Uciekajcie

Data: 2013-02-21 17:35:08
Autor: Przemysław M.
Uciekajcie
Dnia Thu, 21 Feb 2013 08:23:43 -0800 (PST), glob napisał(a):

I po co te wasze narzekania, wycia, zło¶ci na rz±d i kler, od lat
wyjecie a oni jak kradli tak kradn± i gwałc± dzieci.
 Młodzi wiej± na potęge , w Anglii już jest najwięcej ze wszystkich
narodowo¶ci Polaków, drugi język to już polski, żarcie już polskie.
  A wy się trzymacie burty statku który tonie.
 Zostawcie katol± ten kraj, rozpierdol± go, wyniszcz± , a wy życie
macie jedno. Po co tu być prze¶ladowanym i okradany i dzieci wasze
gwałcone, jak wystarczy granice przekroczyć i swoje życie normalnie
realizować , bez bata i fiuta kleru i 100 kutasów z łap± w waszych
kieszeniach.

A ty co ty jeszcze robisz w PL? wyjedĽ chłopie. Nie będziesz żałować.
Chyba, że masz dwie lewe łapki to lepiej leć w niedzielę dac na tacę
wielebnemu.

--
"Jedn± z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-21 08:48:59
Autor: glob
Uciekajcie
On 21 Lut, 17:35, Przemysław M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
Dnia Thu, 21 Feb 2013 08:23:43 -0800 (PST), glob napisa (a):

> I po co te wasze narzekania, wycia, z o ci na rz d i kler, od lat
> wyjecie a oni jak kradli tak kradn i gwa c dzieci.
>  M odzi wiej na pot ge , w Anglii ju jest najwi cej ze wszystkich
> narodowo ci Polak w, drugi j zyk to ju polski, arcie ju polskie.
>   A wy si trzymacie burty statku kt ry tonie.
>  Zostawcie katol ten kraj, rozpierdol go, wyniszcz , a wy ycie
> macie jedno. Po co tu by prze ladowanym i okradany i dzieci wasze
> gwa cone, jak wystarczy granice przekroczy i swoje ycie normalnie
> realizowa , bez bata i fiuta kleru i 100 kutas w z ap w waszych
> kieszeniach.

A ty co ty jeszcze robisz w PL? wyjed ch opie. Nie b dziesz a owa .
Chyba, e masz dwie lewe apki to lepiej le w niedziel dac na tac
wielebnemu.

--
"Jedn z zalet demokracji jest to, e nikt kto zosta wybrany
nie jest g upszy ni ci co go wybrali. Im g upszy jest ten

No my¶lę że tak zrobię, nich się buraczki na własne życzenie
męcz± .Mundrowali, wyli, szczekali ich munndro¶ć polskę ograbiła .

Data: 2013-02-21 17:44:11
Autor: u2
Uciekajcie
W dniu 2013-02-21 17:35, Przemysław M. pisze:
A ty co ty jeszcze robisz w PL? wyjedź chłopie. Nie będziesz żałować.
Chyba, że masz dwie lewe łapki to lepiej leć w niedzielę dac na tacę
wielebnemu.

Ty kałecki juz wyjechales z Radomia od kiedy przejal tam wladze znienawidzony przez ciebie PiS, na ktory onegdaj zaglosowales...-;)

Data: 2013-02-21 19:08:55
Autor: Przemysław M.
Uciekajcie
Dnia Thu, 21 Feb 2013 17:44:11 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Coż towarzyszu Jarosławie Kałecki aka Zieliński, tak się składa, że przez
wiele lat mieszkałem wła¶nie w Suw±łkach i moi rodzice opowiadali jakim to
byłe¶ kanali± w czasach PRL.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby był spokój niech pisz± do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2013-02-21 19:14:09
Autor: u2
Uciekajcie
W dniu 2013-02-21 19:08, Przemysław M. pisze:
[...]

wiele lat mieszkałem właśnie w Suwąłkach i moi rodzice opowiadali jakim to
byłeś kanalią w czasach PRL.

Sciemniasz. Udokumentowane jest twoje przywiazanie do PiS-u w Radomiu. Kiedy kazali tobie wyjezdzac za granice nadal pozostales wierny swoim przelozonym z GWna...-;)

Data: 2013-02-21 19:55:36
Autor: Przemysław M.
Uciekajcie
Dnia Thu, 21 Feb 2013 19:14:09 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Genetyczny durniu, nigdy nie mieszkałem w Radomiu. Wiesz co by było gdyby
karaluchy ¶wieciły? To twoja miejscowo¶ć wygl±dałaby jak Nowy York. --

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2013-02-21 19:58:16
Autor: u2
Uciekajcie
W dniu 2013-02-21 19:55, Przemysław M. pisze:
[...]

karaluchy świeciły? To twoja miejscowość wyglądałaby jak Nowy York.

Te kałecki, a co z pancerną brzozą i pijanym Błasikiem w kokpicie ? ...-;)

Data: 2013-02-21 20:00:40
Autor: Przemysław M.
Uciekajcie
Dnia Thu, 21 Feb 2013 19:58:16 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Te kałecki, a co z pancern± brzoz± i pijanym Błasikiem w kokpicie ? ...-;)

Te Kałecki, siedzisz w wychodku i żresz gówno? Genetyczny idioto! ;-)))))

Data: 2013-02-21 20:03:01
Autor: u2
Uciekajcie

Data: 2013-02-21 20:14:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Uciekajcie

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kg5qk2$6uq$1dont-email.me...
[...]

Nie rozumiem, dlaczego się użerasz z tym u2? Masochist± jeste¶? Wrzuć go do sitka i spokój. Połowa bezsensownych postów zniknie.
Chyba, że sprawia ci to przyjemni¶ć?

ubawiony masochizmem

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-02-21 20:16:52
Autor: u2
Uciekajcie
Nie rozumiem, dlaczego się użerasz z tym u2? Masochistą jesteś? Wrzuć go
do sitka i spokój. Połowa bezsensownych postów zniknie.
Chyba, że sprawia ci to przyjemniść?

ubawiony masochizmem

Masochisci do masocha!

Uciekajcie