Data: 2010-03-23 21:24:01 | |
Autor: Katanka | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który nie jest już taki młody (stuknęło mu 2 lata) odbyło sie bez najmniejszych problemów.
Pacjent to typowy VW silnik 2.0 TDi 140 konny zamontowany w Outlanderze z 2008 roku. Auto ma przejechane około 40 tysięcy, ale jeźdzone jest bardzo oszczędnie - głównie na tempomacie dla oszczędzania spalania. Najpierw speawdzaliśmy moc fabryczną i po dwóch przebiegach wyszło, że ojciec trafił na bardzo dobrą jednostkę, gdyż dysponuje mocą aż 153 koników oraz 364 nM. Tuner powiedział, że "robił" 134 takie silniki do tej pory i jest to jeden z najmocniejszych, jakie miał okazję testować. Następnie podpiął do złącza serwisowego laptopa, coś pokombinował i po 25 minutach znowu zaczął "hamować" auto. Wprawdzie nie widziałem wyników na małym ekranie, ale podniósł kciuk do góry, czyli wyszło całkiem nieźle. Po chwili przywędrował z wykresem i poprosił mnie, abym potestował auto na drodze. Szybko wyjechałem na ul. Wielicką i posprawdzałem auto na róznych obrotach - działało bardzo płynnie i szczególnie na 3 biegu wyrywało. Teraz może pochwalić się wynikiem: 175 koni oraz 416 nM. Wykres obu przebiegów tutaj. Czerwony to fabryczny przebieg, zielony to po czipie. Na górze nutki, na dole koniki. Cala operacja trwała krótko, dłużej mi zajęło przyjechanie do Krakowa ;) Polecam! http://www.katanka.vel.pl/polygamia/mitsu.jpg -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-03-23 21:14:19 | |
Autor: to | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
Katanka wrote:
No i wrĂłciĹem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, ktĂłry nie A co na to ojciec Outlandera? Dobrze siÄ czuje po czipowaniu? -- cokolwiek |
|
Data: 2010-03-23 22:33:44 | |
Autor: Katanka | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
to wrote:
Katanka wrote: DziĹ nim jeszcze nie jechaĹ. Jutro ma potestowac i opisac szczegĂłĹy. -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-03-24 07:23:09 | |
Autor: Katanka | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
to wrote:
Katanka wrote: WĹasnie byĹ u mnie - jest bardzo zadowolony. MĂłwi, Ĺźe dziury tak nie czuÄ, do tego auto o wiele lepiej siÄ zbiera i wreszcie moĹźe bezpiecznie wyprzedzaÄ. to ciÄĹźka krowa jest (2 tony). To juz 4 autko zrobione w V-techu. DziĹ znajomy bÄdzie robiĹ Superb dizelka (chyba ma okoĹo 180 konny silnik). -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-03-24 07:57:29 | |
Autor: Adam Franik | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
Dnia Wed, 24 Mar 2010 07:23:09 +0100, Katanka napisał(a):
Dziś znajomy będzie robił Superb dizelka (chyba ma około 180 konny silnik). Kacper, bez sensu ganiać do Krakowa, gdy pod nosem macie CompSport. Szczególnie, jeżeli chodzi o grupę VAG. -- pozdrawiam, Adam F. & A3 TDI [SG][SWD] GG#4423822 |
|
Data: 2010-03-24 07:59:12 | |
Autor: Katanka | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
Adam Franik wrote:
Dnia Wed, 24 Mar 2010 07:23:09 +0100, Katanka napisał(a): Ale mam zaufanie do V-Techa i wolę im dać zarobić :) -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-03-23 21:40:55 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
W dniu 2010-03-23 21:24, Katanka pisze:
No i wrĂłciĹem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, ktĂłry nie Brawo jasiu ... z tylu dobrych miejsc wybraĹeĹ najgorsze. RESPEKCIK. Rozumiem, Ĺźe podcierasz siÄ 200 zĹotĂłwkami. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ CzÄĹci do skuterĂłw Kaski z homologacjÄ CzÄĹci do motocykli http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008 |
|
Data: 2010-03-23 21:15:32 | |
Autor: to | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
RafaĹ \"SP\" Gil wrote:
