Uczczenie pamięci Ofiar Stalinizmu w 70 Rocznicę ag resji Związku radzieckiego na Polskę

Data: 2009-09-19 19:47:50
Autor: boukun
Uczczenie pamięci Ofiar Stalinizmu w 70 Rocznicę ag resji Związku radzieckiego na Polskę
Tradycyjnie 17 września  we Wrocławiu , po raz 20 odbyło się Spotkanie Patriotyczne  dla uczczenia Pamięci Ofiar  stalinowskich. Na Pomnika 20 lat temu 17 września 1989, umieszczona została tablica  z inskrypcją: "W 50-tą Rocznicę narzucenia Polakom systemu stalinowskiego w hołdzie jego ofiarom  i ku przestrodze żyjącym i przyszłym pokoleniom - Naród Polski".  Spotkanie rozpoczęto modlitwą w intencji Ofiar Stalinizmu. Następnie o 70 Rocznicy agresji Związku Radzieckiego mówił dr Leszek Skonka. Podkreślił, że Spotkanie ma uczcić ofiary , a nie rocznicę  napaści.  Wyraził ubolewanie , że ludzi tak bardzo pokrzywdzeni przez tan nieludzki reżim w ciągu 70 nie doznali żadnej satysfakcji. Odchodzą z tego świata w poczucia doznanej krzywdy i niesprawiedliwości. Często umierają w nędzy i w zapomnieniu. Dr Skonka  odczytał rozmyślania o patriotyzmie  Romana Dmowskiego, Zofii  Kassak - Szczuckiej Dekalog Polaka i bardzo krytyczną ocenę obecnych władz  III RP Janusza Koriwn Mikke , który dowodził, że  krajem rządzą bandyci. Następnie    inż. Adam Skowroński , przewodniczący Dolnośląskiego  Stowarzyszenia  Represjonowanych w Stanie Wojennym, wspominał wkroczenie Armii Czerwonej na teren Polski. Przemawiał także b. poseł  Antoni Stryjewski podkreślając  potrzebę uaktywnienia obywatelskiego społeczeństwa, gdyż od tego zależy kształt przyszłej Polski. Zabierał także głos przewodnik delegacji Ligi Obrony Suwerenności Polski . W spotkaniu uczestniczyli członkowie Młodzieżówki PiS z Wrocławia. Oczywiście, jak zawsze nie uczestniczyły w Spotkaniu polskojęzyczne środki  masowego przekazu. Uczestnicy złożyli kwiaty i zapalili znicze  przed Pomnikiem. Spotkanie zakończono  odśpiewaniem Hymnu Narodowego

Załączniki  cytowanych tekstów

Janusz Korwin Mikke :POLSKĄ RZĄDZĄ BANDYCI

Coraz bardziej powszechne staje się przekonanie , że Polską znalazła się w rękach oszustów, złodziei, karierowiczów, pospolitych kryminalistów , szubrawców, zwykłych łobuzów, miernot moralnych, dyletantów, prostaków .

To oni rządzą na samej górze i na samym dole .

Janusz Korwin-Mikke pisze:

"Ja naprawdę uważam, że rządzą nami bandyci, złodzieje, oszuści i agenci bezpieki " .
Zdaniem Janusza Korwina Mikke właściwie rządzi w Polsce  " trochę Rząd, trochę mafia, trochę Kościół Rzymsko-katolicki, trochę związki zawodowe, trochę masoneria, trochę Sejm, trochę konfederacje pracodawców, trochę sądy, trochę Senat...(...)

Jeśli więc mówię, że jesteśmy rządzeni przez bandytów -  to dotyczy to większości wymienionych powyżej ciał - ( "Angora" nr 32/ 99)
`Ten stan degeneracji obywatelskiej zaczął się już w pierwszych godzinach po zakończeniu sierpniowych strajków i trwa do dzisiaj , a zawdzięczamy to ludziom , którzy bezmyślnie oddali władzę w Związku Solidarność owym bandytom, oszustom, łobuzom, karierowiczom .  L. Skonka .

