Uciekajcie

Data: 2013-02-21 21:42:46
Autor: Trybun
Uciekajcie
W dniu 2013-02-21 17:23, glob pisze:
I po co te wasze narzekania, wycia, złości na rząd i kler, od lat
wyjecie a oni jak kradli tak kradną i gwałcą dzieci.
  Młodzi wieją na potęge , w Anglii już jest najwięcej ze wszystkich
narodowości Polaków, drugi język to już polski, żarcie już polskie.
   A wy się trzymacie burty statku który tonie.
  Zostawcie katolą ten kraj, rozpierdolą go, wyniszczą , a wy życie
macie jedno. Po co tu być prześladowanym i okradany i dzieci wasze
gwałcone, jak wystarczy granice przekroczyć i swoje życie normalnie
realizować , bez bata i fiuta kleru i 100 kutasów z łapą w waszych
kieszeniach.

To nie Katolicy pustoszą i rujnują kraj nad Wisłą. To powszechnie znana i przez niektórych uwielbiana - zaraza zwana kapitalizmem.

Data: 2013-02-22 19:11:35
Autor: pluton_
Uciekajcie
To nie Katolicy pustoszą i rujnują kraj nad Wisłą. To powszechnie znana
i przez niektórych uwielbiana - zaraza zwana kapitalizmem.

Za to socjalizm tak Polacy kochali, ze nie mozna im bylo dac paszportu.

Nullification

Data: 2013-02-24 10:16:32
Autor: Trybun
Uciekajcie
W dniu 2013-02-22 19:11, pluton_ pisze:
To nie Katolicy pustoszą i rujnują kraj nad Wisłą. To powszechnie znana
i przez niektórych uwielbiana - zaraza zwana kapitalizmem.
Za to socjalizm tak Polacy kochali, ze nie mozna im bylo dac paszportu.

Najlepiej jeszcze paszporty z wizami do USA.. Q*wa jak ja słyszę pie*lenie o paszportach to nie wiem co myśleć o tych co to gadają. To że Polaków więziono bo nie mogli paszportów trzymać pod poduszką, albo to że jakiś alfons zabiera Polce paszport, zmusza do prostytucji a ona nie może wyjechać z danego kraju bo paszport ma w kieszeni alfons...

Data: 2013-02-24 10:34:27
Autor: Przemysław M.
Uciekajcie
Dnia Sun, 24 Feb 2013 10:16:32 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Nie bardzo rozumiem skąd problem z wjazdem do USA. Jeżeli byłeś
kilkakrotnie poza granicą PL z wizą do USA nie ma żadnych problemów. Ja np.
mam 10-cioletnią.Praktycznie skorzystałem może z 5-6 razy.  --
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-25 20:56:49
Autor: Trybun
Uciekajcie
W dniu 2013-02-24 10:34, Przemysław M. pisze:
[...]

Raczej mi chodziło o tzw zieloną kartę, bo wiza turystyczna dla zwykłego Polaka  do USA nie stanowi wielkiego problemu.

Uciekajcie