Uczcijmy rocznicę - dzień politycznej poprawności

Data: 2011-04-09 23:21:00
Autor: Zennon
Uczcijmy rocznicę - dzień politycznej poprawności

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:inqigo$drk$1inews.gazeta.pl...
Loodzie,

co by nie powiedzieć o tych, co zgineli
ani o przyczynach ich smierci - mozna ich jakos uczcic.

Proponuje DZIEN BEZ BLUZGA na psp.
Caly 10 kwietnia, od 00:01 do 23:59 piszemy wylacznie teksty
merytoryczne, bez osobistych wycieczek i bez obrazania sie nawzajem.

Jezeli koniecznie chcesz poinformowac swiat, ze twoj dyskutant
to skonczony fiut, to odloz to na poniedzialek.

Co wy na to ?

Ponieważ ja praktycznie wogóle nie bluzgam, to może dla odmiany, żeby się jakoś odróżnic, będę jutro bluzgał, żeby oddać hołd?

Zennon

Data: 2011-04-09 16:28:40
Autor: Darecki
Uczcijmy rocznicę - dzień politycznej poprawności

Ponieważ ja praktycznie wogóle nie bluzgam, to może dla odmiany, żeby się jakoś odróżnic, będę jutro bluzgał, żeby oddać hołd?

Na przyklad: o qurwa gdzie sa moje okulary :)
albo: co za qutas rozmnozył te 27 osob
albo: jeden, dwa, trzy, jeden, dwa...chyba sie juz dzisiaj qurwa nie dolicze

PAP/Onet
"Pod rosyjską placówką dyplomatyczną w sobotę wieczorem, dzień przed pierwszą rocznicą katastrofy smoleńskiej, zgromadziło się ok. dwa tysiące osób."

Uczcijmy rocznicę - dzień politycznej poprawności