Uczniowie diabla

Data: 2013-01-25 23:05:16
Autor: jr
Uczniowie diabla
Tak sobie mysle, ze swiadomosc okresla byt. Ze ludzka wiara predzej, czy pozniej się materializuje. Oto przykład:
Kiedys w chrzescijanskiej Europie wymyslano diabłow i czarownice, zeby sankcjonowac okrucienstwo i władzę. I ludzie bardzo mocno wierzyli w Szatana. Az oto pewnego dnia niefrasobliwie pozywany diabeł obudził się do zycia i zstąpił na chrzescijanska ziemię. Czerwony bekart Inkwizycji nie omieszkal przy tym przyznac sie do kazdego punktu oskarżenia. W ten to sposób zrodziła się zbrodnia doskonała. Dlaczego doskonala?
Uczniowie diabla przeskoczyli Inkwizycje o cale pieklo. Bolszewizm potrafil nie tylko palic zywcem i katowac, ale tez stworzyc mechanizm za pomoca ktorego ofiara sama stawala się katem, a przynajmniej obronca swoich katow.

Data: 2013-01-25 23:09:58
Autor: u2
Uczniowie diabla
W dniu 2013-01-25 23:05, jr pisze:
Bolszewizm potrafil
nie tylko palic zywcem i katowac, ale tez stworzyc mechanizm za pomoca
ktorego ofiara sama stawala siďż˝ katem, a przynajmniej obronca swoich katow.

Oj tam spalili zywcem ponoc tylko Pienkowskiego, a metody masowej zaglady byly bardziej prozaiczne. Na Syberii ciezko wytrzymac 50 - stopniowe mrozy.

Data: 2013-01-25 23:26:10
Autor: jr
Uczniowie diabla

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:510302b8$0$26701$65785112news.neostrada.pl...

| Oj tam spalili zywcem ponoc tylko Pienkowskiego, a metody masowej
| zaglady byly bardziej prozaiczne.

To malo wiesz na temat Rewolucji Pazdziernikowej.
Pierwszymi obozami masowej zaglady byly klasztory prawoslawne. Od hitlerowskich roznily sie tym, ze miejsca stracen i spopielania zwlok byly w oddaleniu od glownego lagru (Hitler nie zawracal sobie glowy pozorami i mordowal na miejscu pobytu). Poczawszy od carskiej rodziny zwloki palono, aby nie bylo po nich sladu, miejsc kultu itp.
Palono rowniez ludzi zywcem. Krematoria KGB dymia byc moze do dzis. Palili tam renegatow na oczach mlodych kandydatow do tego rzemiosla.

Data: 2013-01-25 23:46:25
Autor: u2
Uczniowie diabla
W dniu 2013-01-25 23:26, jr pisze:
[...]

Tak, ale jak napisalem to tylko czekisci czekistoow tak loja zywcem. A masowe metody zaglady sa prozaiczne.

Data: 2013-01-26 01:14:18
Autor: jr
Uczniowie diabla

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51030b42$0$26683$65785112news.neostrada.pl...

| Tak, ale jak napisalem to tylko czekisci czekistoow tak loja zywcem

Nie wazne czy czekistow, czy nie. Dzisiaj czekistow, jutro ciebie..

.. A
| masowe metody zaglady sa prozaiczne.

Pewnie uczyles sie tego w peerelowskich szkolkach?
Holokaust rozpoczal sie w Rosji. Wymordowano wiecej ludzi niz nazisci Zydow. Żydzi umieli naglosnic swoj problem, wiec i ty o tym wiesz.

Data: 2013-01-26 10:06:12
Autor: u2
Uczniowie diabla
W dniu 2013-01-26 01:14, jr pisze:
Pewnie uczyles sie tego w peerelowskich szkolkach?
Holokaust rozpoczal sie w Rosji. Wymordowano wiecej ludzi niz nazisci Zydow.
�ydzi umieli naglosnic swoj problem, wiec i ty o tym wiesz.

Te synalek partyjniaka z PZPR, ja pisze o masowej zagladzie na Syberii, w t.zw. gulagach. Czytac nie umiesz ?

Data: 2013-01-26 10:57:46
Autor: Przemysław M.
Uczniowie diabla
Dnia Sat, 26 Jan 2013 10:06:12 +0100, wychodek u2 napisał(a):

[...]

Kogo obchodzi o czym ty piszesz nawiedzony moherze. --
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie
zrobi" - mkarwan - (c) Grzegorz Z.

Data: 2013-01-26 15:16:43
Autor: jr
Uczniowie diabla

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51039c87$0$1230$65785112news.neostrada.pl...

| Te synalek partyjniaka z PZPR

Nie przezywaj mojego kochanego Ojca. Poszedl do PZPR, zebym ja mogl jezdzic na wczasy z zasyfionego Slaska. Niestety, zrobilbym to samo na jego miejscu.

