Uczciwy człowiek nie ma się czego bać

Data: 2019-01-22 21:22:22
Autor: boukun
Uczciwy człowiek nie ma się czego bać
Żona Pawła Adamowicza oskarża rząd i "reżimowe media" o zainspirowanie mordercy jej męża. - Paweł był grillowany żywcem - powiedziała Magdalena Adamowicz. Przyznała, że w ostatnich miesiącach jej rodzina żyła w strachu.

Magdalena Adamowicz powiedziała w rozmowie emitowanej na antenie TVN24, że morderca jej męża był w więzieniu "indoktrynowany".

- Wiem, że ten rząd, który jest ręcznie sterowany, prokuratura, która jest sterowana przez ministra, media reżimowe... powodowały tę nienawiść. Nasza rodzina tego mocno doświadczyła - powiedziała.

"Grillowany żywcem"

Żona zmarłego tragicznie prezydenta Gdańska wspominała, że jej mąż był "grillowany żywcem". - Urzędy skarbowe kontrolowały naszą rodzinę kilka pokoleń wstecz. Myśmy się tego bali - wspominała.

Adamowicz powiedziała, że państwowa telewizja wyemitowała ponad 100 programów oczerniających jej męża. Jak wyznała, nie boi się, że zostanie pozwana za te słowa. - Dziennikarze mówili o tym, że będzie aresztowany lada dzień. Zastanawiali się, co będzie, jak ludzie go wybiorą, a on zostanie aresztowany - wspominała.

Jak zdradziła, pozwoliła wystartować w ostatnich wyborach pod jednym warunkiem. Był nim wyjazd ich najstarszej córki za granicę. Adamowicz chciała ochronić dziewczynę przed wyjątkowo ciężką atmosferą kampanii. - Nasza córka jest bardzo mądra, wrażliwa, dużo rozumie. Chciałam ją przed tym chronić. Ja po wyborach dołączyłam do niej - wyznała.

Magdalena Adamowicz wspomniała też, że mąż instruował ją i córki, jak się zachować "gdy zapukają do drzwi o szóstej rano". - Zdarzyło się, że gdy przyjeżdżał rano samochód, zastanawiałam się, czy nie wysiądą z niego mężczyźni, nie rzucą Pawła na podłogę i wyprowadzą w świetle kamer. Baliśmy się tego - powiedziała.

"Mord polityczny"

Żona Pawła Adamowicza uważa, że zginął on w wyniku mordu politycznego. - Ten człowiek nie dostał konkretnego zlecenia, ale ta mowa nienawiści, też politycznej, spowodowała, że tak, a nie inaczej się zachował - powiedziała.

- Gdyby nie było tych wszystkich zarzutów, tego ciągłego kąsania i grillowania, jestem przekonana, że do tego wszystkiego by nie doszło - stwierdziła Adamowicz.

https://wiadomosci.wp.pl/magdalena-adamowicz-przerywa-milczenie-balismy-sie-6341354238695041a

tul
47 min. temu

PANI MAGDALENO opłakuj męża a nie podżegaj do nienawiści w twoich oczach nie widziałem smutku i żalu po śmierci męża a zauważyłem że ci podpowiadali co masz klepać akurat znam się na tym-żenada wykorzystywać śmierć męża do celów POlitycznych coś tu nie gra.

Polak
55 min. temu

Jarosław Wałęsa , mówił o workach pieniędzy i licznych mieszkaniach !!! Czy To Prawda ???? Może pani publicznie zaprzeczyć ??? Planuje pani pozew przeciwko Jarosławowi Wałęsie ??? Proszę odnieść się publicznie do tych oskarżeń !!!!

Zniesmaczona
57 min. temu

Czy ludzie z Gdańska to widzą?? Wy tak na poważnie, wybieracie sobie takich ludzi?? Ta kobieta nie ma za grosz przyzwoitości.. a ten pogrzeb ,,rodzinny" toż ti jakieś bizancjum pogrzebowe było..

nn
3 min. temu

Wdowa tylko szkodzi dobrej pamięci swego męża. Wzbudza zainteresowanie ich sprawami. A miała być cisza.

mm
3 min. temu

TORTUROWALA GO PO-- tak krzyczal ze sceny

savat1
4 min. temu

Pawliczku to ile ty miałeś tych mieszkań i kont ? Pawliczek to był taki pokojowy a zionął nienawiścią w każdej wypowiedzi. Teraz żonka kontynuuje dzieło męża germanofila.

