Uczcie się przepisów i nie dajcie wymi¶kować

Data: 2012-01-30 09:10:37
Autor: Robson
Uczcie się przepisów i nie dajcie wymi¶kować
W dniu 2012-01-28 15:23, Jacek pisze:
Niedawno na zupełnie pustej drodze pozwoliłem sobie z zawrócenie mimo,
że był zakaz.

Bior±c pod uwagę, że w jednym prostym zdaniu strzelasz 2 byki, to nie dziwota, że nie rozumiesz przepisów.

Data: 2012-01-30 16:26:48
Autor: Jacek
W dniu 2012-01-30 09:10, Robson pisze:
[...]

Pokaż mi te 2 byki, ale proszę - "łopatologicznie" żebym mógł to poj±ć moim małym rozumkiem.

Jacek

Data: 2012-01-31 11:35:08
Autor: Robson
W dniu 2012-01-30 16:26, Jacek pisze:
[...]

Proszę:
1. "pozwoliłem sobie z zawrócenie".
2. "zawrócenie mimo, że był zakaz" - "mimo że" jest spójnikiem zestawionym, przecinek powinien być przed "mimo".

Data: 2012-02-03 13:52:43
Autor: Jacek
W dniu 2012-01-31 11:35, Robson pisze:
Proszę:
1. "pozwoliłem sobie z zawrócenie".
2. "zawrócenie mimo, że był zakaz" - "mimo że" jest spójnikiem
zestawionym, przecinek powinien być przed "mimo".
Dziękuję i chylę czoła przed Twoj± dociekliwo¶ci±.
Jacek

Uczcie się przepisów i nie dajcie wymi¶kować