"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!

Data: 2011-02-20 17:32:39
Autor: cyc
"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!
Czarnecki cieszy sie , ze udalo sie znowu zaprezentowac swiatu Polske i Polakow jako kompletnych debili , ktorzy nie sa w stanie sami poradzic sobie ze sledztwem samolotowej katastrofy !.
Na co ten ...., ten ...europosel liczy ? . Na to , ze znajda sie w unii tacy sami  debile jak w Polsce , ktorzy beda twierdzic , ze to zamach ? , ze uda sie rozpetac III WS pt. : "UE kontra Rosja "? . Na co ten .........." polityk " liczy ? . Zawsze byl glupcem , ale ten stan z roku na rok sie poglebia i nie moge naDZIWIC SIE , ZE ZNAJDUJA SIE LUDZIE , KTORZY NA TAKIEGO .........POWIEDZMY EUROPOSLA , GLOSUJA !.

CYC

Data: 2011-02-20 17:39:49
Autor: u2
"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!
W dniu 2011-02-20 17:32, cyc pisze:
Czarnecki cieszy sie

A kacapy takie jak cycek wpadaj± w panikę :)

Data: 2011-02-20 18:02:48
Autor: bolek
"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ijrfna$fge$1news.onet.pl...

naDZIWIC SIE , ZE ZNAJDUJA SIE LUDZIE , KTORZY NA
TAKIEGO .........POWIEDZMY EUROPOSLA , GLOSUJA !.

Jest tu na grupie jeden taki specjalista od kacapów.

bolek

Data: 2011-02-20 20:56:28
Autor: jadrys
[...]

To skandal żeby pojedynczy ludzie to robili co należy do rządu! Ale oni wolą myśleć jak wykraść Polakom lasy a nie o jakimś zamachu sprzed roku.

Data: 2011-02-21 17:12:41
Autor: {he®sk}
On Sun, 20 Feb 2011 20:56:28 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> poglebia i nie moge naDZIWIC SIE , ZE ZNAJDUJA SIE LUDZIE , KTORZY NA
> TAKIEGO .........POWIEDZMY EUROPOSLA , GLOSUJA !.

To skandal żeby pojedynczy ludzie to robili co należy do rz±du! Ale oni wol± my¶leć jak wykra¶ć Polakom lasy a nie o jakim¶ zamachu sprzed roku.

 co nalezy do rzadu? prl sie juz skonczyl. rzad nie jest kc pzpr.
 od sledztwa mamy prokurature. czas sie obudzic.

Data: 2011-02-21 18:46:21
Autor: jadrys
"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!
W dniu 2011-02-21 17:12, {he®sk} pisze:

To skandal ĹĽeby pojedynczy ludzie to robili co naleĹĽy do rzÄ…du! Ale oni
wolą myśleć jak wykraść Polakom lasy a nie o jakimś zamachu sprzed roku.
  co nalezy do rzadu? prl sie juz skonczyl. rzad nie jest kc pzpr.
  od sledztwa mamy prokurature. czas sie obudzic.

Nic podobnego, nawet ta rzeczona prokuratura jest zaleĹĽna od rzÄ…du.

Data: 2011-02-21 20:34:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iju8oq$qqt$3news.onet.pl...
[...]

 Od kwietnia ubiegĹ‚ego roku jest niezaleĹĽna.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-02-21 20:38:29
Autor: u2
"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!
Nic podobnego, nawet ta rzeczona prokuratura jest zależna od rz±du.

Od kwietnia ubiegłego roku jest niezależna.

Oczywi¶cie.

Data: 2011-02-21 21:01:07
Autor: jadrys
"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!

Nic podobnego, nawet ta rzeczona prokuratura jest zaleĹĽna od rzÄ…du.

Od kwietnia ubiegłego roku jest niezależna.

Dobry ĹĽart.

Data: 2011-02-21 21:17:42
Autor: u2
"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!
W dniu 2011-02-21 21:01, jadrys pisze:
Dobry żart.

Tynfa wart.

