[Getin Online] Udalo sie komus zalozyc konto?

Data: 2012-02-04 13:18:41
Autor: Maciek
[Getin Online] Udalo sie komus zalozyc konto?
W dniu 2012-02-01 14:27, Q pisze:
Udalo sie komus zalozyc od wczorajszego wieczoru
konto skarbonkowe w Getin Online?
U mnie wprawdzie nie skarbonkowe, tylko swobodne, ale też już mi ręce
opadły. Sms z hasłem przyszedł szybko, ale jakieś 2 dni później udało mi
się radośnie zablokować sobie dostęp do konta (coś mi się pomyliło przy
odliczaniu znaków w haśle, 3 próby i blokada). Już chyba koło tygodnia
próbuję je odblokować - dodzwonić się nie ma szans, nie będę pół dnia
wisiał na telefonie i wysłuchiwał, że wszyscy konsultanci są zajęci (a
próbowałem już dobrych kilka razy, o różnych porach). Formularz na
stronie z prośbą o kontakt w tej sprawie też już parę razy wysyłałem -
bez żadnego odzewu. Muszę powiedzieć, że to jest chyba pierwsze moje
prawdziwie wirtualne konto, w prawdziwie wirtualnym banku :->

Maciek

Data: 2012-02-04 12:26:27
Autor:
Maciek <maciek@nospam.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-01 14:27, Q pisze:
> [...]
bez żadnego odzewu. Muszę powiedzieć, że to jest chyba pierwsze moje
prawdziwie wirtualne konto, w prawdziwie wirtualnym banku :->

zadzwoń o 8 rano, wręcz próbuj chwilkę przed tą godizną

Data: 2012-02-04 12:26:31
Autor:
W dniu 2012-02-01 14:27, Q pisze:
> [...]
bez żadnego odzewu. Muszę powiedzieć, że to jest chyba pierwsze moje
prawdziwie wirtualne konto, w prawdziwie wirtualnym banku :->

zadzwoń o 8 rano, wręcz próbuj chwilkę przed tą godziną

--

[Getin Online] Udalo sie komus zalozyc konto?