, ja pisze o masowej zagladzie na Syberii,
| w t.zw. gulagach. Czytac nie umiesz ?

Gulagi nie byly obozami masowej zaglady. To byla druga faza przeznaczona dla reedukacji. Wiekszosc ludzi wychodzilo z gulagow i najczesciej pozostawali w miastach, ktore tam budowali. Czlowiek po gulagu najlepiej nadawal sie na straznika.
Przed gulagami byly masowe mordy na ludziach, ktorzy do zadnych gulagow sie nie nadawali - arystokracja, klasa srednia, duchowienstwo. Rowniez polscy oficerowie nie nadawali sie do reedukacji. Trzymali ich w dawnych cerkwiach i soborach, wywozili do lasu.

jb

Data: 2013-01-26 15:28:46
Autor: u2
Uczniowie diabla
W dniu 2013-01-26 15:16, jr pisze:
[...]

Rzeczywiscie nadajesz sie na partyjniaka PZPR, oprawce proletariatu.

Data: 2013-01-26 16:01:04
Autor: jr
Uczniowie diabla

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5103e821$0$1208$65785112news.neostrada.pl...

| Rzeczywiscie nadajesz sie na partyjniaka PZPR, oprawce proletariatu.

Wierz mi, ze kazdy sie nadaje, ty rowniez u2. Jesli tego nie rozumiesz, to jestes swiatobliwa ciota.

Data: 2013-01-26 17:35:59
Autor: Przemysław M.
Uczniowie diabla
Dnia Sat, 26 Jan 2013 15:28:46 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Patrzcie, obrońca proletariatu się odezwał. Komuszy wypierd!

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-01-26 11:01:37
Autor: Przemysław M.
Uczniowie diabla
Dnia Fri, 25 Jan 2013 23:46:25 +0100, wychodek u2 napisał(a):

[...]

Razwietka! Na pewno razwietka!

Data: 2013-01-26 00:21:30
Autor: leszek niewiadomski
Uczniowie diabla
Am 25.01.2013 23:26, schrieb jr:

> [...]

Palono rowniez ludzi zywcem. Krematoria KGB dymia byc moze do dzis. Palili
tam renegatow na oczach mlodych kandydatow do tego rzemiosla.

Tutejsi nie dyskutuja tylko zadaja pytanie "Geht es dir gut?". Po naszemu: "wszystko w porzadku", "w domu wszyscy zdrowi" itp.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-01-26 01:09:06
Autor: jr
Uczniowie diabla

Uzytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisal w wiadomosci news:kdv41q$a55$1online.de...
| > |
| > |

| Tutejsi nie dyskutuja tylko zadaja pytanie "Geht es dir gut?". Po
| naszemu: "wszystko w porzadku", "w domu wszyscy zdrowi"

gratulacje

Data: 2013-01-26 11:02:34
Autor: Przemysław M.
Uczniowie diabla
Dnia Fri, 25 Jan 2013 23:09:58 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Byłeś na syberii wychodek?

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-01-26 09:57:43
Autor: Trybun
Uczniowie diabla
[...]

Jacek, naprawdę zacznij brać jakieś proszki na uspokojenie, bo z tej żółci która cię zalewa może wyniknąć coś złego. A i może zaczniesz myśleć logicznie.
Widzisz, ludzkość stać jest na potępienie czegoś złego tak było choćby z nazizmem. I nie dziwi cie to że nigdy oficjalnie nikt nie potępił Bolszewizmu, czy Kościoła? Ja ci powiem - bo gdyby ów Bolszewizm czy Instytucję Kościoła ktoś postawił na salę sądową to one wyszłyby z niej znacznie mocniejsze.

Data: 2013-01-26 15:29:09
Autor: jr
Uczniowie diabla

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:ke0614$vjq$1node2.news.atman.pl...

| Jacek, naprawdę zacznij brać jakieś proszki na uspokojenie, bo z tej
| żółci która cię zalewa może wyniknąć coś złego.

Prawda w oczy cie kole? Jeszcze niejednego sie dowiesz Andrzeju.

 A i może zaczniesz
| myśleć logicznie.
| Widzisz, ludzkość stać jest na potępienie czegoś złego tak było choćby z
| nazizmem.

Nazizm nie potrafil sie tak maskowac jak bolszewizm. Za krotko towarzysze pobierali nauki u Stalina.

 I nie dziwi cie to że nigdy oficjalnie nikt nie potępił
| Bolszewizmu

Owszem, potepil, chociaz nie wszedzie.

, czy Kościoła?

Tu jest wiekszy problem. Inkwizycji praktycznie nie potepil nikt. Dlatego mscicielem Inkwizycji stal sie bolszewizm, ktory w metodach przewyzszyl inkwizycje o caly krag piekiel. Jesli nikt nie potepi bolszewii (na przyklad w Rosjii lub Chinach), pojawi sie na ziemi jej nastepny msciciel. Zbrodnia niepotepiona zawsze powraca z wielokrotna sila razenia.