Data: 2011-02-21 13:16:14
Autor: Hans Kloss
"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!
On 21 Lut, 22:06, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

?
Nie udawaj głupszego niż jeste¶.. ta 'niezależna prokutaratura"
potrafiła już umorzyć ¶ledztwo przeciw palikotowi  w sprawie
EWIDENTNEGO łamania przepisów finansowania kampanii wyborczej.Tta sama
"niezależna" prokuratura nie potrafi od czterech lat doprowadzić do
procesu ewidentnej platfonskiej łapówkary Cieleb±k pseudonim
"sawicka". Ta sama "niezależna" prokuratura.....ech, nie chce mi się
wymieniać dalszych "niezależnych" wyczynów owej platfonskiej
prokuratury.
Po pogonieniu ryżego i jego bandy w prokuraturze należałoby
natychmiast zorganizować Armageddon i odplatfonsienie.
J-23

Data: 2011-02-21 22:36:37
Autor: u2
W dniu 2011-02-21 22:16, Hans Kloss pisze:
Tta sama
"niezależna" prokuratura nie potrafi od czterech lat doprowadzić do
procesu ewidentnej platfonskiej łapówkary Cieleb±k pseudonim
"sawicka".

By wszystkim żyło się lepiej .. złodziejom, oszustom i mordercom :)

Data: 2011-02-20 21:12:28
Autor: A. Filip
"cyc" <ja@ja.pl> pisze:
Czarnecki cieszy sie , ze udalo sie znowu zaprezentowac swiatu Polske i Polakow jako kompletnych debili , ktorzy nie sa w stanie sami poradzic sobie ze sledztwem samolotowej katastrofy !.

A są w stanie? Byli wstanie "po przewodem Tuska (PO)" choćby
*kontrolować* zabezpieczenie miejsca katastrofy na *cudzym* suwerennym terytorium?

A Ruskim "większościowej winy" nie zarzucam *bo nie mam podstaw* ale zasada "wierz i sprawdzaj" jest chyba Rosyjska?

[...]

Jak się *porządnie* nie wykluczy hipotezy/możliwości "celowego działania" to będzie się ono odbijać *ciężką* czkawką na stosunkach z Rosją przez
dziesięciolecia. Lekką czkawką obijałoby się pewnie nawet jakby w
śledztwie i trosce o Polskie interesy zupełnie nic nie spierdolono.
 --
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Kichaj odpowiednio do swego nosa.

Data: 2011-02-21 10:23:49
Autor: cyc
"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci
..........<

Jak się *porz±dnie* nie wykluczy hipotezy/możliwo¶ci "celowego działania"
to będzie się ono odbijać *ciężk±* czkawk± na stosunkach z Rosj± przez
dziesięciolecia. Lekk± czkawk± obijałoby się pewnie nawet jakby w
¶ledztwie i trosce o Polskie interesy zupełnie nic nie spierdolono.

-- A. Filip : ¦wiat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Kichaj odpowiednio do swego nosa.
 -- Przysłowie kirgiskie (pl.wikiquote.org)

Co innego wykluczac mozliwosci , lub potwierdzac poparte przeslankami tezy a co innego stawiac je juz na samym poczatku i naginac do nich prawde wymyslajac coraz to inne bzdury ( mgla , zestrzelenie rakieta , bron magnetyczna , inna bron ....jakas tam i cala masa podobnych bzdur o ktorych wstyd nawet pisac ). Temat " zamach " pojawil sie juz w pierwszych godzinch po katastrofie , kiedy nikt jeszcze niczego nie wiedzial o tym co i jak sie wydarzylo . Pozniej tylko juz dopasowywano do tej tezy co tylko sie dalo i to w spsob tyle infantylny co swiadczacy o paranoi  , lacznie z taka " rewelacja " jak plama wody pod samolotem tuz przed startem , ktora okazala sie byc obciekiem po myciu .

cyc

Data: 2011-02-21 11:56:55
Autor: Tomek
"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ijtav8$2mv$1news.onet.pl...