Brawo jasiu ... z tylu dobrych miejsc wybraĹeĹ najgorsze. Co jest zĹego w V-tech? PowaĹźnie pytam, bo sĹyszaĹem wiele dobrego od osĂłb, ktĂłre tam robiĹy auta, ale teĹź sporo zĹych opinii, ale bardzo enigmatycznych, bez Ĺźadnych konkretĂłw. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-03-23 23:29:44 | |
Autor: DoQ | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
to pisze:
Co jest zĹego w V-tech? PowaĹźnie pytam, bo sĹyszaĹem wiele dobrego od osĂłb, ktĂłre tam robiĹy auta, ale teĹź sporo zĹych opinii, ale bardzo enigmatycznych, bez Ĺźadnych konkretĂłw. Uszkodzili zawur. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-03-23 22:53:38 | |
Autor: to | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
DoQ wrote:
Co jest zĹego w V-tech? PowaĹźnie pytam, bo sĹyszaĹem wiele dobrego od Jaki znĂłw "zawur"? ;) -- cokolwiek |
|
Data: 2010-03-23 23:56:11 | |
Autor: DoQ | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
to pisze:
Uszkodzili zawur.Jaki znĂłw "zawur"? ;) No ten, gdzie trza roztworzyc jak chcem rope zalac :) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-03-23 23:31:41 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
W dniu 2010-03-23 23:29, DoQ pisze:
Uszkodzili zawur. Prowadzisz dziaĹalnoĹÄ gospodarczÄ ? JeĹli tak - wystawiaj fakturÄ za czyszczenie monitora ;> -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ CzÄĹci do skuterĂłw Kaski z homologacjÄ CzÄĹci do motocykli http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008 |
|
Data: 2010-03-23 23:33:42 | |
Autor: DoQ | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
RafaĹ "SP" Gil pisze:
Prowadzisz dziaĹalnoĹÄ gospodarczÄ ? JeĹli tak - wystawiaj fakturÄ za czyszczenie monitora ;> Niestety byla przygoda z karta podatkowa, ktora kosztowala mnie 10k z odsetkami na rzecz paĹstwa ;-) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-03-23 23:34:38 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
W dniu 2010-03-23 23:33, DoQ pisze:
Prowadzisz dziaĹalnoĹÄ gospodarczÄ ? JeĹli tak - wystawiaj fakturÄ zaNiestety byla przygoda z karta podatkowa, ktora kosztowala mnie 10k z Co robiÄ ... robisz za darmo ;> DorzuÄ gratis holenderski gaz do diesla. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ CzÄĹci do skuterĂłw Kaski z homologacjÄ CzÄĹci do motocykli http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008 |
|
Data: 2010-03-23 23:36:00 | |
Autor: DoQ | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
RafaĹ "SP" Gil pisze:
Niestety byla przygoda z karta podatkowa, ktora kosztowala mnie 10k zCo robiÄ ... robisz za darmo ;> Gaz sie skonczyl, ale moge Ci za darmo poluzowac panewke mimosrodowa :) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-03-24 00:00:34 | |
Autor: krzyss | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
to pisze:
Co jest zĹego w V-tech? PowaĹźnie pytam, bo sĹyszaĹem wiele dobrego od osĂłb, ktĂłre tam robiĹy auta, ale teĹź sporo zĹych opinii, ale bardzo enigmatycznych, bez Ĺźadnych konkretĂłw. Zlego to moge napisac o Kreatorze Mocy w Warszawie :-) poprostu amatorska firma ktora ladnie sie reklamuje :D |
|
Data: 2010-03-24 15:48:42 | |
Autor: jerzu | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
On Wed, 24 Mar 2010 00:00:34 +0100, krzyss
<krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> wrote: Zlego to moge napisac o Kreatorze Mocy w Warszawie :-) Kiedyś rozmawiałem na CB z gościem z Młodnickiej. Tak od Kołbieli do Warszawy. Jakich to się bajerów nasłuchałem, ile to obietnic dostałem... Ale jakoś z usług nie skorzystałem. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://chomikuj.pl/?page=146767 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2010-03-23 21:44:20 | |
Autor: Katanka | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
"RafaĹ \"SP\" Gil" wrote:
