Ucywilizowanie internetu

Data: 2012-02-29 16:14:33
Autor: Marek Czaplicki
Ucywilizowanie internetu
> [...]
> temat ACTA bardzo poszerzyła świadomość Polaków w dziedzinie Internetu
> i praw autorskich. Dodał, że rząd planuje przegląd przepisów prawa,
> dotyczących sieci. "Karta praw podstawowych" wolności w Internecie ma
> być gotowa pod koniec kwietnia, po cyklu debat na ten temat.

> Boni na konferencji prasowej poinformował też, że w poniedziałek
> rozpocznie się "kongres wolności w internecie".
> Spotkania organizowane w ramach kongresu odbywać się mają w Centrum
> Nauki Kopernik i będą poświęcone - jak mówił Boni - "problemom
> przywołanym przez ACTA do których chcemy znaleźć rozwiązania w nowych

http://wyborcza.pl/1,75478,11257034,Rzad_zapowiada_poprawki_do_ACTA.html#ixzz1nmfFp9KD

Coś mi się wydaje, że Polacy wiedzieli o internecie swoje, a debata wokół ACTA pozwoliła aby politycy to sobie uświadomili.

Data: 2012-02-29 17:51:25
Autor: Tomaszek
Ucywilizowanie internetu
> [...]
 > Zdrojewskim wystąpił na konferencji prasowej, powiedział, że debata na
 > temat ACTA bardzo poszerzyła świadomość Polaków w dziedzinie Internetu

To, że on nie miał o tym pojęcia, to nie znaczy, że inni też nie mieli.

  Dodał, że rząd planuje przegląd przepisów prawa,
 > dotyczących sieci. "Karta praw podstawowych" wolności w Internecie ma
 > być gotowa pod koniec kwietnia, po cyklu debat na ten temat.

Czyli cenzura.

 > Boni na konferencji prasowej poinformował też, że w poniedziałek
 > rozpocznie się "kongres wolności w internecie".

Do tej pory jeszcze jakieś wątpliwości miałem, że ale teraz już nie mam: na 100% chodzi o wprowadzenie cenzury.

Coś mi się wydaje, że Polacy wiedzieli o internecie swoje, a debata
wokół ACTA pozwoliła aby politycy to sobie uświadomili.

Zgadza się z Tobą w 100%.

Data: 2012-02-29 18:22:48
Autor: Marek Czaplicki
Ucywilizowanie internetu
Tomaszek wrote:

> [...]

Do tej pory jeszcze jakieś wątpliwości miałem, że ale teraz już nie mam: na 100% chodzi o wprowadzenie cenzury.

Dobrze by było gdyby utworzony w poprzedniej kadencji Sejmu zespół parlamentarny na temat swobody i wolności wymiany informacji w Internecie bodajże, także dołożył swe trzy słowa. Jak jednak teraz patrzę nikt nie pokusił się o jego ponowne utworzenie.

Ucywilizowanie internetu