Uczymy się po rosyjsku

Data: 2009-08-25 20:38:59
Autor: boukun
Uczymy się po rosyjsku
Znów leci fajny film na TVP1, w którym mówią w bratnim języku rosyjskim, a napisy lecą po polsku. Film produkcji polskiej, ale Polacy jednak wiedzą, że nasza przyszłość jest związana ze słowiańską Rosją. Tak trzymać Paliaki...

boukun

Data: 2009-08-25 11:47:50
Autor: Tzva Adonai
Uczymy się po rosyjsku
[...]

Polacy w latach 90tych traktowali Rosjan przyjeżdżających tu za
pieniędzmi jak bydło, zwracali się do nich per "ty" i pomiatali nimi z
lubością, mszcząc się w ten sposób za lata komunistycznej okupacji...
Typowo polskie chamstwo i znieczulica...

Data: 2009-08-26 08:53:10
Autor: Vic
Uczymy się po rosyjsku
boukun пишет:
Znów leci fajny film na TVP1, w którym mówią w bratnim języku rosyjskim, a napisy lecą po polsku. Film produkcji polskiej, ale Polacy jednak wiedzą, że nasza przyszłość jest związana ze słowiańską Rosją.

Zabawny jestes...
Fabula jest taka, ze Rosjanie pryjezdzaja do Polski na handel. Jakim jezykiem maja mowic? Flamandzkim?

Moze za duzo sie naogladales prylowskiej szkoly filmowej, gdzie wszyscy Niemcy mowia po polsku przetykajac to od czasu do czasu jakims "heil Hitler" albo "jawohl herr hauptmann" :)
Mnie to smieszy gdy w takim filmie Niemiec mowi po polsku, Polak mowi po polsku, Rosjanin mowi po polsku i udaja, ze sie nie rozumieja... :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-25 23:56:02
Autor: Antenka
Uczymy się po rosyjsku
On 26 Sie, 08:53, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
boukun пишет:

> [...]

Mnie to smieszy gdy w takim filmie Niemiec mowi po polsku, Polak mowi po
polsku, Rosjanin mowi po polsku i udaja, ze sie nie rozumieja... :)

Bo widzisz Vicek, za PRL-u cała Europa była spolonizowana :-D

Antenka

Uczymy się po rosyjsku