Uciszyć Joanne

Data: 2009-07-27 20:55:58
Autor: Piotr
Uciszyć Joanne
Dnia Mon, 27 Jul 2009 17:58:50 +0200, in napisał(a):

Gdyby Joanna Najfeld była stara i brzydka
może by jej wybaczono,  że w telewizji
przegaduje feministki, zwolenników
aborcji i gejowskich małżeństw. jednak
fakt, że tak "wsteczne" poglądy w logiczny
sposób przedstawia sympatyczna
dziewczyna jest dla nich nie do zniesienia.
Wytoczono jej proces karny.

  http://www.dailymotion.pl/video/x4wufl_joanna-najfeld-vs-jacek-adler-w-wsi_news

  http://kmdm.pl/art.php?id=20090716130340af409696fb7974

Jejku, ale skopała dupy homosiom za pomocą ich strony internetowej, he, he!
Piotr

Data: 2009-07-27 13:58:49
Autor: Antenka
Uciszyć Joanne

Jejku, ale skopała dupy homosiom za pomocą ich strony internetowej, he, he!

A nie "rowy"? Haha świetna jest. Miałam okazję oglądać ją kiedyś w
akcji - chyba była zaproszona do programu Janka Pospieszalskiego.

Antenka

Data: 2009-07-27 23:01:22
Autor: raff
Uciszyć Joanne
Antenka pisze:
Jejku, ale skopała dupy homosiom za pomocą ich strony internetowej, he, he!

A nie "rowy"? Haha świetna jest. Miałam okazję oglądać ją kiedyś w

Rowy to tam gdzie Bokun jezdzi.

R.

Data: 2009-07-28 07:22:17
Autor: Piotr
Uciszyć Joanne
Dnia Mon, 27 Jul 2009 23:01:22 +0200, raff napisał(a):

Rowy to tam gdzie Bokun jezdzi.

A Kałecki wysyła do rwania kudłów. Już wiem skąd on ma takie odzywki z
gejlajfu, he, he.
Piotr

Uciszyć Joanne