: 2013-02-21 10:02:20
Autor: glob
Uciekajcie
On 21 Lut, 18:50, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> gwa cone, jak wystarczy granice przekroczy i swoje ycie normalnie
> realizowa , bez bata i fiuta kleru i 100 kutas w z ap w waszych

Ja np jestem ciekaw jak ten "lej po bombie" b dzie wygl da , czy np kiedy
wywali jaki wulkan, bo tylko tego tu w Polsce brakuje. A ja kocham Polsk ,
a przy okazji Polak w. :)

Zostan± tylko chore, ograbione dziady, które będ± na ¶mietniku
walczyły, który dzisiaj daje odbyt biskupowi. Bo tej namiętno¶ci
przezcież nikt nie powstrzyma.

Data: 2013-02-21 19:09:40
Autor: Marek Czaplicki
Uciekajcie
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 21 luty 2013 19:02:

[...]

Spoko. ¦winki żr±, że rozwalaj± koryto dla tej "marno¶ci nad marno¶ciami".:) Ogl±dałem akurat sondę w Superstacji i tylko ok 23% chce płacić na zwi±zki wyznaniowe. Ciekawo¶ć czy jakby była sonda za Komisj± Maj±tkow±? :)

Data: 2013-02-21 10:13:49
Autor: glob
Uciekajcie
On 21 Lut, 19:09, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

> Zostan tylko chore, ograbione dziady, kt re b d na mietniku
> walczy y, kt ry dzisiaj daje odbyt biskupowi. Bo tej nami tno ci
> przezcie nikt nie powstrzyma.

Spoko. winki r , e rozwalaj koryto dla tej "marno ci nad marno ciami".:)
Ogl da em akurat sond w Superstacji i tylko ok 23% chce p aci na zwi zki
wyznaniowe. Ciekawo czy jakby by a sonda za Komisj Maj tkow ? :)

To oczywiste że polacy nie chc± i nie będ± dawać na kler, więc jak
składki nie dojd± do 0,5 to rz±d wyrówna straty, czyli trzy razy
więcej niż teraz gwarantowane maj±.

Data: 2013-02-21 19:26:25
Autor: Marek Czaplicki
Uciekajcie
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 21 luty 2013 19:13:

> [...]

To oczywiste że polacy nie chc± i nie będ± dawać na kler, więc jak
składki nie dojd± do 0,5 to rz±d wyrówna straty, czyli trzy razy

Jestem dziwnie spokojny o dalsze losy ¶winek. Polacy zagłosuj± nogami i jak tak dalej pójdzie jak idzie, to tylko  wulkanu będzie brakować. :)

Data: 2013-02-21 18:53:03
Autor: No pasaran
Uciekajcie
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:46b427a7-04ed-435f-be07-3b91693c75faw14g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Chociaż raz m±drze napisałe¶ gł±b...

Data: 2013-02-21 09:57:02
Autor: glob
Uciekajcie
On 21 Lut, 18:53, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:46b427a7-04ed-435f-be07-3b91693c75faw14g2000vba.googlegroups.com...

> [...]
> gwa cone, jak wystarczy granice przekroczy i swoje ycie normalnie
> realizowa , bez bata i fiuta kleru i 100 kutas w z ap w waszych

Chocia raz m drze napisa e g b...

http://www.wprost.pl/ar/388812/15-mln-Polakow-poza-Polska-emigracja-jest-wieksza-niz-za-PRL-u/

Data: 2013-02-21 19:00:25
Autor: u2
Uciekajcie
W dniu 2013-02-21 18:57, glob pisze:

http://www.wprost.pl/ar/388812/15-mln-Polakow-poza-Polska-emigracja-jest-wieksza-niz-za-PRL-u/

Czego ty ruchajacy w odbyt chcesz ? Aby Polacy zostali z takimi zbokami jak ty ? ...-;)

Data: 2013-02-21 10:03:52
Autor: glob
Uciekajcie
On 21 Lut, 19:00, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

>http://www.wprost.pl/ar/388812/15-mln-Polakow-poza-Polska-emigracja-j...

Czego ty ruchajacy w odbyt chcesz ? Aby Polacy zostali z takimi zbokami

"Główn± motywacj± mojej aktywno¶ci publicznej była potrzeba władzy
i ż±dza popularno¶ci. Ta druga była nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 paĽdziernika 2005

Wła¶nie przez odbytniczo oraczy wiej±.

Data: 2013-02-21 19:06:02
Autor: u2
Uciekajcie
W dniu 2013-02-21 19:03, glob pisze:
Właśnie przez odbytniczo oraczy wieją.