Data: 2019-01-23 11:19:46
Autor: Pajdak
świniopas "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q27u1v$1b8l$1gioia.aioe.org...
Jarosław Wałęsa , mówił o workach pieniędzy i licznych mieszkaniach !!!

https://wiadomosci.wp.pl/siedem-mieszkan-jana-marii-jackowskiego-6037180172944513a

"Według dziennika, stan posiadania Jana Marii Jackowskiego (LPR) jest imponujący: w różnych miejscach Warszawy zgromadził siedem mieszkań. Ich łączna powierzchnia sięga 450 m kw. Wraz z rodziną wynajmuje dwupoziomowy lokal o powierzchni blisko 200 m kw. Ma też 30-metrową spółdzielczą kawalerkę oraz pięć mieszkań na wynajem w świeżo postawionym domu (w sumie 213 m kw)."

--
Pajdak

Data: 2019-01-23 12:49:16
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Jarosław Wałęsa , mówił o workach pieniędzy i licznych mieszkaniach !!!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dlaczego nie trzymasz się wątku, pajdak?

boukun

Data: 2019-01-23 14:24:36
Autor: Pajdak
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q27u1v$1b8l$1gioia.aioe.org...
[...]

To czego się boisz?

--
Pajdak

Data: 2019-01-25 05:22:01
Autor: brat_olin
boukun wrote:

[...]

I krotki komentarz:

Mr.Whitie(TM) @MrWhitie:
"- Ty powiesz ze PIS jest winny i TVP a my Ci załatwimy    że nikt się nie przyczepi już do mieszkań i innych    oświadczeń.
- Stoi.
Proste jak jebanie."

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2019-01-27 07:02:07
Autor: japanizer
On Friday, January 25, 2019 at 10:22:02 PM UTC+9, brat_olin wrote:
boukun wrote:

> Żona Pawła Adamowicza oskarża rząd i "reżimowe media" > o zainspirowanie mordercy jej męża. - Paweł był grillowany > żywcem - powiedziała Magdalena > Adamowicz. Przyznała, że w ostatnich miesiącach jej rodzina > żyła w strachu.
> [...]

Ależ wyjecie, panie Leszku Kleczkowski!

Data: 2019-01-27 08:30:27
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
użytkownik 43% napisał:

Ależ wyjecie, panie Leszku Kleczkowski!

Jak tam sondaże japa?

Wszystkie pieniądze, które dostajemy od Unii Europejskiej, wracają do Unii
https://youtu.be/Th2FaLQKgMQ

Data: 2019-01-27 23:25:07
Autor: japanizer
On Monday, January 28, 2019 at 1:30:29 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
użytkownik 43% napisał:

> Ależ wyjecie, panie Leszku Kleczkowski!

Jak tam sondaże japa?

W pisie? Ponoć sraczka po aferze KNF, zamordowaniu Adamowicza przez fanatyka PiS. A dzisiaj dwie kolejne afery z prominentnymi politykami PiS wyszły. Aj waj, pisie trolle będą się udzielać, by zmienić temat!

I przestań wlepiać tego mlaskającego dziadka, który twierdzi, że gwałcone przez księży dziewczynki to kurwy; niesmacznie się robi. No, ale wygłasza peany na cześć PiS, więc dla was jest OK, Pedofile i Sukienkowi, prawda?

Data: 2019-01-27 06:53:30
Autor: brat_olin
boukun wrote:

Żona Pawła Adamowicza oskarża rząd i "reżimowe media" o zainspirowanie mordercy jej męża. - Paweł był grillowany żywcem - powiedziała Magdalena Adamowicz.
Pan A.D. @ADReverse:
"Wdowa o obecności premiera i prezydenta na pogrzebie: "Prawdę mówiąc, miałam wątpliwości czy oni w ogóle powinni być. Dałam sygnał, że NIE CHCĘ ICH W ZASIĘGU SWOJEGO WZROKU, że nie życzę sobie nikogo z rządu!" Hasło do krzyżówki "inaczej milicyjna nyska"."

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2019-01-27 15:59:49
Autor: u2
W dniu 27.01.2019 o 15:53, brat_olin pisze:
boukun wrote:

[...]

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".