W dniu 2010-03-23 21:24, Katanka pisze: Dlaczego najgorsze? Zrobili szybko, bardzo tanio, bardzo dobrze. -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-03-23 22:30:03 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
W dniu 2010-03-23 21:44, Katanka pisze:
Brawo jasiu ... z tylu dobrych miejsc wybraĹeĹ najgorsze.Dlaczego najgorsze? Zrobili szybko, bardzo tanio, bardzo dobrze. Taaaa ... Pan bÄdzie zadowolony, pani bÄdzie zadowolona, ja bÄdÄ zadowolony ... wszyscy bÄdÄ zadowoleni ... Odpowiedz mi tylko na pytanie, ile dokĹadnie to byĹo "szybko" .... wĂłwczas moĹźe wiÄcej osĂłb siÄ poĹmieje ... No i dodaj teĹź "cenÄ" ... Dowiemy siÄ jaki jest stosunek JAKOĹÄ-CENA. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ CzÄĹci do skuterĂłw Kaski z homologacjÄ CzÄĹci do motocykli http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008 |
|
Data: 2010-03-23 22:36:43 | |
Autor: Katanka | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
"RafaĹ \"SP\" Gil" wrote:
Taaaa ... Pan bÄdzie zadowolony, pani bÄdzie zadowolona, ja bÄdÄ 45 minut caĹoĹc operacji. W tym czasie siedzialem na kanapie, piĹem herbatkÄ i czytaĹem magazyny motoryzacyjne. -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-03-23 23:01:37 | |
Autor: DoQ | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
Katanka pisze:
No i dodaj teĹź "cenÄ" ...45 minut caĹoĹc operacji. W tym czasie siedzialem na kanapie, piĹem herbatkÄ i czytaĹem magazyny motoryzacyjne. A ile zainkasowali za te 45min "intensywnej pracy" ? Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-03-23 23:07:10 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
W dniu 2010-03-23 23:01, DoQ pisze:
A ile zainkasowali za te 45min "intensywnej pracy" ? Taki dowcip byĹ ... koĹczyĹ siÄ cudownym "WYSĹUCHAJ NAS PANIE !" PozwolÄ sobie zacytowaÄ: W jednym z reakcyjnych domĂłw byĹa papuga, ktĂłra ciÄ gle powtarzaĹa: PojÄcia nie mam, dlaczego mi siÄ skojarzyĹ ;> -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ CzÄĹci do skuterĂłw Kaski z homologacjÄ CzÄĹci do motocykli http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008 |
|
Data: 2010-03-23 23:25:36 | |
Autor: DoQ | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
RafaĹ "SP" Gil pisze:
Taki dowcip byĹ ... koĹczyĹ siÄ cudownym "WYSĹUCHAJ NAS PANIE !" PozwolÄ sobie zacytowaÄ: PojÄcia nie mam, dlaczego mi siÄ skojarzyĹ ;> Kurwa, WYSLUCHAJ NAS PANIE wypada jak sie spierdoli komunikacja z kalkulatorem wtrysku - wtedy klient po trzeciej kawie i czwartym plejboju z poczekalni zaczyna sie niepokoic i pyta "ile to jeszcze potrwa? czy mam juz trzysta kuni???" :)) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-03-24 06:48:45 | |
Autor: Katanka | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
DoQ wrote:
Katanka pisze: 900zĹ. -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-03-24 06:51:13 | |
Autor: Katanka | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
Katanka wrote:
DoQ wrote: Dodam jeszcze, Ĺźe w salonie Mitsubishi sobie za to samo zawoĹali 3000 zĹ :) -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-03-23 21:51:31 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
RafaĹ "SP" Gil pisze:
W dniu 2010-03-23 21:24, Katanka pisze: A co byĹ wybraĹ? Lub inaczej: co zasugerujesz mi jeĹli chodzi o traktorka? :> -- Marcin "Kenickie" Mydlak WrocĹaw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 Laguna I - http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11422627 |
|
Data: 2010-03-23 22:06:06 | |
Autor: jerzu | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
On Tue, 23 Mar 2010 21:51:31 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> wrote: A co byś wybrał? Lub inaczej: co zasugerujesz mi jeśli chodzi o traktorka? :> http://www.ursus.com.pl/ :P -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://chomikuj.pl/?page=146767 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2010-03-23 22:11:59 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
