Uczy się stękać nawet jak sra.

Data: 2018-04-03 00:04:08
Autor: stevep
Uczy się stękać nawet jak sra.
# Prezydent Andrzej Duda ma szanse na zwycięstwo w plebiscycie "Srebrne  Usta". Nagradza on polityków za najzabawniejsze wypowiedzi w ostatnim  roku. Nominowane słowa Dudy nie były dotychczas szerzej znane, ale teraz  zdobywają popularność w internecie.
Nie chcem być prezydentem, ale muszem - powiedział na początku lat 90.  Lech Wałęsa. Poza prezydenturą zdobył też - jako pierwszy - nagrodę  "Srebrne Usta". Co roku Radiowa Trójka przyznaje ją za najzabawniejszą  wypowiedź polityka.

Teraz szanse na zwycięstwo w plebiscycie ma obecny prezydent Andrzej Duda.  Na nominację zasłużył sobie wypowiedzią z listopada, wygłoszoną podczas II  Kongresu Liderów Rzeczpospolitej Polskiej - "Młodzi 590". Prezydent mówił  do uczestników wydarzenia o byciu liderem, m.in. na własnym przykładzie.  Wskazał na potrzebę "samodoskonalenia się".

- Ja państwu powiem, że ja pracuję cały czas. Cały czas czegoś się uczę.  Bez przerwy. Ja się uczę w mieszkaniu, ja się uczę w samochodzie jak  jadę,  ja się uczę w samolocie kiedy lecę, ja się cały czas czegoś uczę
Jak się nie uczę tego, co mam powiedzieć, to się uczę tego, co będę chciał  kiedyś powiedzieć i wydaje mi się, że warto. Więc w związku z tym czytam  jakąś książkę. Jeżeli nie, to siedzę i uczę się języka, nowe słówka. Cały  czas się czegoś uczę. Bo uważam, że to jest jedyna droga do tego, żeby  cały czas trzymać się na wysokim "C". To jest jakby podstawowy tutaj  element
- mówił Duda.

Wystąpienie prezydenta nie przyciągnęło większej uwagi jesienią. Jednak  nominacja wypowiedzi do "Srebrnych Ust" sprawiła, że nagranie zyskało  sporą popularność w sieci. Pojawiły się komentarze - od uszczypliwych, po  całkiem ostre.

"Znam Prezydenta RP, który też miewał słabsze chwile.. Ale Andrzej Duda  powinien jeszcze trochę potrenować" - napisał Kamil Durczok. "Taki  prezydent to wstyd dla Polaków. Totalny bełkot i kompromitacja" -  skomentował z kolei Grzegorz Drobiszewski młodzieżówki PO.

Poza samymi słowami prezydenta, wielu komentujących zwracało też uwagę na  jego gestykulacje i mimikę.

Więcej:  http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,23218593,kaczynski-i-petru-z-szansa-na-srebrne-usta-ale-to-wypowiedz.html#Z_BoxNewsImg&a=167&c=96

--
stevep

Uczy się stękać nawet jak sra.