Ucz się pomagać - licytuj dla niesienia pomocy

Data: 2013-01-06 10:26:17
Autor: jacekplacek1207
Ucz się pomagać - licytuj dla niesienia pomocy
WOŚP - nasza drobna cegiełka w niesieniu pomocy. Jeżeli masz serce, chcesz pomóc i masz ku temu środki - licytuj ostro. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn nie możesz licytować, wspomóż przez udostępnienie na facebook, powiadom znajomych, obcych, przyjaciół i wrogów :) Ważne info dla licytujących: jeżeli nie uda Ci się wygrać w pierwszej licytacji, wystawiliśmy TRZY takie kursy, każdy w odstępie jednej godziny - więc masz dwie kolejne szanse by aukcję wygrać i wspomóc Orkiestrę :)

http://aukcje.wosp.org.pl/kurs-rescue-diver-cprox1staed-i723371

Data: 2013-01-06 14:46:46
Autor: demolant
W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 19:26:17 UTC+1 użytkownik jacekpl...@gmail.com napisał:
Jeżeli masz serce, chcesz pomóc i masz ku temu środki - licytuj ostro. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn nie możesz licytować, wspomóż przez udostępnienie na facebook, powiadom znajomych, obcych, przyjaciół i wrogów :)

"
jacekplacek
Wyświetl profil
Więcej opcji 5 Lis 2010, 20:50
Zboj <zboj_...@mnc.dot.pl> napisał(a):

- Ukryj cytowany tekst -
> A ja dziękuję za potwierdzenie mojego przekonania, że jesteś tępym > zarozumiałym kretynem nie potrafiącym zrozumieć najprostszego przekazu. > Gdzie > ty, baranie niemyty znalazłeś moim tekście, że zajmuję się akwizycją > czegokolwiek? Nawet nie powiem, żebyś mnie w dupe pocałował, bo nic nie > wskazuje na to, żebyś mył zęby. Życząc miłego pałowania, pozostajacy bez > szacunku, Jacek. Żyłka Ci nabrzmiała? Biznesik nie idzie, że tak gardłujesz? A czytać nie potrafisz - gdybyś nie pojechał chamsko i kloacznie po wątku,
którym się wypowiadałem pozytywnie o tym sprzęcie, a więc i pośrednio po mnie, nie poświęciłbym sekundy na Twoje ogłoszenie, bo mi frędzlem wisi. Ale, że jesteś gnojkiem nawalonym miłością do jedynie słusznych rozwiązań, to musiałeś wylać swoje sekciarskie żale po okolicy. A teraz płaczesz
udając
kretyna, który nie wie o co chodzi. I dalej plujesz pod wiatr.

Wali mnie, czy sprzedam ten gówniany automat, czy nie i nie o to chodziło.
Chodziło o tępe wcinanie kilku kretynów w cudze wątki sprzedażowe - a
wpisujesz się w to idealnie. Pizda z waści i tyle.
Mimo wszystko żal mi Ciebie.

...powiedziało gówno, czepiając się buta.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/"

Może nawracanie Świata zaczniesz od Siebie i przeprosisz.
Tak na początek, żeby nie być dwulicowcem.

pozdrawiam rc

Ucz się pomagać - licytuj dla niesienia pomocy