Data: 2012-02-06 12:16:29 | |
Autor: atot | |
[Getin Online] Udalo sie komus dodzwonic? | |
Jak w temacie... Pomyliłem się w numerze telefonu i nie dostałem smsa z hasłem
do logowania, dzwonię cały dzień aby spróbować to wyjaśnić i tylko kataryna o zajętych konsultantach. Oczywiście na email i 2 inne wnioski o założenie lokaty brak odpowiedzi. -- |
|
Data: 2012-02-06 21:45:48 | |
Autor: ArNika | |
[Getin Online] Udalo sie komus dodzwonic? | |
Ja już próbuję 3 miesiąc! Próby szukania pomocy przez email pozostają bez odpowiedzi.
|
|
Data: 2012-02-10 20:32:44 | |
Autor: Nika | |
[Getin Online] Udalo sie komus dodzwonic? | |
Ja i owszem, dostawałam odpowiedzi na maila, tyle że niesatysfakcjonujące.
Założyłam lokaty 2-miesięczne, wysyłam przelew z Raiffeisena - odbiło. Wysyłam drugi raz, sprawdzając podwójnie wszystkie dane - odbiło. Piszę maila, dostaję odpowiedź, że "w przypadku jakichkolwiek niezgodności danych w naszym systemie i w systemie bankowym, z którego przelewane są środki, przelew jest automatycznie odbijany z naszego rachunku . Bank weryfikuje nastepujące dane: imię, nazwisko i adres (ulica, nr domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość). Dane te w obu bankach muszą być identyczne.". Więc wysyłam przelew jeszcze raz, tym razem od wypadku wpisując swoje pełne dane w polu "Odbiorca". Znów odbiło. Piszę kolejnego maila, dostaję odpowiedź jw. Piszę trzeciego maila, już w nieco ostrzejszym tonie i w końcu dostałam odpowiedź "uprzejmie informuję, że Raiffeisen Bank nie ukazuje w danych nadawcy przelewu adresu zameldowania" i zachętę do kontaktu telefonicznego, Ale już mi się odechciało tej lokaty, jak takie szopki wyczyniają. - - Nika |
|