Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...

Data: 2010-01-24 20:53:19
Autor: kogutek
Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...

Super dupochron. Walę w czyjeś auto. I jadę na posterunek. Właściciel samochodu
w życiu nie zgłosi drobnego zarysowania albo stłuczki. A jak by jakieś kamery
były i jednak by się dało ustalić sprawcę to mam pełne krycie. Dobry sposób na
uniknięcie odpowiedzialności.  --

Data: 2010-01-26 21:06:47
Autor: topek
kogutek pisze:
[...]

Jest jeszcze cos takiego jak umyslne zachowanie/zla wola.
Ja tego nie zrobilem z podawanych przez Ciebie pobudek.
Po prostu spekalem.
Mozesz wierzyc, nie musisz.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...