[Getin Online] Udalo sie komus dodzwonic?

Data: 2012-02-06 12:16:29
Autor: atot
[Getin Online] Udalo sie komus dodzwonic?
Jak w temacie... Pomyliłem się w numerze telefonu i nie dostałem smsa z hasłem
do logowania, dzwonię cały dzień aby spróbować to wyjaśnić  i tylko kataryna o
zajętych konsultantach. Oczywiście na email i 2 inne wnioski o założenie
lokaty brak odpowiedzi.

Data: 2012-02-06 21:45:48
Autor: ArNika
[Getin Online] Udalo sie komus dodzwonic?
Ja już próbuję 3 miesiąc! Próby szukania pomocy przez email pozostają bez odpowiedzi.

Data: 2012-02-10 20:32:44
Autor: Nika
[Getin Online] Udalo sie komus dodzwonic?
Ja i owszem, dostawałam odpowiedzi na maila, tyle że niesatysfakcjonujące.

Założyłam lokaty 2-miesięczne, wysyłam przelew z Raiffeisena - odbiło. Wysyłam drugi raz, sprawdzając podwójnie wszystkie dane - odbiło.

Piszę maila, dostaję odpowiedź, że "w przypadku jakichkolwiek niezgodności danych w naszym systemie i w systemie bankowym, z którego przelewane są środki, przelew jest automatycznie odbijany z naszego rachunku .
Bank weryfikuje nastepujące dane: imię, nazwisko i adres (ulica, nr domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość). Dane te w obu bankach muszą być identyczne.".

Więc wysyłam przelew jeszcze raz, tym razem od wypadku wpisując swoje pełne dane w polu "Odbiorca". Znów odbiło.  Piszę kolejnego maila, dostaję odpowiedź jw.  Piszę trzeciego maila, już w nieco ostrzejszym tonie i w końcu dostałam odpowiedź "uprzejmie informuję, że Raiffeisen Bank nie ukazuje w danych nadawcy przelewu adresu zameldowania" i zachętę do kontaktu telefonicznego,  Ale już mi się odechciało tej lokaty, jak takie szopki wyczyniają.

- -
Nika

[Getin Online] Udalo sie komus dodzwonic?