[...]

No wła¶nie. Sk±d się wzięły te 4 próby podej¶cia do l±dowania? Błasik za sterami?
Dlaczego w tv występuje jaki¶ były pilot, który stwierdza, że widział kokpit, w nim ciała pilotów przypięte pasami i jedno ciało "luzem", a potem ten kokpit się dematerializuje?
Nikt wprost nie pisze o zamachu, ale s± takie domniemania. Żaden samolot który spadł z wysoko¶ci kilku metrów nie był tak rozbity. Kto to wyja¶ni?
Tomek
Ps. A gdzie się podziały przyrz±dy z kokpitu? Przecież ten samolot nie wpadł do morza...

Data: 2011-02-21 12:11:59
Autor: Bogdan Idzikowski
"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d624501$0$2448$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przyrz±dy z kokpitu jak i inne ważne elementy wraku od pocz±tku znajduj± się w 3 zadaszonych pomieszczeniach lotniska.
4 próby - to nadgorliwo¶ć niemieckich dziennikarzy - Ľle usłyszeli, Ľle przetłumaczyli i wyszło im, że np.:

08:35:14   KRL   1-0-1, wykonujecie trzeci, radialna 19.
08:35:19   KBC   Wykonujemy trzeci, polski 101

to znaczy, że samolot wykonuje trzecie okr±żenie.
I to byłoby na tyle.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-02-21 14:45:37
Autor: cirrus
[...]
nawet jakby w ¶ledztwie i trosce o Polskie interesy zupełnie nic nie
spierdolono. -- A. Filip : ¦wiat jaki jest każdy widzi (inaczej).
[...]

Ciemniakowi nikt nic nie wyja¶ni, on zawsze wie swoje.

--
stevep

Data: 2011-02-21 13:00:32
Autor: A. Filip
"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!
"cyc" <ja@ja.pl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
..........<

[...]

Co innego jest powiedzieć "zebrane dowody nie wskazują na zamach" nawet w
kombinacji z "hipoteza zamachu nie jest w świetle zebranych dowodów
*niezbędna* do wyjaśnienia przebiegu zdarzeń" a czym innym *DURNE*
"tylko wzmacniające podejrzenia nachalne i nadgorliwie głupie zaprzeczenia".
*Nachalność i bezwarunkowość* zaprzeczeń jaką widać jest wręcz podejrzana.

Zginął prezydent RP (głowa państwa) w trakcie pełnienia urzędu na
terenie innego, "średnio przyjaznego" kraju. Psim obowiązkiem państwa
jest Polskiego jest automatyczne rozważanie w śledztwie hipotezy zamachu
(celowego działania) i wykluczenie jej (*LUB NIE*) po profesjonalnym
śledztwie na podstawie *potwierdzonych FAKTÓW* a nie interesów Polski w
interpretacji aktualnego rządu. Choćby po to żeby w przyszłości nikt nie
miał podstaw by liczyć na to że zamach na "prezydenta/premiera RP" da
się ukryć pod przykrywką wypadku np. na prezydenta Komorowskiego (PO).

Siła dowodów potrzebnych do tego by ktoś "średnio oficjalnie" zarzucił
celowe działanie krajowi o takiej pozycji jak Rosja jest o wiele większa
od siły dowodów na "zaniedbania" po Polskiej stronie. Im bardziej
niewinni sÄ… Rosjanie tym bardziej winny jest min. Klich (PO).

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Mądry pracuje rękoma i głową.

Data: 2011-02-21 14:06:25
Autor: Hans Kloss
On 20 Lut, 17:32, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Czarnecki cieszy sie , ze udalo sie znowu zaprezentowac swiatu Polske i
Polakow jako kompletnych debili ,

 Nie Polskę i Polaków tylko platfonsów i cycoidów. I nie jako
kompletnych debili tylko jako całkowitych s...synów i kompletnych
debili.
Poza tym, wszystko się zgadza, jak w radiu Erewań.
J-23

"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!