 Ja ci powiem - bo gdyby ów Bolszewizm czy
| Instytucję Kościoła ktoś postawił na salę sądową to one wyszłyby z niej
| znacznie mocniejsze.

Chyba, ze ty bylbys sedzia we wlasnej sprawie.

Data: 2013-01-26 15:46:20
Autor: Trybun
Uczniowie diabla
W dniu 2013-01-26 15:29, jr pisze:
> [...]
| żółci która cię zalewa może wyniknąć coś złego.

Prawda w oczy cie kole? Jeszcze niejednego sie dowiesz Andrzeju.
Wszędzie jej poszukuję, a więc nie może dla mnie czymś złym.
Niestety, myślę że w tym świecie nie jest w stanie już nic mnie zaskoczyć.

  A i może zaczniesz
> [...]
| nazizmem.

Nazizm nie potrafil sie tak maskowac jak bolszewizm. Za krotko towarzysze
Jak to, nikt nie daje wiary w słowa w których przedstawia się Hitlera jako co najwyżej niezbyt pilnego ucznia Stalina?

  I nie dziwi cie to że nigdy oficjalnie nikt nie potępił
| Bolszewizmu

Owszem, potepil, chociaz nie wszedzie.

Tak, ale to jesteś ty i garstka tobie podobnych, natomiast cała masa ludzi nosi koszulki z wizerunkiem Lenina. I żaden oficjalny czynnik międzynarodowy jak widać nie podziela twojego i twojej kompaniji zdania w tym temacie.

[...]

Sam Papież Jan Paweł II ją potępił
Tak, tu masz rację, jednak pojęcie zbrodnia może mieć rożne oblicza.

  Ja ci powiem - bo gdyby ów Bolszewizm czy
| Instytucję Kościoła ktoś postawił na salę sądową to one wyszłyby z niej
| znacznie mocniejsze.

Chyba, ze ty bylbys sedzia we wlasnej sprawie.

Po bolszewizmie nie ma już śladu, a jednak propagandy kapitalistów nie stać na postawienie na postawienie go na sali rozpraw. To coś znaczy.

Data: 2013-01-26 15:49:29
Autor: zdumiony
Uczniowie diabla
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:ke0q7o$je3$1node2.news.atman.pl...
Tak, ale to jesteś ty i garstka tobie podobnych, natomiast cała masa ludzi nosi koszulki z wizerunkiem Lenina. I żaden oficjalny czynnik

tylko idiota może nosić koszulkę z wizerunkiem Lenina

Data: 2013-01-26 16:17:35
Autor: jr
Uczniowie diabla

| Tak, ale to jesteś ty i garstka tobie podobnych, natomiast cała masa
| ludzi nosi koszulki z wizerunkiem Lenina.

Jak kazdy komuch masz nawyk zywienia sie bezsilnoscia swoich ofiar. Dzisiaj pozostaly wam juz tylko zboczone marzenia.

 I żaden oficjalny czynnik
| międzynarodowy jak widać nie podziela twojego i twojej kompaniji zdania
| w tym temacie.

Ty sie o mnie nie martw. Sowietyzm zostal potepiony w wielu postsowieckich krajach. Przyjdzie czas i na Polske i takze dla ciebie bedzie lepiej, jesli nastapi to jak najszybciej. Gdyby to nastapilo juz w na poczatku lat 90, ludzie tacy jak Jaruzelski dostaliby po piec lat w zawiasach i dzis mieliby spokoj. Ty rowniez nie musialbyc 'szukac prawdy' i blaznowac na grupach.

[...]
| Po bolszewizmie nie ma już śladu, a jednak propagandy kapitalistów nie
| stać na postawienie na postawienie go na sali rozpraw.

Jakich kapitalistow? Komuch sam mialby stawiac siebie na sali rozpraw? (a moze jego tajny wspolpracownik)? Nie oblizuj sie jednak - stan jest przejsciowy. Na razie oslania was kler, lecz jego sila szybko slabnie.

Data: 2013-01-26 11:46:14
Autor: jan kowalski
Uczniowie diabla
Tak sobie mysle, ze swiadomosc okresla byt. Ze ludzka wiara predzej . . .

Bez obrazy ale to jest ODLOT i  jazda bez trzymanki :)

Data: 2013-01-26 21:17:30
Autor: jr
Uczniowie diabla

Uzytkownik "jan kowalski" <donek999bronek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e3afe53e-fad3-4564-8b69-2235f33b59fef8g2000yqa.googlegroups.com...

| Bez obrazy ale to jest ODLOT i  jazda bez trzymanki :)

Bez obrazy. Ale jestes pewien ze nie?

Uczniowie diabla