Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...

Data: 2010-01-17 14:50:28
Autor: peter
Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
Nie usprawiedliwiam innych uciekajacych z miejsca wypadku ale jestem w stanie od tej chwili uwierzyc w cos takiego jak: "dzialanie nie do konca swiadome pod wplywem duzego stresu"

pizda z ciebie nie facet. zreszta nie raz juz to udowodniles na pms.

Data: 2010-01-17 15:54:41
Autor: topek
peter pisze:
[...]

Jak chcesz mozemy sie sprawdzic, jak na mezczyzn przystalo.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

Data: 2010-01-18 03:24:55
Autor: złoty
topek pisze:
peter pisze:
[...]

...sprawdziles juz to na parkingu o ktorym pisales. Pozniejsza samokrytyka byla..mile widziana. Po co wiec znowu zamierzasz kozakowac? Poklepalo Cie kilku na grupie..i juz uwazasz, iz nic sie nie stalo? Noooo..nie wiem. Kierowca pokiereszowanego przez Ciebie auta na pewno nie wyraza sie o Tobie inaczej niz pizda i skurw** . Nabroiles...i to mocno. Skoro juz zdupcyles z miejsca zdarzenia... przyjmij choc krytyke jak facet. Tu masz pole do "sprawdzania sie"...

A.

Data: 2010-01-18 08:25:12
Autor: topek
złoty pisze:
topek pisze:
peter pisze:
[...]

Widzisz,
takie radykalne sady w realu bledna a prawi, sprawiedliwi i fighterzy netowi w realu sa ploche jak trusie.
Stad ta propozycja sprawdzenia sie w realu. Form sprawdzenia sie jest duzo, bardzo duzo.
Ty tez w tym watku brylujesz.
Moze jestes faktycznie krysztalowy, a moze zwyczajny netowy fighter.
Tego nie wiem.
Wiec ponawiam propozycje, takze tobie, sprawdzenia sie w realu. Bedzie mi dane stanac z prawdziwym mezczyzna do jakiegos "pojedynku".

Data: 2010-01-18 10:16:24
Autor: peter
Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
Wiec ponawiam propozycje, takze tobie, sprawdzenia sie w realu. Bedzie mi dane stanac z prawdziwym mezczyzna do jakiegos "pojedynku".

to w koncu jestes cipa czy nie? bo sam to przyznales przeciez.

Data: 2010-01-18 11:10:30
Autor: topek
peter <abc@FAKE.pl> napisał(a):
> Wiec ponawiam propozycje, takze tobie, sprawdzenia sie w realu. Bedzie > mi dane stanac z prawdziwym mezczyzna do jakiegos "pojedynku".
> to w koncu jestes cipa czy nie? bo sam to przyznales przeciez.
Miedzy "zachowac sie jak cipa" a byc "cipa" jest spora roznica.
Napewno, ty, prawdziwy mezczyzna nie boi sie konfrontacji w realu?

topek -> jak zawsze...

Data: 2010-01-18 13:16:09
Autor: peter
Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
Miedzy "zachowac sie jak cipa" a byc "cipa" jest spora roznica.
Napewno, ty, prawdziwy mezczyzna nie boi sie konfrontacji w realu?

cipa jestes po prostu (raczej pizda)

Data: 2010-01-18 13:02:33
Autor: topek
peter <abc@FAKE.pl> napisał(a):
> Miedzy "zachowac sie jak cipa" a byc "cipa" jest spora roznica.
> Napewno, ty, prawdziwy mezczyzna nie boi sie konfrontacji w realu?

cipa jestes po prostu (raczej pizda)
A powiesz mi to w twarz?

topek -> jak zawsze...

Data: 2010-01-18 15:51:30
Autor: peter
Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
A powiesz mi to w twarz?

no pewnie. to kiedy przyjezdzasz do krakowa?

Data: 2010-01-18 22:47:02
Autor: peter
Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
A powiesz mi to w twarz?

no i co dupku? pizda jestes. teraz juz na 100% moge to stwoerdzic :P

Data: 2010-01-19 10:58:27
Autor: topek
peter <abc@FAKE.pl> napisał(a):
> A powiesz mi to w twarz?

no i co dupku? pizda jestes. teraz juz na 100% moge to stwoerdzic :P
Czy ktos z frakcji krakowskiej zna tego kozaka?

topek -> jak zawsze...

