Uczcie sie chamy Polskosci

Data: 2010-06-05 01:03:21
Autor: awe
Uczcie sie chamy Polskosci
aujene- krzyż w miejscu gdzie zginęło wielu polskich żołnierzy w czasie kampanii łatgalskiej. Z tyłu płynie rzeka Dźwina, tam przeprawiali się Polacy.
Na zdjęciu Pan Krasowski, mający polskie korzenie. Postawił sobie za punkt honoru, opiekę nad tym krzyżem. Powiedział, dopóki będzie żyć, będzie dbał o te miejsce. Pomalował go dobrej jakości farbą i ścina wokół trawę.
http://img268.imageshack.us/img268/4427/cimg2888f.jpg

calosc:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=865650&page=12

Data: 2010-06-05 03:06:37
Autor: Lorn
Uczcie sie chamy Polskosci
Rzucać akcesoriami z sex-shop`u ? :>

Data: 2010-06-05 08:49:09
Autor: awe
Uczcie sie chamy Polskosci

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:huc7ut$j8n$1news.onet.pl...
Rzucać akcesoriami z sex-shop`u ? :>

-- -- -- -- -- -- -- -
Oddali co wasze
awe

Data: 2010-06-05 08:51:45
Autor: Rafał Lepudruk
Uczcie sie chamy Polskosci

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huc0hr$8kb$1news.onet.pl...
[...]

Polak w pierwszym pokoleniu się odezwał! Sądzisz, że polskości mamy się uczyć od takiego prywmitywa jak ty? Kim ty jesteś, jakie masz pochodzenie, wykształcenie, co zrobiłeś w zyciu, że masz czelność obrażać innych? Tu leczysz swoje fobie? Człowieku, idź do dobrego lekarza. Jesteś chory!

R.L.

Data: 2010-06-05 23:51:47
Autor: awe
Uczcie sie chamy Polskosci

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c09f567$1$19175$65785112news.neostrada.pl...

[...]

polskosci nie da sie nauczyc ale mozna probowac. ciebie cieciu nawet by mi sie nie chcialo, bo mam cie chyba w dupie bo cos czuje ze mnie w kiszce lupie
awe

Uczcie sie chamy Polskosci