Uczmy sie od Irlandczykow

Data: 2009-09-18 10:10:06
Autor: Miroo
Uczmy sie od Irlandczykow
Otoz mam takie pytanie: dlaczego Polak nie zrobi tego samego
co Irlandczyk? Dlaczego oddawac zloto KGHM do banku, sprzedawac
po cenie zlomu? Mozna dac dobrze zarobic jubilerom polskim i reklamowac
w USA np obraczki slubne jako gwarantowane polskie zloto. Wsadzic
w krzyzyk okruch brylantu i opylac takie zloto

Okruch brylantu? Mysle, ze wcisniete kamyki z Jeleniej, tfu..,  Jasnej Góry lepiej by sie
sprzedawaly :)

Miroo

Data: 2009-09-18 09:32:44
Autor: fatso
Uczmy sie od Irlandczykow
Miroo wrote:
[...]

Moj czlowiek co mi chatke remontowal, mowil  ze w Polsce sa jakies zwyczajne kamyki,
rozowe i w paseczki, ktore po oszlifowaniu moga biegac za polszlachetne i tak sie  je uzywa.
Jest moim marzeniem,  nim zdechne, zafundowac sobie roztruhan.
Roztruhan to taki dzban na wino a nazwa jeszcze chyba turecka. Dzban ma dwie raczki
do targania wina i jest zdobiony jakas figura mysliwska .Z takim dzbanem Kmicik sie slanial
napity na przyjeciu u Radziwilla w Potopie. Otoz ja sobie odlozylem sztabe srebra na te cele.
Mysle zeby dac gdzies wyklepac taki  dzban i  ozdobic polskimi kamuszkami, jak wyzej.
A pic wino to ja sam juz potrafie.

fatso

Data: 2009-09-18 11:09:48
Autor: Miroo
Uczmy sie od Irlandczykow
Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci news:LAHsm.91826$hv7.61173newsfe10.ams2...
[...]

Pewnie chodzi o modny ostatnio krzemien pasiasty. Wykopuja toto akurat
w mojej okolicy... :)
Wyslalbym ci pare worków, ale tam podobno straszny tlok w nocy :)

Miroo

Data: 2009-09-18 11:38:47
Autor: fatso
Uczmy sie od Irlandczykow
[...]