jerzu pisze:
On Tue, 23 Mar 2010 21:51:31 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" Chyba masz Waść jakieś bogatsze doświadczenia. Czyżby takim wyciągano twego Mastera po wycieczce w śnieżne pole? :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 Laguna I - http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11422627 |
|
Data: 2010-03-24 15:46:10 | |
Autor: jerzu | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
On Tue, 23 Mar 2010 22:11:59 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> wrote: Chyba masz Waść jakieś bogatsze doświadczenia. Czyżby takim wyciągano twego Mastera po wycieczce w śnieżne pole? :P Codziennie przejeżdżam koło zakładów Ursusa :)) A wyciągali mnie MANem. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://chomikuj.pl/?page=146767 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2010-03-24 08:38:56 | |
Autor: Arek M | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
Najpierw speawdzaliśmy moc fabryczną i po dwóch przebiegach wyszło, że ojciec trafił na bardzo dobrą jednostkę, gdyż dysponuje mocą aż 153 koników oraz 364 nM. Tuner powiedział, że "robił" 134 takie silniki do tej pory i jest to jeden z najmocniejszych, jakie miał okazję testować. A teraz porównaj wynik fabryczny forda do vw/mitsu :) 190 zamiast 220 (dobrze pamietam?) vs 153 zamiast 140 ... Nie lubie ani vw ani forda, ale jednak cos w tej 'solidnosci' vw a 'tandeciarstwie' forda jest ... -- PozdrawiAM! WRX/240KM |
|
Data: 2010-03-24 08:59:30 | |
Autor: Jurand | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
Użytkownik "Arek M" <arkadiusz_dot_matuszak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hocfij$dun$1inews.gazeta.pl...
Zwłaszcza, że ten Ford ma silnik Volvo. Jurand. |
|
Data: 2010-03-24 09:03:34 | |
Autor: Katanka | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
Arek M wrote:
Najpierw speawdzaliśmy moc fabryczną i po dwóch przebiegach wyszło, To nie tak :) Jak weźmiesz fordowski silnik dizla to niemal każdy ma na hamowni większa moc niz katalogowo podają. To ten cholerny volvowski silnik 2.5T tylko tak ma :) No i nie 190, tylko 203 :) -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-03-24 09:11:09 | |
Autor: Katanka | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
Katanka wrote:
A teraz porównaj wynik fabryczny forda do vw/mitsu :) Z informacji jaka posiadam, to ford rezygnuje ze współpracy z volvo i nowe fordy będa miały rodzime, nowe jednostki benzynowe 4-cylindrowe 2.0T o mocy 205 koni. Juz się nie mogę doczekać, aby potestować nowego Focusa, ma wiosną 2011 być w sprzedaży. -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-03-24 09:47:32 | |
Autor: Robert_J | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
Pacjent to typowy VW silnik 2.0 TDi 140 konny zamontowany w Outlanderze z 2008 roku. Piszesz to żeby pochwalić się tym, że odważyłeś się czipować czy raczej tym, że się udało? Powiem Ci że dwa lata temu kuzyn właśnie takiego Outlandera zaczipowanego od razu w serwisie :-). I to w cenie normalnej, 140-konnej wersji... |
|
Data: 2010-03-24 10:01:56 | |
Autor: Katanka | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
Robert_J wrote:
Pacjent to typowy VW silnik 2.0 TDi 140 konny zamontowany Czysto informacyjnie. W salonie wołali 3000 zł jak do nich dzwoniłem w poniedziałek. -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-03-24 16:02:00 | |
Autor: glang | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który nie jest już taki młody (stuknęło mu 2 lata) odbyło sie bez najmniejszych problemów. no to ja zapytam w takim razie PO CO???? PO CO to zrobiłeś robiąc 20 tys rocznie z jazdą na tempomacie dla oszczędzania spalania?? pzdr GL |