Data: 2010-01-19 12:16:18
Autor: peter
Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
Czy ktos z frakcji krakowskiej zna tego kozaka?

jestes MEGA PIZDA. juz szukasz pomocy ?

Data: 2010-01-19 11:47:40
Autor: topek
peter <abc@FAKE.pl> napisał(a):
> Czy ktos z frakcji krakowskiej zna tego kozaka?

jestes MEGA PIZDA. juz szukasz pomocy ?
Nie ciebie pytam gnoju i nie szukam zadnej pomocy.

topek ->

Data: 2010-01-19 12:50:28
Autor: peter
Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
Nie ciebie pytam gnoju i nie szukam zadnej pomocy.

gnoj to cie splodzil i teraz widac efekty pizdo

Data: 2010-01-19 11:56:23
Autor: topek
peter <abc@FAKE.pl> napisał(a):
> Nie ciebie pytam gnoju i nie szukam zadnej pomocy.
> gnoj to cie splodzil i teraz widac efekty pizdo
No tak myslalem,
netowy anonimowy kundelek.
Rosnie ci ego co? Jak sobie obrazisz kogos z bezpiecznej odleglosci?

Ponawiam pytanie do frakcji krakowskiej. Zna ktos tego kozaka?

topek ->

Data: 2010-01-19 12:57:40
Autor: peter
Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
Rosnie ci ego co? Jak sobie obrazisz kogos z bezpiecznej odleglosci?

zadalem pizdo pytanie kiedy przyjezdzasz do krakowa abym mogl ci na twoje wlasne zyczenie powiedziec w ryj ze jestes pizda i czekam na odpowiedz.

Data: 2010-01-19 12:36:55
Autor: topek
peter <abc@FAKE.pl> napisał(a):
> Rosnie ci ego co? Jak sobie obrazisz kogos z bezpiecznej odleglosci?

zadalem pizdo pytanie kiedy przyjezdzasz do krakowa abym mogl ci na twoje wlasne zyczenie powiedziec w ryj ze jestes pizda i czekam na odpowiedz.
W okolicach wielkanocy mozliwe ze bede.
Albo jestes netowy kundelek, albo megakozak.

Smierdzisz tym pierwszym.

topek -> --

Data: 2010-01-19 15:49:10
Autor: peter
Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
W okolicach wielkanocy mozliwe ze bede.
Albo jestes netowy kundelek, albo megakozak.

jestem pamietliwy. nie licz na to ze zapomne.

Data: 2010-01-19 18:10:03
Autor: topek
peter pisze:
W okolicach wielkanocy mozliwe ze bede.
Albo jestes netowy kundelek, albo megakozak.

jestem pamietliwy. nie licz na to ze zapomne.
Czy ktos z pmsowiczow moze potwierdzic tozsamosc naszego lokalnego killera?

--
topek ->

Data: 2010-01-19 00:16:27
Autor: złoty
topek pisze:

Wiec ponawiam propozycje, takze tobie, sprawdzenia sie w realu. Bedzie mi dane stanac z prawdziwym mezczyzna do jakiegos "pojedynku".

...istota pojedynku jest ..danie satysfakcji. A jakaz satysfakcje moze dac komus "skucie ci ryja" (mowiac jezykiem ulicy)?
Byc moze daloby to satysfakcje wlascicielowi uszkodzonego przez Ciebie pojazdu. Ale.. wolales zdupcyc (czego nie ukrywasz).
...zaczynasz sie osmieszac.

A.

Data: 2010-01-19 00:19:19
Autor: peter
[...]

pizdeczka nie podjela wyzwania ktore sama rzucila. do przewidzenia to bylo.

Data: 2010-01-19 18:13:25
Autor: topek
złoty pisze:
topek pisze:

[...]

Skucie ryja temu czemus nauczy go, ze nie mozna obrazac ludzi na prawo i lewo bez ponoszenia konsekwencji.

Byc moze daloby to satysfakcje wlascicielowi uszkodzonego przez Ciebie pojazdu. Ale.. wolales zdupcyc (czego nie ukrywasz).
..zaczynasz sie osmieszac.
Nie lacz jednego z drugim.