Uciekal prad z FAZERA 600 2003r

Data: 2009-06-01 04:37:53
Autor: atomek
Uciekal prad z FAZERA 600 2003r
nie wiem czy pamietacie jak prosilem o pomoc jak w temacie.

http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/browse_thread/thread/a0104434d4348e1a/ee83316fdcf5af40?lnk=gst&q=pomocy+ucieka+prad#ee83316fdcf5af40

Okazalo sie ze zasniedzialy kostki pod owiewka i przez to nie dzialaly
zegary i przednia lampa. dopiero po odpaleniu zaczynalo wszystko
chodzic. wystarczylo wyczyscic kostki i zpsikac jakims preparatem
poprawiajacym przeplyw pradu. a swoja droga padl akumulator. dopiero
yamaszki z wtryskiem maja hermetyczne kostki. w starszych modelach
dzieje sie czasem to co u mnie. juz jest ok :)

do zobaczenia na trasie. pozdraiwam.

pozdrawiam
 Atlobek W-wa FAZER 600 '02
 www.bikepics.com/members/atlobek