|
Data: 2010-03-24 16:39:26 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
glang pisze:
No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który nie jest już taki młody (stuknęło mu 2 lata) odbyło sie bez najmniejszych problemów. Bo czasem wyprzedzić trzeba, a kloc duży i ciężki? -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 Laguna I - http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11422627 |
|
Data: 2010-03-24 19:45:08 | |
Autor: Bydlę | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
> glang pisze: > >>> No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który >>> nie jest już taki młody (stuknęło mu 2 lata) odbyło sie bez >>> najmniejszych problemów. >>> >>> Pacjent to typowy VW silnik 2.0 TDi 140 konny zamontowany w >>> Outlanderze z 2008 roku. Auto ma przejechane około 40 tysięcy, ale >>> jeźdzone jest bardzo oszczędnie - głównie na tempomacie dla >>> oszczędzania spalania. >> >> >> no to ja zapytam w takim razie PO CO???? >> PO CO to zrobiłeś robiąc 20 tys rocznie z jazdą na tempomacie dla >> oszczędzania spalania?? > > > Bo czasem wyprzedzić trzeba, a kloc duży i ciężki? > Ciężki? Ciut powyżej półtorej tony i 140 koni; ja mam tyle samo poniżej półtorej tony i koni z ćwierćsta mniej. Jedyne, czego nie mogę, to fruwać - ale wyprzedzać - da się z łatwością - tym bardziej, im bardziej turbina pomaga. -- Bydlę |
|
Data: 2010-03-24 20:48:29 | |
Autor: Katanka | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
Bydlę wrote:
Ciężki? 1,7 tony. To duzo na tak słaby silnik. Dodatkowo silnik wkręcał się wolno na niskich obrotach. Porównując z fordowskim 140 w Kudze, to ten z VW to muł straszny. Miał ogromną dziurę, dopiero teraz jakoś to chodzi, ale to i tak za mało na tak ciężkie auto. -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-03-24 18:26:32 | |
Autor: Katanka | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
glang wrote:
No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który Dla bezpieczeństwa. -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-03-24 20:51:47 | |
Autor: omega_fan | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
glang wrote:
No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który Bo po chipie auto jeździ zupełnie inaczej. Po prostu duużo przyjemniej. |
|
Data: 2010-03-25 07:29:23 | |
Autor: Katanka | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
omega_fan wrote:
no to ja zapytam w takim razie PO CO???? To prawda. Ojciec mi teraz dzwonił, że wczoraj jechał gdzieś około 300km i jest niesamowicie zadowolony z chipa. Auto pali mniej o około 0,5l, do tego mówi, że o wiele kulturalniej pracuje silnik, a sam czuje się pewniej. Mój ojciec jest z natury bardzo zgryźliwym tetrykiem, więc taki telefon i chwalenie czipa znaczy na prawde dużo w jego przypadku :) Ja tez się cieszę, bo od czasu do czasu jeżdżę tym autem. -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-03-25 20:40:50 | |
Autor: .Peeter | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
"Katanka" wrote
http://www.katanka.vel.pl/polygamia/mitsu.jpg Troszkę dziwna jest ta "górka" momentu w niskim zakresie obrotów. :-) Jak ja chipowałem swojego traktora, celowo został zmniejszony moment przy niskich obrotach, żeby nie przeciążać DMF i teraz mam 400Nm @ 2700RPM i 360Nm+ od 1600rpm. Auto zbiera się jak szalone mimo sporej turbo dziury. :-) Ale ogólnie nieźle Twój wykres wygląda, jeśli auto po operacji nie kopci, to w ogóle jest spoko. :D Dla porównania wykres mojego traktora: http://pi.neostrada.pl/arl_pi_2.png Pozdrawiam ..Peeter |
|
Data: 2010-03-27 15:46:22 | |
Autor: Tomi | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:hob80v$qpm$1inews.gazeta.pl...
