Uczulony na smartfony?

Data: 2017-04-08 18:45:47
Autor: Pszemol
Uczulony na smartfony?
Data: 2017-04-09 13:31:38
Autor: Uncle Pete
Uczulony na smartfony?
On 2017-04-09 01:45, Pszemol wrote:
Może to pomoże:
https://www.technologyreview.com/s/604004/can-this-dumb-phone-free-us-from-smartphone-addiction/

:-)

Fajny sposób na wyważanie otwartych drzwi.

Data: 2017-04-09 14:30:25
Autor: z
Uczulony na smartfony?
W dniu 2017-04-09 o 01:45, Pszemol pisze:
Może to pomoże:
https://www.technologyreview.com/s/604004/can-this-dumb-phone-free-us-from-smartphone-addiction/

Może ja jeszcze ze starego pokolenia co potrafiło żyć bez tych facebuków i innych głupot.
Smartfonów używam do dzwonienia, robienia zdjęć i słuchania muzyki.
Wszystko inne to masochizm i bezproduktywna strata czasu :-)
Nie jestem uzależniony od smartfona.

PS. W końcu znalazłem normalnie działający smartfon w normalnym rozmiarze z cokolwiek działającą baterią za 600 zł. Xperia Z3 compact.
Bujajcie się producenci przez 5 a może i 10 lat ;-)

Data: 2017-04-09 14:36:02
Autor: Marek
Uczulony na smartfony?
On Sun, 9 Apr 2017 14:30:25 +0200, z <z@z.pl> wrote:
Bujajcie się producenci przez 5 a może i 10 lat ;-)

Do pierwszej stluczki, zalania... Baterie wymienną ma?

--
Marek

Data: 2017-04-09 15:52:14
Autor: z
Uczulony na smartfony?
W dniu 2017-04-09 o 14:36, Marek pisze:
Do pierwszej stluczki, zalania... Baterie wymienną ma?

Dbam o takie zabawki bo to pokaźna część mojej wypłaty. Argument z baterią jak dla większości dzisiejszych wynalazków.

A może znasz jakiś konkurencyjny model którego dałoby się używać?
Z chęcią się dowiem. Może coś przeoczyłem :-)

Data: 2017-04-09 17:22:01
Autor: ToMasz
Uczulony na smartfony?
W dniu 09.04.2017 o 15:52, z pisze:
W dniu 2017-04-09 o 14:36, Marek pisze:
Do pierwszej stluczki, zalania... Baterie wymienną ma?

Dbam o takie zabawki bo to pokaźna część mojej wypłaty. Argument z
baterią jak dla większości dzisiejszych wynalazków.
w wielu telefonach da sie je wymienić. wiele telefonów da się ładować bezprzewodowo. bezprzewodowość ma zasięg 1 mm, ale oszczędza gniazdo.

A może znasz jakiś konkurencyjny model którego dałoby się używać?
Z chęcią się dowiem. Może coś przeoczyłem :-)
bardzo podobne bebechy ma odmiana s4ki. i9506. większa rozdzielczośc, wymienna bateria, ładowanie bezprzewodowe, ale wolne i brak wodoszczelności.

ToMasz

Data: 2017-04-09 18:15:28
Autor: z
Uczulony na smartfony?
W dniu 2017-04-09 o 17:22, ToMasz pisze:
bardzo podobne bebechy ma odmiana s4ki. i9506. większa rozdzielczośc,
wymienna bateria, ładowanie bezprzewodowe, ale wolne i brak
wodoszczelności.

Ale to jest 5 cali. Tu już można poprzebierać i powybrzydzać :-)

Data: 2017-04-11 16:19:19
Autor: Marek
Uczulony na smartfony?
On Sun, 9 Apr 2017 15:52:14 +0200, z <z@z.pl> wrote:
A może znasz jakiś konkurencyjny model którego dałoby się używać?
Z chęcią się dowiem. Może coś przeoczyłem :-)

Sgs2 używam od 6 lat i zamierzam kolejne 10.

--
Marek

Data: 2017-04-11 20:05:04
Autor: z
Uczulony na smartfony?
W dniu 2017-04-11 o 16:19, Marek pisze:
Sgs2 używam od 6 lat i zamierzam kolejne 10.

Mam. Słuszny rozmiar. Słaba bateria mimo założonej grubszej 2000 i nowej klapki.
Muli nawet po wgraniu alternatywnego softu. (chociaż da się go używać)
Właśnie się zastanawiam czy się go nie pozbyć. W sumie wszystko działa ale woollniej jak na jakimś 386DX4 ;-) czy nowoczesnym atomie.

Znajomi są zachwyceni tym rozmiarem. Dlatego wynalazłem właśnie ;-) Z3 Compact. Tu wszystko działa na już a bateria ciągnie dłużej od ajfonów.

Uczulony na smartfony?