Uczcie się honoru od ministra Bogdana Klicha!

Data: 2011-07-29 18:37:47
Autor: Zennon
Uczcie się honoru od ministra Bogdana Klicha!
PiSowskie burki.

Zennon

Data: 2011-07-29 18:46:45
Autor: raff
Uczcie się honoru od ministra Bogdana Klicha!
Buahahaha ! Honoru... R.

Data: 2011-07-29 18:54:43
Autor: Przemysław W
Uczcie się honoru od ministra Bogdana Klicha!
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j0uo5q$kh6$1news.onet.pl...
Buahahaha ! Honoru...

Nie ¶miej się zanim się nie dowiesz co to jest honor.

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-30 07:30:26
Autor: [He®Sk]
Uczcie się honoru od ministra Bogdana Klicha!
On Fri, 29 Jul 2011 18:37:47 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

PiSowskie burki.

Zennon

 moim zdaniem klich poddajac sie do dymisji popelnil blad.
 jego dymisja rozuchwali tylko pisowskich oszolomow, beda
 domagac sie glowy tuska, jego ministrow, urzednikow i cholera  wie jeszcze kogo. rozpocznie sie zbiorowe ujadanie.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-30 09:01:49
Autor: jadrys
Uczcie siÄ™ honoru od ministra Bogdana K licha!
W dniu 2011-07-30 07:30, "[He®Sk]" pisze:
[...]

Miło by było widzieć jakby to towarzycho okrągłostołowe naprawdę po podżerałoby sobie gardła. Ale niestety - to tylko płonne nadzieje.

Data: 2011-07-30 13:00:13
Autor: [He®Sk]
On Sat, 30 Jul 2011 09:01:49 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Miło by było widzieć jakby to towarzycho okrągłostołowe naprawdę po podżerałoby sobie gardła. Ale niestety - to tylko płonne nadzieje.

 z tego co sobie przypominam wszyscy znaczacy dzis politycy brali
 udzial w tej "zmowie". macierewicz i kanczynscy tez. cos jeszcze?

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !

Data: 2011-07-31 20:21:57
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-30 13:00, "[He®Sk]" pisze:

[...]

Macierewicz raczej nie - za wysokie progi. In jest tylko wynajmowany przez "towarzycho" do odwracania uwagi PolakĂłw od istotnych spraw.

Data: 2011-08-01 20:30:33
Autor: [He®Sk]
On Sun, 31 Jul 2011 20:21:57 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Macierewicz raczej nie - za wysokie progi. In jest tylko wynajmowany przez "towarzycho" do odwracania uwagi PolakĂłw od istotnych spraw.

 pamietam antoniego z dawnych czasow. to byl normalny, trzezwo
 myslacy facet. co mu sie w tej glowce pomnieszalo doprawdy nie
 wiem. byc moze chlopisko chce zalatwic sobie miejsce w senacie?