No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który nie jest już taki młody (stuknęło mu 2 lata) odbyło sie bez najmniejszych problemów. A ja mam takie pytanie laika... Czy ~20KM i ~50Nm to dużo ? Znaczy się, czy to faktycznie czuć powyżej pewnej standardowej mocy wyjściowej, czy tylko "zapłaciłem 2 tysie i cośtam pogmerali to napewno jest lepiej". Ja rozumiem, że czuć jak jeżdżę autem 70-90KM i wsiadam do 150KM - dziań a noc, sprawa raczej jasna i nie o to mi chodzi. Raczej jak mam auto 150KM, 320Nm, idę na taką modyfikację i dodają mi +25KM i mam 175KM + trochę większy moment obrotowy to faktycznie czuć jeszcze jakąś róznicę ? Podejżewam że gdybym przesiadł się z 150 na 220-250 to różnica byłaby znaczna - ale wzrost o 25KM, szkoda zachodu o taką wartość ? Nie jest czasem tak jak było z podkręcaniem procesorów komputerowych? Czy miałem 2GHz czy 2,1GHz to tak naprawdę różnic wyczuć się nie dało... |
|
Data: 2010-03-27 16:44:02 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
On 2010-03-27, Tomi <tomassek_wy_wal_to_@tenbit.pl> wrote:
PodejÂżewam Âże gdybym przesiadÂł siĂŞ z 150 na 220-250 to ró¿nica byÂłaby znaczna - ale wzrost o 25KM, szkoda zachodu o takÂą wartoœÌ ? A czujesz róşnicÄ jak Ci siÄ pasaĹźer dosiada? Nie jest czasem tak jak byÂło z podkrĂŞcaniem procesorĂłw komputerowych? Czy miaÂłem 2GHz czy 2,1GHz to tak naprawdĂŞ ró¿nic wyczuĂŚ siĂŞ nie daÂło... Po podkrÄceniu z 2,33 GHz na 3,14 GHz róşnicÄ widzÄ :) Pzdr, Krzysiek KieĹczewski |
|
Data: 2010-03-28 17:18:52 | |
Autor: Tomi | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrnhqs9tp.m13.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
No tak :) - z 2 na 3 to cała klasa wielkości - jakby Ci ktoś do 200 koni dołożyl jeszcze 100 :) A tu się rozchodzi o ~ 25. |
|
Data: 2010-03-28 21:47:19 | |
Autor: .Peeter | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
"Tomi" wrote:
No tak :) - z 2 na 3 to cała klasa wielkości - jakby Ci ktoś do 200 koni dołożyl jeszcze 100 :) A tu się rozchodzi o ~ 25. Wpadnij do 3miasta, pokażę Ci jak jeździ takie zachipowane 1.9 TDI. Pozdrawiam ..Peeter |
|
Data: 2010-03-28 23:13:11 | |
Autor: Tomi | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hooboa$je4$1inews.gazeta.pl...
A gdzie chipowałeś i za ile ? Katanka pisze coś o ~900zł. Na stronach v-techu raczej ceny srednio 1500-2500. Może miał jakąś super promocję czy inny układ... |
|
Data: 2010-03-29 06:46:15 | |
Autor: Katanka | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
Tomi wrote:
Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości Inny układ :) Wpadnij do mnie (Bielsko-Biała), to dostaniesz taką cenę. -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-03-29 10:05:31 | |
Autor: omega_fan | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
Tomi wrote:
UÂżytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.gazeta.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:hooboa$je4$1inews.gazeta.pl... To, co piszÄ na stronach a ceny 'transakcyjne' to 2 rozne bajki. V-tech nie jest tu wyjatkiem. |
|
Data: 2010-03-29 14:25:16 | |
Autor: .Peeter | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
"Tomi" wrote:
A gdzie chipowałeś i za ile ? www.tune-up.pl - klasa sama w sobie, cena jest zależna od auta i co za tym idzie ilości pracy, którą trzeba w to włożyć. Mnie taka zabawa kosztowała 1200zł i nie żałuję żadnej złotówki wydanej na ten zabieg. Pozdrawiam ..Peeter |
|
Data: 2010-03-29 10:37:48 | |
Autor: kamil | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
"Tomi" <tomassek_wy_wal_to_@tenbit.pl> wrote in message news:hons0s$cv5$1pippin.nask.net.pl...