No wlasnie ty ich wystraszyles ruchajacy w odbyt ...-;)

Data: 2013-02-21 10:10:36
Autor: glob
Uciekajcie
On 21 Lut, 19:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

i ż±dza popularno¶ci. Ta druga była nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 paĽdziernika 2005

 Mówisz że dzielisz się z nimi "opładkiem" bo bardzo to lubisz....

http://bi.gazeta.pl/im/a3/4e/c0/z12603043M,Proba-spektaklu-- Gniew-dzieci-w-Teatrze-Nowym.jpg

Data: 2013-02-21 19:12:27
Autor: u2
Uciekajcie
W dniu 2013-02-21 19:10, glob pisze:
  MĂłwisz ĹĽe dzielisz siÄ™ z nimi "opĹ‚adkiem" bo bardzo to lubisz....

http://bi.gazeta.

Srasz gwnem ruchajacy w odbyt...-;)

Data: 2013-02-21 19:12:56
Autor: Przemysław M.
Uciekajcie
Dnia Thu, 21 Feb 2013 19:06:02 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2013-02-21 19:03, glob pisze:
Wła¶nie przez odbytniczo oraczy wiej±.

No wlasnie ty ich wystraszyles ruchajacy w odbyt ...-;)

Chyba doniosę na ciebie do abuse. Takich genetycznych chamów trzeba tępić.

Data: 2013-02-21 19:19:10
Autor: u2
Uciekajcie
W dniu 2013-02-21 19:12, Przemysław M. pisze:
[...]

A skad nadajesz kałecki ? Ponoć się wyniosłeś z Radomia...-;)

Data: 2013-02-21 19:34:04
Autor: No pasaran
Uciekajcie
"Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kg5o42$obc$1dont-email.me...
[...]

He, he, he, chcesz zostać kapusiem?

Data: 2013-02-21 19:43:11
Autor: u2
Uciekajcie
W dniu 2013-02-21 19:34, No pasaran pisze:
[...]

Chyba doniosÄ™ na ciebie do abuse. Takich genetycznych chamĂłw trzeba
tępić.

He, he, he, chcesz zostać kapusiem?

Lubi kapuste, wiec jest kapusiem...-;)

Data: 2013-02-21 19:50:57
Autor: Przemysław M.
Uciekajcie
Dnia Thu, 21 Feb 2013 19:43:11 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Ty lubisz przebyć w wychodku wiec jeste¶ gł±b kałecki! ;-)))

Data: 2013-02-21 19:53:55
Autor: u2
Uciekajcie
W dniu 2013-02-21 19:50, Przemysław M. pisze:
[...]

Ty lubisz przebyć w wychodku wiec jesteś głąb kałecki! ;-)))

Te kałecki, a co z pancerną brzozą i pijanym Błasikiem w kokpicie ? ...-;)

Data: 2013-02-21 19:56:52
Autor: Przemysław M.
Uciekajcie
Dnia Thu, 21 Feb 2013 19:53:55 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Towarszyszu Kałecki, spytajcie swego odbyta.

--

Wyst±pienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stan±ć jeszcze raz na czele rz±du Rzeczypospolitej - krzyczał dono¶nie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj±c z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2013-02-21 20:00:23
Autor: u2
Uciekajcie

Data: 2013-02-21 20:02:16
Autor: Przemysław M.
Uciekajcie
Dnia Thu, 21 Feb 2013 20:00:23 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2013-02-21 19:56, Przemysław M. pisze:

Towarszyszu Kałecki, spytajcie swego odbyta.

Te kałecki, a co z pancern± brzoz± i pijanym Błasikiem w kokpicie ? ...-;)

Te Kałecki aka Wychodek, co z t± brzoz±? Co z waszym odbytem, zagoił się po
igraszkach Obsrywatora? ;-)))

Data: 2013-02-21 20:06:22
Autor: u2
Uciekajcie
W dniu 2013-02-21 20:02, Przemysław M. pisze:
Te Kałecki aka Wychodek, co z tą brzozą? Co z waszym odbytem, zagoił się po
igraszkach Obsrywatora?

Te kałecki, a co z pancerną brzozą i pijanym Błasikiem w kokpicie ? ...-;)

Data: 2013-02-21 19:52:40
Autor: Przemysław M.
Uciekajcie
Dnia Thu, 21 Feb 2013 19:34:04 +0100, No pasaran napisał(a):

[...]

Jakim kapusiem? Chcę być karz±ca ręk± sprawiedliwo¶ci. Takich jak u2 trzeba
tępić by się nie mnożyli.