     Zofia Kossak-Szczucka    Dekalog Polaka

 "...Jam jest Polska, Ojczyzna twoja, ziemia Ojców, z której wzrosłeś.

Wszystko, czymś jest, po Bogu mnie zawdzięczasz.

1. Nie będziesz miał ukochania ziemskiego nade mnie.

2. Nie będziesz wzywał imienia Polski dla własnej chwały, kariery albo nagrody.

3. Pamiętaj, abyś Polsce oddał bez wahania majątek, szczęście osobiste i życie.

4. Czcij Polskę, Ojczyznę twoją, jak matkę rodzoną.

5. Z wrogami Polski walcz wytrwale do ostatniego tchu, do ostatniej kropli krwi w żyłach twoich.

6. Walcz z własnym wygodnictwem i tchórzostwem. Pamiętaj, że tchórz nie może być Polakiem.

7. Bądź bez litości dla zdrajców imienia polskiego.

8. Zawsze i wszędzie śmiało stwierdzaj, że jesteś Polakiem.

9. Nie dopuść, by wątpiono w Polskę.

10. Nie pozwól, by ubliżano Polsce, poniżając Jej wielkość i Jej zasługi, Jej dorobek i Majestat.

Będziesz miłował Polskę pierwszą po Bogu miłością.
Będziesz Ją miłował więcej niż siebie samego".

Zofia Kossak-Szczucka

 Roman Dmowski -"Są dwa gatunki ludzi, którzy z łożem snów rozkosznych rozstać się nie chcą. Jedni zawsze stali z dala od życia, od jego potrzeb i konieczności, dla nich zrozumienie rzeczywistości zawsze było niedostępne, przed wielką wojną i w czasie tej wojny postępowali, jak nieprzytomni, upojeni haszyszem rozmaitych fikcji o świecie, o własnym kraju i o samych sobie. Inni odczuwają silnie dzisiejszą rzeczywistość, twardość łoża, na którym dotychczas spoczywali, dokucza im mocno, ale wstrętna im jest myśl o długich wysiłkach i ofiarach na rzecz stopniowej naprawy. Ci pocieszają się, że im ktoś to łoże prześciele, że za nich zrobi robotę dyktator, czy król, a im pozwoli spoczywać". (R. Dmowski "Gdybym był wrogiem Polski")

ZANIK PATRIOTYZMU I POSTAW OBYWATELSKICH .

Wśród światłych, Polaków wzrasta świadomość niebezpieczeństwa utraty, nie tylko państwa, ale także tożsamości narodowej. Nie chodzi o postawa patriotyczne czy ultra narodowe; na to już liczyć nie można, ale tylko o zwykle postawy obywatelskie, czy wręcz o przyzwoitość i uczciwość obywatelską. Kolejne rządy w ciągu 60 lat, zwłaszcza w ostatnim ćwierćwieczu, w okresie władzy i współrządzenia "Solidarności", swoim postępowaniem przekonywały naród, że nie warto się angażować w działalność obywatelską, bo na tym się zawsze źle wychodzi. Lapidarnie wyraził to Andrzej Olechowski, gdy mu zarzucono nieuczciwość i  pazerność  to oświadczył publicznie , że - "czas "judymów i siłaczek" minął, teraz pracuje się dla forsy". W ciągu 60 lat władze lansowały taką praktyczną, pouczającą maksymę - "nie rozrabiaj, nie podskakuj, siedź cichu i przytakuj", na  której stosowaniu najlepiej zawsze wychodziły miernoty i karierowicze. Dziś odczuwamy skutki tych postaw. Najgorsze jest to, że coraz więcej Polaków jest przekonanych, że tak musi być, że to jest nieuchronne, prawidłowość,  że już nic nie da się zrobić, że patriotyzm, że spełnianie powinności obywatelskich , to przeżytki. Ale na szczęście nie wszyscy tak myślą. Oto kilka przykładów wyrażonego niepokoju i troski o losy Polski. Warto niektóre przytoczyć bo są to jednak  przypadki odosobnione.

Ernest Bryll np. uważa, że Polacy stali się narodem skundlonym. ..

b. premier Jan Olszewski ze smutkiem stwierdza, że "Znaczna część społeczeństwa przestała być narodem. Pełna świadomość narodowa jest dzisiaj udziałem może jednej trzeciej Polaków (Gazeta Wyborcza " 13.1O.96)

 Pisarz Jarosław Marek  Rymkiewicz - jeszcze surowiej ocenia współczesne społeczeństwo polskie, pisząc -

"Niekiedy myślę ,że Polacy nie są teraz godni Polski , że nawet nie zasługują na to żeby mieć Polskę, jakąkolwiek Polskę.

Ja wiem, że to strasznie zabrzmiało, ale to trzeba teraz Polakom powtarzać: jeśli będą zachowywać się tak, jak się zachowują rychło nie będą mieli Polski, ponieważ utracą swoją polskość . A jest przecież tak, że to nie Polacy potrzebni są Polsce, to Polska potrzebna jest Polakom. Polacy , ci współcześni , nie są Polsce potrzebni.

Polska może się bez nich obejść, bo jest i zawsze była wieczną ideą, która będzie trwała bez względu na to, jacy będą Polacy, jak się będą zachowywać, na jaki sposób będą tutaj żyć. A oni żyją w tej chwili często tak, jakby im nie zależało na tym żeby być Polakami. Lekkomyślnie i beztrosko trwonią swoją polskość. A polskość to nie jest rzecz dana, lecz zadana, trzeba o nią dbać. Jeśli nie będziemy o nią dbać, jeśli nie będziemy jej pielęgnować, to zostanie nam za karę odjęta.

Są takie kary Boże i właśnie tej możemy się teraz spodziewać. Zagrożenie wzrastającym analfabetyzmem, ubożenie intelektualne społeczeństwa, upadek oświaty , nauki , kultury, pozytywnych zwyczajów i obyczajów , wulgaryzacja życia , Czy są to tylko relikty sowietyzmu, czy wyhodowane przez nas samych? ....("Życie Warszawy "13.O7.95).

Zaniepokojony o.Tadeusz Ryzyk - dyrektor Radia Maryja, woła- " Obudź się Polsko !

Szybciej obudź się! Zdradziecki Sejm, rząd, najemnicy, agenci Wschodu myślą tylko o własnych kieszeniach... Co się stało z Polską? Jesteśmy w zawirowaniu. (...)

Czy wy to widzicie, rodzice? Wy  jeszcze milczycie.  Może trzeba Kościuszkę i kosynierów wezwać?

 ( "Narodowa Akademia Życia " cyt. za "NIE" nr 42/96)

Oto pytanie, na które powinniśmy strać się teraz  odpowiedzieć.

Dlaczego dziś nie ma autorytetów i godnych wzorów do naśladowania , takich jak w II RP - Piłsudski, Dmowski, Józef Haller, Maciej Rataj, Ignacy Daszyński, Ignacy Padarewski, Wincenty Witos, kard. Stefan Wyszyński, Władysław Sikorski, Edward Raczyński, Ignacy Mościcki, inż. Eugeniusz Kwiatkowskie, Gabriel Narutowicz , Korfanty, Stefan Starzyński...Czy mogą się z nimi równać współcześni: Pawlak, Kwaśniewski, Jan K. Bielecki, Andrzej Olechowski,  Andrzej Lepper, Leszek Miller, Lech Wałęsa, Marian Krzaklewski, Władysław Frasyniuk, Balcerowicz, R. Giertych...?

 ( Leszek Skonka)

Data: 2009-09-19 10:55:33
Autor: Tzva Adonai
On 19 Wrz, 19:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Tradycyjnie 17 września  we Wrocławiu , po raz 20 odbyło się Spotkanie

Natasza Urbańska to Żydówka, czemu żeś kłamał, że to Aryjka?...

Data: 2009-09-19 20:23:32
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:01ee0789-49b1-43f2-80ee-47a7949376dbm7g2000prd.googlegroups.com...
On 19 Wrz, 19:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Tradycyjnie 17 września we Wrocławiu , po raz 20 odbyło się Spotkanie

Natasza Urbańska to Żydówka, czemu żeś kłamał, że to Aryjka?...

Gdzie to pisze?

boukun

Data: 2009-09-19 11:32:37
Autor: Tzva Adonai
Uczczenie pamięci Ofiar Stalinizmu w 70 Rocznic ę agresji Związku radzieckiego na Polskę
On 19 Wrz, 20:23, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Gdzie to pisze?

W ostatnich dniach mamy do czynienia z prawdziwym coming-outem. W
ślady Michała Piróga poszła właśnie Natasza Urbańska, która podczas
rozmowy z Kingą Rusin w programie "Dzień Dobry TVN" przyznała się do
żydowskiego pochodzenia.

- Moja mama pochodzi z rodziny ukraińskich Żydów. Tatuś jest rodowitym
warszawiakiem. Nigdy nie straciliśmy poczucia, że Polska jest naszym
wspólnym krajem.

Prawdziwym hitem wśród polskiej społeczności żydowskiej okazały się
"żydowskie przeboje" Nataszy, które nagrała wraz ze swoim partnerem
życiowym Januszem Józefowiczem także szczycącym się żydowskimi
korzeniami.

http://www.plotek.pl/plotek/1,748649,705452947,Urbanska_zydowskie_korzenie__.html

***

"Przebojowa noc żydowska" - http://www.youtube.com/watch?v=GXc0R-w_yHg

Data: 2009-09-19 22:20:12
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:174ed2bf-48be-4d6a-9e9e-7f21f27c0635j19g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Ooo, quwa, prawdziwa bomba!!!
Może faktycznie zaczną się wszyscy prominenci teraz ujawniać ze swoim żydostwem. A ja to wszystko przewidziałem. Polacy już są gotowi, znaczy odpowiednio przygotowani, żeby im powoli ujawniać prawdę who is who i tak jak mówiłem, na końcu wstanie Kaczyński i powie, tak, ja też jestem Żydem...

boukun

Data: 2009-09-19 23:31:29
Autor: boukun
[...]

Kuźwa dziadu, wpuściłeś mnie w maliny, link okazał się fałszywy...

boukun

Data: 2009-09-19 23:47:35
Autor: VicAbarca
Uczczenie pamięci Ofiar Stalinizmu w 70 Rocznicę agresji Związku radzieckiego na Pol skę
boukun пишет:
Gdzie to pisze?

Jest napisane...

--
Vic

Data: 2009-09-20 00:44:26
Autor: boukun
Uczczenie pamięci Ofiar Stal inizmu w 70 Rocznicę agresji Zwi ązku radzieckiego na Polskę

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h93jm4$2nn$1atlantis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
Gdzie to pisze?

Jest napisane...

-- Vic

Ty nie bądź taki do przodu vicu. Chcesz tu na grupach rozprawki pisać?

boukun

Data: 2009-09-20 20:53:11
Autor: VicAbarca
boukun пишет:
Ty nie bądź taki do przodu vicu. Chcesz tu na grupach rozprawki pisać?

Boukun, wyluzuj :)

--
Vic

Data: 2009-09-20 13:00:26
Autor: raff
Uczczenie pamięci Ofiar Stalinizmu w 70 Rocznicę agresji Związku radzieckiego na Pol skę
VicAbarca pisze:
boukun пишет:
Gdzie to pisze?

Jest napisane...

Wicek, ty mnie nie wk..wiaj.

Ty sie dopier... do wszystkiego.

R.

Data: 2009-09-20 20:52:44
Autor: VicAbarca
raff пишет:
Wicek, ty mnie nie wk..wiaj.

Ty sie dopier... do wszystkiego.

Nikt nie jest doskonaly. Ja tam korzystam, gdy ktos wytyka mi moje bledy...

--
Vic

Uczczenie pamięci Ofiar Stalinizmu w 70 Rocznicę ag resji Związku radzieckiego na Polskę