Magiczne slowa - przebieg mocy i momentu w funkcji obrotow. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-03-31 07:28:28 | |
Autor: Katanka | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
Tomi wrote:
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> No i najważniejsze - cały bak wyjeżdżony przez tę sama soobę, taką sama charakterystyką jazdy (głównie tempomat) i spalanie o niemal 1 literek mniejsze. głównie ma podobno znaczenie na tempomacie kiedy jeździ się w terenie górzystym. -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-03-27 17:25:06 | |
Autor: omega_fan | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
A ja mam takie pytanie laika... Czy ~20KM i ~50Nm to duÂżo ? Znaczy siĂŞ, czy to faktycznie czuĂŚ powyÂżej pewnej standardowej mocy wyjÂściowej, czy tylko "zapÂłaciÂłem 2 tysie i coÂśtam pogmerali to napewno jest lepiej". CzuÄ _ogromnÄ _ róşnicÄ, bo tu nie chodzi o przyrost mocy o te 2x KM, tylko o zmianÄ charakterystyki silnika. PodpisujÄ siÄ rÄkami i nogami pod tym, co napisaĹ .Peeter - moje auto zostaĹo podkrÄcone ze 115 do 143 KM i z 310 do 360 Nm, wiÄc niby sporo, ale np. Masters obiecuje z tego silnika 155 KM... ja chciaĹem bezpiecznie i bez dymu. Powiem tak: jakby mi ktoĹ daĹ zupeĹnie inny samochĂłd. Jak kiedyĹ zmieniÄ auto na innego turbodiesla bÄ dĹş turbobenzynÄ, pierwszÄ rzeczÄ ktĂłrÄ zrobiÄ bÄdzie chiptuning. To najlepiej wydana kasa na samochĂłd w moim Ĺźyciu, od 50 kkm (tyle przejechaĹem od modyfikacji) mam nieustajÄ cego banana na gÄbie :) chociaĹź nie Ĺcigam siÄ na 1/4 mili i naleĹźÄ do raczej spokojnie jeĹźdĹźÄ cych kierowcĂłw. |
|
Data: 2010-03-27 17:37:57 | |
Autor: .Peeter | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
"Tomi" wrote:
Raczej jak mam auto 150KM, 320Nm, idę na taką modyfikację i dodają mi +25KM i mam 175KM + trochę większy moment obrotowy to faktycznie czuć jeszcze jakąś róznicę ? Tak, jest różnica. Tu nie chodzi o cyferki (chociaż niektórzy tunerzy robią tak, żeby klient podjarał się wysokimi peakami, których i tak nie odczuje na drodze), tylko o przebieg momentu obrotowego i mocy, chodzi o jak najwyższe podniesienie obu charakterystyk w całym zakresie obrotów, na papierze to wygląda jakby ktoś podniósł całe wykresy wyżej :). Różnica na drodze jest ogromna, moje auto do wolnych nie należało, teraz w całym użytecznym zakresie obrotów zrobiło się wręcz brutalne, szczególnie na niższych biegach. Przyśpieszenie 0-100 spadło o około 1,2-1,3 sekundy, ale za to dynamika na wyższych biegach zmieniła się nie do poznania, tak jakby ktoś wymienił silnik, a nie tylko zmienił soft. Wyprzedzanie teraz to czysta frajda, w ruchu miejskim wdepnięcie z 50km/h na 3 biegu kończy się widokiem mniej więcej takim, jakby inni kierowcy nagle mocno dali po hamulcach. :D Poza miastem też bajka, nie trzeba redukować biegów, żeby sprawnie i szybko wyprzedzić. A jak wiadomo, bezpieczne wyprzedzanie, to takie, które trwa jak nakrócej. :-) Osobiście gorąco polecam taki zabieg, ale warto to zrobić w dobrym warsztacie, gdzie osoba wiedząca co robi przystosuje charakterystykę silnika do wymagań właściciela. Ja chciałem, żeby auto było dynamiczne, nie miało to być okupione dużo wyższym ryzykiem awarii turbosprężarki lub DMF, do tego wymogiem było, aby auto nie kopciło. Ot taki chiptuning dla casuala. Udało się - kolejny zadowolony klient. :-) Pozdrawiam ..Peeter |
|
Data: 2010-03-28 15:45:30 | |
Autor: Katanka | |
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera | |
Tomi wrote:
Podejżewam że gdybym przesiadł się z 150 na 220-250 to różnica byłaby Ja nie czułem dużej róznicy, bo na codzień jeżdżę mocneijszym autem i od charakterystyki dizla się już odzwyczaiłem. Ale ... brat, ktory u ojca mieszka, mówil mi, że ojciec się okropnie ekscytuje i mówił, jakoby wsiadał do nowego auta. Mówił, że jeździ mu się teraz z bananem na gębie. -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |