"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!

Data: 2011-02-20 20:56:28
Autor: jadrys
"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!
W dniu 2011-02-20 17:32, cyc pisze:
Czarnecki cieszy sie , ze udalo sie znowu zaprezentowac swiatu Polske i
Polakow jako kompletnych debili , ktorzy nie sa w stanie sami poradzic sobie
ze sledztwem samolotowej katastrofy !.
Na co ten ...., ten ...europosel liczy ? . Na to , ze znajda sie w unii tacy
sami  debile jak w Polsce , ktorzy beda twierdzic , ze to zamach ? , ze uda
sie rozpetac III WS pt. : "UE kontra Rosja "? . Na co ten .........."
polityk " liczy ? . Zawsze byl glupcem , ale ten stan z roku na rok sie
poglebia i nie moge naDZIWIC SIE , ZE ZNAJDUJA SIE LUDZIE , KTORZY NA
TAKIEGO .........POWIEDZMY EUROPOSLA , GLOSUJA !.

CYC

To skandal żeby pojedynczy ludzie to robili co należy do rządu! Ale oni wolą myśleć jak wykraść Polakom lasy a nie o jakimś zamachu sprzed roku.

Data: 2011-02-21 17:12:41
Autor: {he®sk}
On Sun, 20 Feb 2011 20:56:28 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> poglebia i nie moge naDZIWIC SIE , ZE ZNAJDUJA SIE LUDZIE , KTORZY NA
> TAKIEGO .........POWIEDZMY EUROPOSLA , GLOSUJA !.

To skandal ¿eby pojedynczy ludzie to robili co nale¿y do rz±du! Ale oni wol± my¶leæ jak wykra¶æ Polakom lasy a nie o jakim¶ zamachu sprzed roku.

 co nalezy do rzadu? prl sie juz skonczyl. rzad nie jest kc pzpr.
 od sledztwa mamy prokurature. czas sie obudzic.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-02-21 18:46:21
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-21 17:12, {he®sk} pisze:

[...]

Nic podobnego, nawet ta rzeczona prokuratura jest zależna od rządu.

Data: 2011-02-21 20:34:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iju8oq$qqt$3news.onet.pl...
[...]

 Od kwietnia ubiegÅ‚ego roku jest niezależna.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-02-21 20:38:29
Autor: u2
"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!
Nic podobnego, nawet ta rzeczona prokuratura jest zale¿na od rz±du.

Od kwietnia ubieg³ego roku jest niezale¿na.

Oczywi¶cie.

Data: 2011-02-21 21:01:07
Autor: jadrys
"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!

Nic podobnego, nawet ta rzeczona prokuratura jest zależna od rządu.

Od kwietnia ubiegłego roku jest niezależna.

Dobry żart.

Data: 2011-02-21 21:17:42
Autor: u2
"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!
W dniu 2011-02-21 21:01, jadrys pisze:
Dobry ¿art.

Tynfa wart.

Data: 2011-02-21 13:16:14
Autor: Hans Kloss
"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!
On 21 Lut, 22:06, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

?
Nie udawaj g³upszego ni¿ jeste¶.. ta 'niezale¿na prokutaratura"
potrafi³a ju¿ umorzyæ ¶ledztwo przeciw palikotowi  w sprawie
EWIDENTNEGO ³amania przepisów finansowania kampanii wyborczej.Tta sama
"niezale¿na" prokuratura nie potrafi od czterech lat doprowadziæ do
procesu ewidentnej platfonskiej ³apówkary Cieleb±k pseudonim
"sawicka". Ta sama "niezale¿na" prokuratura.....ech, nie chce mi siê
wymieniaæ dalszych "niezale¿nych" wyczynów owej platfonskiej
prokuratury.
Po pogonieniu ry¿ego i jego bandy w prokuraturze nale¿a³oby
natychmiast zorganizowaæ Armageddon i odplatfonsienie.
J-23

Data: 2011-02-21 22:36:37
Autor: u2
W dniu 2011-02-21 22:16, Hans Kloss pisze:
Tta sama
"niezale¿na" prokuratura nie potrafi od czterech lat doprowadziæ do
procesu ewidentnej platfonskiej ³apówkary Cieleb±k pseudonim
"sawicka".

By wszystkim ¿y³o siê lepiej .. z³odziejom, oszustom i mordercom :)

"Udalo sie umiedzynarodowic sledztwo " !!