Uczucia mieszane

Data: 2009-03-11 22:08:30
Autor: konserwator
Uczucia mieszane

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gp984g$beq$1inews.gazeta.pl...
.. to takie których doznaje normalny człowiek widząc jak jego własna
teściowa spada w przepaść siedząc za kierownicą jego nowiutkiego porszaka.
No więc dziś doznałem takowych uczuć właśnie czytając uzasadnienie wyroku na
bekona. Z jednej strony mam przeswiadczenie że miejsce tej gierkolubnej,
komuchoidalnej, pasozytniczej złodziejskiej gnidy jest właśnie w pierdlu, w
pasiakach, przy regulacji Wisły albo kopaniu wałów przeciwpowodziowych coby
mi znowu miasta nie zalało.
Z drugiej... uzasadnienie wyroku jaki na niego w majestacie prawa zapadł to
istne kpiny. Gdzie my q.. żyjemy, w jakimś zaćwiąkanym palituskolandzie?
J-23

nie ma tu miejsca na dylematy. Ten wyrok uderza wszystkich i osmiesza sad RP.
W tym momencie mozemy wytoczyc procesy wszystkim antypolskim smieciom piszacym na newsach.

-My katolicy i Polacy uznajemy za ciagle i celowe obrazanie naszych uczuc religijnych i szkalowanie Narodu polskigo przez antypolskich dzialaczy roznych masci na grupach dyskusyjnych. Dowodow beda setki kilogramow wydrukow!
Pozew do sadu w swidnicy!

rym

Uczucia mieszane