Uciekajcie

Data: 2013-02-21 18:50:56
Autor: Marek Czaplicki
Uciekajcie
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 21 luty 2013 17:23:

I po co te wasze narzekania, wycia, złości na rząd i kler, od lat
wyjecie a oni jak kradli tak kradną i gwałcą dzieci.
 Młodzi wieją na potęge , w Anglii już jest najwięcej ze wszystkich
narodowości Polaków, drugi język to już polski, żarcie już polskie.
  A wy się trzymacie burty statku który tonie.
 Zostawcie katolą ten kraj, rozpierdolą go, wyniszczą , a wy życie
macie jedno. Po co tu być prześladowanym i okradany i dzieci wasze
gwałcone, jak wystarczy granice przekroczyć i swoje życie normalnie
realizować , bez bata i fiuta kleru i 100 kutasów z łapą w waszych
kieszeniach.

Ja np jestem ciekaw jak ten "lej po bombie" będzie wyglądał, czy np kiedy wywali jakiś wulkan, bo tylko tego tu w Polsce brakuje. A ja kocham Polskę, a przy okazji Polaków. :)

Data: 2013-02-21 10:02:20
Autor: glob
Uciekajcie
On 21 Lut, 18:50, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> I po co te wasze narzekania, wycia, z o ci na rz d i kler, od lat
> wyjecie a oni jak kradli tak kradn i gwa c dzieci.
>  M odzi wiej na pot ge , w Anglii ju jest najwi cej ze wszystkich
> narodowo ci Polak w, drugi j zyk to ju polski, arcie ju polskie.
>   A wy si trzymacie burty statku kt ry tonie.
>  Zostawcie katol ten kraj, rozpierdol go, wyniszcz , a wy ycie
> macie jedno. Po co tu by prze ladowanym i okradany i dzieci wasze
> gwa cone, jak wystarczy granice przekroczy i swoje ycie normalnie
> realizowa , bez bata i fiuta kleru i 100 kutas w z ap w waszych

Ja np jestem ciekaw jak ten "lej po bombie" b dzie wygl da , czy np kiedy
wywali jaki wulkan, bo tylko tego tu w Polsce brakuje. A ja kocham Polsk ,
a przy okazji Polak w. :)

Zostaną tylko chore, ograbione dziady, które będą na śmietniku
walczyły, który dzisiaj daje odbyt biskupowi. Bo tej namiętności
przezcież nikt nie powstrzyma.

Data: 2013-02-21 19:09:40
Autor: Marek Czaplicki
Uciekajcie
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 21 luty 2013 19:02:

[...]

Spoko. Świnki żrą, że rozwalają koryto dla tej "marności nad marnościami".:) Oglądałem akurat sondę w Superstacji i tylko ok 23% chce płacić na związki wyznaniowe. Ciekawość czy jakby była sonda za Komisją Majątkową? :)

Data: 2013-02-21 10:13:49
Autor: glob
Uciekajcie
On 21 Lut, 19:09, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

> Zostan tylko chore, ograbione dziady, kt re b d na mietniku
> walczy y, kt ry dzisiaj daje odbyt biskupowi. Bo tej nami tno ci
> przezcie nikt nie powstrzyma.

Spoko. winki r , e rozwalaj koryto dla tej "marno ci nad marno ciami".:)
Ogl da em akurat sond w Superstacji i tylko ok 23% chce p aci na zwi zki
wyznaniowe. Ciekawo czy jakby by a sonda za Komisj Maj tkow ? :)

To oczywiste że polacy nie chcą i nie będą dawać na kler, więc jak
składki nie dojdą do 0,5 to rząd wyrówna straty, czyli trzy razy
więcej niż teraz gwarantowane mają.

Data: 2013-02-21 19:26:25
Autor: Marek Czaplicki
Uciekajcie
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 21 luty 2013 19:13:

> [...]

To oczywiste że polacy nie chcą i nie będą dawać na kler, więc jak
składki nie dojdą do 0,5 to rząd wyrówna straty, czyli trzy razy

Jestem dziwnie spokojny o dalsze losy świnek. Polacy zagłosują nogami i jak tak dalej pójdzie jak idzie, to tylko  wulkanu będzie brakować. :)

Uciekajcie