Uczniowie diabla

Data: 2013-01-26 09:57:43
Autor: Trybun
Uczniowie diabla
W dniu 2013-01-25 23:05, jr pisze:
Uczniowie diabla przeskoczyli Inkwizycje o cale pieklo. Bolszewizm potrafil
nie tylko palic zywcem i katowac, ale tez stworzyc mechanizm za pomoca
ktorego ofiara sama stawala się katem, a przynajmniej obronca swoich katow.

Jacek, naprawdę zacznij brać jakieś proszki na uspokojenie, bo z tej żółci która cię zalewa może wyniknąć coś złego. A i może zaczniesz myśleć logicznie.
Widzisz, ludzkość stać jest na potępienie czegoś złego tak było choćby z nazizmem. I nie dziwi cie to że nigdy oficjalnie nikt nie potępił Bolszewizmu, czy Kościoła? Ja ci powiem - bo gdyby ów Bolszewizm czy Instytucję Kościoła ktoś postawił na salę sądową to one wyszłyby z niej znacznie mocniejsze.

Data: 2013-01-26 15:29:09
Autor: jr
Uczniowie diabla

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:ke0614$vjq$1node2.news.atman.pl...

| Jacek, naprawdę zacznij brać jakieś proszki na uspokojenie, bo z tej
| żółci która cię zalewa może wyniknąć coś złego.

Prawda w oczy cie kole? Jeszcze niejednego sie dowiesz Andrzeju.

 A i może zaczniesz
| myśleć logicznie.
| Widzisz, ludzkość stać jest na potępienie czegoś złego tak było choćby z
| nazizmem.

Nazizm nie potrafil sie tak maskowac jak bolszewizm. Za krotko towarzysze pobierali nauki u Stalina.

 I nie dziwi cie to że nigdy oficjalnie nikt nie potępił
| Bolszewizmu

Owszem, potepil, chociaz nie wszedzie.

, czy Kościoła?

Tu jest wiekszy problem. Inkwizycji praktycznie nie potepil nikt. Dlatego mscicielem Inkwizycji stal sie bolszewizm, ktory w metodach przewyzszyl inkwizycje o caly krag piekiel. Jesli nikt nie potepi bolszewii (na przyklad w Rosjii lub Chinach), pojawi sie na ziemi jej nastepny msciciel. Zbrodnia niepotepiona zawsze powraca z wielokrotna sila razenia.

 Ja ci powiem - bo gdyby ów Bolszewizm czy
| Instytucję Kościoła ktoś postawił na salę sądową to one wyszłyby z niej
| znacznie mocniejsze.

Chyba, ze ty bylbys sedzia we wlasnej sprawie.

Data: 2013-01-26 15:46:20
Autor: Trybun
Uczniowie diabla
W dniu 2013-01-26 15:29, jr pisze:
> [...]
| żółci która cię zalewa może wyniknąć coś złego.

Prawda w oczy cie kole? Jeszcze niejednego sie dowiesz Andrzeju.
Wszędzie jej poszukuję, a więc nie może dla mnie czymś złym.
Niestety, myślę że w tym świecie nie jest w stanie już nic mnie zaskoczyć.

  A i może zaczniesz
> [...]
| nazizmem.

Nazizm nie potrafil sie tak maskowac jak bolszewizm. Za krotko towarzysze
Jak to, nikt nie daje wiary w słowa w których przedstawia się Hitlera jako co najwyżej niezbyt pilnego ucznia Stalina?

  I nie dziwi cie to że nigdy oficjalnie nikt nie potępił
| Bolszewizmu

Owszem, potepil, chociaz nie wszedzie.

Tak, ale to jesteś ty i garstka tobie podobnych, natomiast cała masa ludzi nosi koszulki z wizerunkiem Lenina. I żaden oficjalny czynnik międzynarodowy jak widać nie podziela twojego i twojej kompaniji zdania w tym temacie.

[...]

Sam Papież Jan Paweł II ją potępił
Tak, tu masz rację, jednak pojęcie zbrodnia może mieć rożne oblicza.

  Ja ci powiem - bo gdyby ów Bolszewizm czy
| Instytucję Kościoła ktoś postawił na salę sądową to one wyszłyby z niej
| znacznie mocniejsze.

Chyba, ze ty bylbys sedzia we wlasnej sprawie.

Po bolszewizmie nie ma już śladu, a jednak propagandy kapitalistów nie stać na postawienie na postawienie go na sali rozpraw. To coś znaczy.

Data: 2013-01-26 15:49:29
Autor: zdumiony
Uczniowie diabla
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:ke0q7o$je3$1node2.news.atman.pl...
Tak, ale to jesteś ty i garstka tobie podobnych, natomiast cała masa ludzi nosi koszulki z wizerunkiem Lenina. I żaden oficjalny czynnik

tylko idiota może nosić koszulkę z wizerunkiem Lenina

Data: 2013-01-26 16:17:35
Autor: jr
Uczniowie diabla

| Tak, ale to jesteś ty i garstka tobie podobnych, natomiast cała masa
| ludzi nosi koszulki z wizerunkiem Lenina.

Jak kazdy komuch masz nawyk zywienia sie bezsilnoscia swoich ofiar. Dzisiaj pozostaly wam juz tylko zboczone marzenia.

 I żaden oficjalny czynnik
| międzynarodowy jak widać nie podziela twojego i twojej kompaniji zdania
| w tym temacie.

Ty sie o mnie nie martw. Sowietyzm zostal potepiony w wielu postsowieckich krajach. Przyjdzie czas i na Polske i takze dla ciebie bedzie lepiej, jesli nastapi to jak najszybciej. Gdyby to nastapilo juz w na poczatku lat 90, ludzie tacy jak Jaruzelski dostaliby po piec lat w zawiasach i dzis mieliby spokoj. Ty rowniez nie musialbyc 'szukac prawdy' i blaznowac na grupach.

[...]
| Po bolszewizmie nie ma już śladu, a jednak propagandy kapitalistów nie
| stać na postawienie na postawienie go na sali rozpraw.

Jakich kapitalistow? Komuch sam mialby stawiac siebie na sali rozpraw? (a moze jego tajny wspolpracownik)? Nie oblizuj sie jednak - stan jest przejsciowy. Na razie oslania was kler, lecz jego sila szybko slabnie.

Uczniowie diabla