Uczulenie na rowerzystów

Data: 2012-04-04 10:28:13
Autor: Rowerex
Uczulenie na rowerzystów
http://www.polskieradio.pl/100,Radio-kierowcow  4 kwietnia - godz.
18:58

"A ja panstwa uczulam na korzystających z naszych drog rowerzystow i
motocyklistow, ktorzy nie zawsze jezdza zgodnie z przepisami
stwarzajac zagrozenie, jeśli ktoś z panstwa widzi niebezpieczne
zachowania uzytkownikow jednosladow warto moze o tym zameldowac
policji."

Żeby chociaż powiedział o co chodzi - o nadmierną prędkość skoro
znaleźliśmy się w jednym worku z motocyklistami?

Może by tak ktos zadzwonił do radia kierowców z informacja o jakichś
zablokowanych DDR lub innych utrudnieniach w ruchu na "rowerowych
autostradach" albo o kierowcach stwarzających zagrożenie dla
rowerzystów? ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2012-04-04 20:35:12
Autor: piecia aka dracorp
Uczulenie na rowerzystów
Dnia Wed, 04 Apr 2012 10:28:13 -0700, Rowerex napisał(a):

http://www.polskieradio.pl/100,Radio-kierowcow  4 kwietnia - godz. 18:58

"A ja panstwa uczulam na korzystających z naszych drog rowerzystow i
Jakich naszych dróg? Co to prywatne już są?
Nie wiem dlaczego ale gdy tylko przyjechałem z tygodniowego urlopu to mi ciągle ciśnienie rośnie.
motocyklistow, ktorzy nie zawsze jezdza zgodnie z przepisami stwarzajac
zagrozenie, jeśli ktoś z panstwa widzi niebezpieczne zachowania
uzytkownikow jednosladow warto moze o tym zameldowac policji."
Sam muszę sobie kamerę zamontować i zgłaszać każdego kierowcę który łamie przepisy na policję. Oj będzie tego dużo.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-04-05 09:41:25
Autor: lady.mutant@mutants.com
Uczulenie na rowerzystów
W dniu 04.04.2012 19:28, Rowerex pisze:
[...]

Co tu wyjaśniać... rowerzyści stanowią największe zagrożenie na drogach
Bolandii...

To jest raczej pytanie do polskieradio.pl czy istotnie
niepełnosprawni na głowę muszą tam pracować i to jako tzw. dziennikarze

-- lm

Data: 2012-04-10 02:47:40
Autor: Marek
Uczulenie na rowerzystów
lady....@mutants.com napisał[a?):

Co tu wyjaśniać... rowerzyści stanowią największe zagrożenie na drogach
Bolandii...

W którym momencie autor tak twierdzi?
A może jest prawdą, że rowerzyści i motocykliści zawsze jeżdżą zgodnie z przepisami i nie stwarzają zagrożenia? Jeśli jednak nie, to czy trzeba przy okazji słuchaczom tłumaczyć, że to zagrożenie przede wszystkim dla siebie?

> [...]

pytanie do polskieradio.pl czy istotnie
niepełnosprawni na głowę muszą tam pracować i to jako tzw. dziennikarze

W tej świątyni bicykla pewnie nie wypada pisać inaczej, ale chyba się, lejdi, zaperzasz. Rozumiesz oczywiście co autor wypowiedzi miał na myśli? Jeśli odbierać wypowiedź całościowo, autor nie mówił o rowerzystach ogólnie, tylko rowerzystach którzy... (patrz powyżej). A chyba tylko "niepełnosprawnym na głowę" lub całkowicie pozbawionym zdolności obserwacji uczestnikom ruchu trzeba podać na tacy listę zachowań niebezpiecznych.
Solidarność rowerzystów nie powinna oznaczać szowinizmu.
Jest faktem, że z perspektywy kierowcy wiosna to czas, kiedy na drogach przybywa dwukołowych kamikadze. Reszta nie ma tu nic do rzeczy. A przynajmniej nie w tym wątku.

Choć trudno uniknąć refleksji, że autor powinien uczciwie uczulić także na kierowców TIR-ów, przedstawicieli handlowych, kierowców niedzielnych, kozaków w leciwych beemwicach i parę innych kategorii "bezpiecznych i przewidywalnych inaczej" uczestników ruchu. Choć to przecież oczywiste ;).  --
Marek

Data: 2012-04-10 12:10:11
Autor: johnkelly
Uczulenie na rowerzystów
W dniu 2012-04-10 11:47, Marek pisze:
[...]
[...]

Problem jest w tym, że najwięcej do powiedzenia na temat zagrożenia stwarzanego przez rowerzystów i pieszych mają "bezpieczni i przewidywalni inaczej".

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2012-04-10 10:09:25
Autor: Engern
Uczulenie_na_rowerzystów

Zgadzam się z Markiem, każda grupa na drodze, łącznie z pieszymi, zawiera czubków, ale to nie zależy od tego, czy ktoś jeździ autem, rowerem czy motocyklem, tylko ile ma oleju w głowie...

Data: 2012-04-12 01:42:14
Autor: kotos
Uczulenie na rowerzystów
W dniu środa, 4 kwietnia 2012 19:28:13 UTC+2 użytkownik Rowerex napisał:
[...]

buahahhaa

Uczulenie na rowerzystów