Ucz się pilnie!

Data: 2019-09-02 09:17:03
Autor: Runt
Ucz się pilnie!
https://www.money.pl/gospodarka/takiego-roku-szkolnego-jeszcze-nigdy-nie-bylo-strajk-podwojny-rocznik-i-lekcje-do-1930-6419149300676225a.html

"Takiego roku szkolnego jeszcze nigdy nie było. Strajk, podwójny rocznik i lekcje do 19:30"

Do 19:30!!? Zgroza! Dzieciaki nie zdążą na "Wiadomości"!

--
Runt

Data: 2019-09-02 08:28:37
Autor: Zenek Kapelinder
Ucz się pilnie!
Dla ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie jest jakas roznica ze jak napiszesz raz albo dziesiec razy to i tak nikt tego z wyjatkiem twoich klonow nie czyta?

Data: 2019-09-02 19:57:37
Autor: Runt
Ucz się pilnie!
W dniu 2019-09-02 o 17:28, DEBIL GENETYCZNY Zenek Kapelinder pisze:
Dla ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie jest jakas roznica ze jak napiszesz raz albo dziesiec razy to i tak nikt tego z wyjatkiem twoich klonow nie czyta?

  W   O   N   !!!

--
Runt

Data: 2019-09-02 11:32:21
Autor: Zenek Kapelinder
Ucz się pilnie!
ty pizdziak vel runt dziura w dupie ruski jestes. Won to ruskie slowo. Ale to bez znaczenia bo do kfa mnie chcesz wsadzic. Nudno tam bedzie bo z twoimi klonami co sie z toba nie zgadzaja bede. Z drugiej strony jak mnie tam wsadzisz to pojezdze na tobie jak na lysej kobyle w ty w swoim rodzimym jezyku mi nie odpiszesz. Zdradz pizdziak vel runt dziura w dupie jak to mozliwe ze bezgranicznie glupi jestes a nauczyles sie pisac. Cud?

Data: 2019-09-03 07:20:02
Autor: Runt
Ucz się pilnie!
W dniu 2019-09-02 o 20:32, BĘKART Zenek Kapelinder pisze:
[...]

W  O  N  !!!

--
Runt

Data: 2019-09-02 10:50:25
Autor: Detlef Ruser
Ucz się pilnie!
użytkownik Dziura napisał:
[...]

Były takie lata jeszcze przed gimnazjami, sam zaczynałem ok. 14 i kończyłem po 19 jak wszystkie starsze roczniki.

p.Janoś chja tam wie jak pan Dziura.

Ucz się pilnie!