Data: 2013-02-21 19:56:34
Autor: u2
Uciekajcie
W dniu 2013-02-21 19:52, Przemysław M. pisze:
[...]

Jakim kapusiem? Chcę być karząca ręką sprawiedliwości. Takich jak u2 trzeba
tępić by się nie mnożyli.

Te kałecki, a co z pancerną brzozą i pijanym Błasikiem w kokpicie ? ...-;)

Data: 2013-02-21 19:58:11
Autor: Przemysław M.
Uciekajcie
Dnia Thu, 21 Feb 2013 19:56:34 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Towarzyszu Kałecki, pamietaj± was z Radomia z 76'. Dowodzili¶cie wtedy
plutonem ZOMO. Dostali¶cie medal zasłuzonego komunie. Macie sklerozę
Kałecki?

Data: 2013-02-21 20:01:29
Autor: u2
Uciekajcie
W dniu 2013-02-21 19:58, Przemysław M. pisze:
Towarzyszu Kałecki, pamietają was z Radomia z 76'. Dowodziliście wtedy
plutonem ZOMO. Dostaliście medal zasłuzonego komunie. Macie sklerozę
Kałecki?

Te kałecki, a co z pancerną brzozą i pijanym Błasikiem w kokpicie ? ...-;)

Data: 2013-02-21 20:38:56
Autor: No pasaran
Uciekajcie
[...]

Kapu¶, to najpodlejsza cecha człowieka, nie do wybaczenia....

Data: 2013-02-21 19:12:11
Autor: Przemysław M.
Uciekajcie
Dnia Thu, 21 Feb 2013 19:00:25 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Ja pierdziele, co za debil. --

Data: 2013-02-21 19:27:47
Autor: No pasaran
Uciekajcie
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:9c78e595-cae2-46a2-9860-9660819a5918u7g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

> gwa cone, jak wystarczy granice przekroczy i swoje ycie normalnie
> realizowa , bez bata i fiuta kleru i 100 kutas w z ap w waszych

Chociaz raz madrze napisale glab...

http://www.wprost.pl/ar/388812/15-mln-Polakow-poza-Polska-emigracja-jest-wieksza-niz-za-PRL-u/

A ja juz myslalem, ze ty i ten drugi glab xan to jedna i ta sama osoba...

Data: 2013-02-21 21:42:46
Autor: Trybun
Uciekajcie
W dniu 2013-02-21 17:23, glob pisze:
[...]

To nie Katolicy pustosz± i rujnuj± kraj nad Wisł±. To powszechnie znana i przez niektórych uwielbiana - zaraza zwana kapitalizmem.

Data: 2013-02-22 19:11:35
Autor: pluton_
Uciekajcie
To nie Katolicy pustosz± i rujnuj± kraj nad Wisł±. To powszechnie znana
i przez niektórych uwielbiana - zaraza zwana kapitalizmem.

Za to socjalizm tak Polacy kochali, ze nie mozna im bylo dac paszportu.

Nullification

Data: 2013-02-24 10:16:32
Autor: Trybun
Uciekajcie
W dniu 2013-02-22 19:11, pluton_ pisze:
To nie Katolicy pustosz± i rujnuj± kraj nad Wisł±. To powszechnie znana
i przez niektórych uwielbiana - zaraza zwana kapitalizmem.
Za to socjalizm tak Polacy kochali, ze nie mozna im bylo dac paszportu.

Najlepiej jeszcze paszporty z wizami do USA.. Q*wa jak ja słyszę pie*lenie o paszportach to nie wiem co my¶leć o tych co to gadaj±. To że Polaków więziono bo nie mogli paszportów trzymać pod poduszk±, albo to że jaki¶ alfons zabiera Polce paszport, zmusza do prostytucji a ona nie może wyjechać z danego kraju bo paszport ma w kieszeni alfons...

Data: 2013-02-24 10:34:27
Autor: Przemysław M.
Uciekajcie
Dnia Sun, 24 Feb 2013 10:16:32 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Nie bardzo rozumiem sk±d problem z wjazdem do USA. Jeżeli byłe¶
kilkakrotnie poza granic± PL z wiz± do USA nie ma żadnych problemów. Ja np.
mam 10-cioletni±.Praktycznie skorzystałem może z 5-6 razy.  --

Data: 2013-02-25 20:56:49
Autor: Trybun
Uciekajcie
W dniu 2013-02-24 10:34, Przemysław M. pisze:
[...]

Raczej mi chodziło o tzw zielon± kartę, bo wiza turystyczna dla zwykłego Polaka  do USA nie stanowi wielkiego problemu.

Uciekajcie