Uciekanie oleju z amora

Data: 2016-03-20 18:01:01
Autor: Piotr aka dracorp
Uciekanie oleju z amora
Witam
Jakiś czas temu zrobiłem serwis amora Rock Shox Solo Air XC32 tylko że na oleju Motul 15W i 5W. Teraz niestety wiem że te oleje nie do końca były dobre:
http://www.forumrowerowe.org/topic/152791-serwis-rock-shox-reba-dualair-
kompleksowy-serwis-od-a-do-z/
Według cSt powinny być raczej 2.5W i 10W, według tego co podaje producent.
Ale to następnym razem.

Po jakimś czasie zauważyłem że z dołu jest "mokro". Okazało się że nie dokręciłem jednego imbusa (do dzisiaj nie kupiłem jeszcze porządnej 5-ki, wcześniej miałem amor pod 26" i te posiadane były dobre, a teraz w 29er imbus jest schowany).

Podokręcałem imbusy i dla pewności włożyłem papierowy ręcznik w dolne golenie. No i dzisiaj je wyjąłem i się okazało ze jest trochę oleju na nich. No i teraz pytanie dlaczego? Skąd?

Wersja serwisu ta najprostsza, wymiana oleju plus nasączenie pianek. Bez rozbierania tłumika. Gdy wyjmuję imbusa z regulacji powrotu to jest on w oleju. Tak powinno być? Bo jak dla mnie nie.

--
piecia aka dracorp

Uciekanie oleju z amora