[Getin Online] Udalo sie komus zalozyc konto?

Data: 2012-02-01 14:27:54
Autor: Q
[Getin Online] Udalo sie komus zalozyc konto?
Udalo sie komus zalozyc od wczorajszego wieczoru
konto skarbonkowe w Getin Online?

Od wczoraj probuje zalozyc konto skarbonkowe
i dupa - nie przychodzi ani mail, ani sms.
Podawalem nawet dwa maile: jeden w domenie op.pl,
drugi w o2.pl i nic to nie dalo.
To samo z sms: podawalem nr plusa, playa i nic.

Wyslalem maila do getinu i czekam na odzew z ich strony,
ale chyba sie poddam i uderze na open/idee/ew.db, eh...

Data: 2012-02-01 16:26:12
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Wed, 1 Feb 2012 14:27:54 +0100, Q napisał(a):

Udalo sie komus zalozyc od wczorajszego wieczoru
konto skarbonkowe w Getin Online?
Od wczoraj probuje zalozyc konto skarbonkowe
i dupa - nie przychodzi ani mail, ani sms.

Jak wyżej, tyle że konto z nagrodą.

AK

Data: 2012-02-01 15:44:57
Autor:
[Getin Online] Udalo sie komus zalozyc konto?
ja miesiąc czekam na kartę płatniczą... jak juz zadzwonili po wielu mailach,
kazali czekać "do 2tyg." bo niby błąd techniczny.... --

Data: 2012-02-01 09:48:06
Autor: eisenberg
On 1 Lut, 16:44, " " <b...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
ja miesiąc czekam na kartę płatniczą... jak juz zadzwonili po wielu mailach,
kazali czekać "do 2tyg." bo niby błąd techniczny....

Haha. I w GOL i w OF mam "na stanie" karty płatnicze. Debetówki, obie
nieaktywne bo... w końcu "Jaś nie doczekał" (OF - od kwietnia, GOL od
października roku... 2010!! ). Dostałem "po wielu mailach" dopiero w
Idei.
W GOLu mam konto swobodne - nie życzę sobie żadnych głupich haczyków.
TOiP nie wątpię że przestudiowane

Data: 2012-02-01 19:38:40
Autor: Waldek

Użytkownik "eisenberg" <eisenberg@neo.pl> napisał w wiadomości news:0b254d52-20fd-48ca-93ba-965f8d33d528p12g2000yqe.googlegroups.com...
On 1 Lut, 16:44, " " <b...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

W GOLu mam konto swobodne - nie życzę sobie żadnych głupich haczyków.
TOiP nie wątpię że przestudiowane

I slusznie - moje "z prezentem" - juz jest swobodne :)
prezent sie przydal (na prezent)
a warunki nie stanowily wiekszego problemu

Pozdro

Data: 2012-02-01 21:55:17
Autor: Krystek
W dniu 2012-02-01 19:38, Waldek pisze:
eisenberg napisał:
1 Lut, 16:44, " "pisze:

[...]

A karta debetowa to jaka? Bo na ichniej stronie tylko kredytowa pokazana.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-02-01 13:18:11
Autor: eisenberg
On 1 Lut, 21:55, Krystek <spamt...@krystek.art.pl> wrote:
> [...]

> a warunki nie stanowily wiekszego problemu

A karta debetowa to jaka? Bo na ichniej stronie tylko kredytowa pokazana.

MC Standard

Data: 2012-02-01 22:06:10
Autor: Waldek

eisenberg napisał:
1 Lut, 16:44, " "pisze:

[...]

Ano .... ZIELONA (w kratke) LOL
- MC z antenką ;)

Data: 2012-02-02 11:11:08
Autor: Andrzej Kubiak
[...]

Są jakieś postępy, właśnie przyszły dane do logowania smsem i mailem.

AK

Data: 2012-02-02 15:55:11
Autor: Q
[Getin Online] Udalo sie komus zalozyc konto?
Są jakieś postępy, właśnie przyszły dane do logowania smsem i mailem.

To tak jak u mnie :).
Login i haslo nawet dziala, wniosek o debetowke juz zlozony,
jedyne co zrobilem sam, to zalozylem oszczednosciowe.
Ciekawe kiedy bedzie kurier, ze o karcie nie wspomne...

Data: 2012-02-02 15:49:36
Autor: Q
[Getin Online] Udalo sie komus zalozyc konto?
Od wczoraj probuje zalozyc konto skarbonkowe
i dupa - nie przychodzi ani mail, ani sms.

Przyszedl mail i sms- dokladnie po 36h :).

Teraz zobaczymy kiedy bedzie kurier a kiedy karta-
- btw: widze, ze wniosek o debetowke mc
jest skladany z automatu a nie jak kiedys "recznie".

Data: 2012-02-04 11:50:24
Autor:
[Getin Online] Udalo sie komus zalozyc konto?
Popsuje Wam humor... ja czekam od 7.1.2012 na kartę płatniczą, mądry Pan
zadzwonił po interwencjach...  i 25 dniach,  że "technikal error...", a w
systemie pojawił się drug wniosek.
Obok "MC DEBIT PAY PASS", jest "MC DEBIT PAY PASS EGETIN".
I to drugie cud, miód, malina z wisienką, ma do mnie w ciągu 2tyg. dotrzeć.
Kurier był po 7 dniach, ale na drugi dzień po nadaniu paczki z GNB.

Data: 2012-02-04 13:18:41
Autor: Maciek
W dniu 2012-02-01 14:27, Q pisze:
Udalo sie komus zalozyc od wczorajszego wieczoru
konto skarbonkowe w Getin Online?
U mnie wprawdzie nie skarbonkowe, tylko swobodne, ale też już mi ręce
opadły. Sms z hasłem przyszedł szybko, ale jakieś 2 dni później udało mi
się radośnie zablokować sobie dostęp do konta (coś mi się pomyliło przy
odliczaniu znaków w haśle, 3 próby i blokada). Już chyba koło tygodnia
próbuję je odblokować - dodzwonić się nie ma szans, nie będę pół dnia
wisiał na telefonie i wysłuchiwał, że wszyscy konsultanci są zajęci (a
próbowałem już dobrych kilka razy, o różnych porach). Formularz na
stronie z prośbą o kontakt w tej sprawie też już parę razy wysyłałem -
bez żadnego odzewu. Muszę powiedzieć, że to jest chyba pierwsze moje
prawdziwie wirtualne konto, w prawdziwie wirtualnym banku :->

Maciek

Data: 2012-02-04 12:26:27
Autor:
Maciek <maciek@nospam.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-01 14:27, Q pisze:
> [...]
bez żadnego odzewu. Muszę powiedzieć, że to jest chyba pierwsze moje
prawdziwie wirtualne konto, w prawdziwie wirtualnym banku :->

zadzwoń o 8 rano, wręcz próbuj chwilkę przed tą godizną

Data: 2012-02-04 12:26:31
Autor:
W dniu 2012-02-01 14:27, Q pisze:
> [...]
bez żadnego odzewu. Muszę powiedzieć, że to jest chyba pierwsze moje
prawdziwie wirtualne konto, w prawdziwie wirtualnym banku :->

zadzwoń o 8 rano, wręcz próbuj chwilkę przed tą godziną

--

[Getin Online] Udalo sie komus zalozyc konto?