[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera

Data: 2010-03-23 21:14:19
Autor: to
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Katanka wrote:

No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który nie
jest już taki młody (...)

A co na to ojciec Outlandera? Dobrze siÄ™ czuje po czipowaniu?

--
cokolwiek

Data: 2010-03-23 22:33:44
Autor: Katanka
to wrote:
Katanka wrote:

No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który
nie jest już taki młody (...)

A co na to ojciec Outlandera? Dobrze siÄ™ czuje po czipowaniu?

Dziś nim jeszcze nie jechał. Jutro ma potestowac i opisac szczegóły.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-03-24 07:23:09
Autor: Katanka
to wrote:
Katanka wrote:

No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który
nie jest już taki młody (...)

A co na to ojciec Outlandera? Dobrze siÄ™ czuje po czipowaniu?

Własnie był u mnie - jest bardzo zadowolony. Mówi, że dziury tak nie czuć, do tego auto o wiele lepiej się zbiera i wreszcie może bezpiecznie wyprzedzać. to ciężka krowa jest (2 tony). To juz 4 autko zrobione w V-techu. Dziś znajomy będzie robił Superb dizelka (chyba ma około 180 konny silnik).

Data: 2010-03-24 07:57:29
Autor: Adam Franik
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Dnia Wed, 24 Mar 2010 07:23:09 +0100, Katanka napisa³(a):

Dzi¶ znajomy
bêdzie robi³ Superb dizelka (chyba ma oko³o 180 konny silnik).

Kacper, bez sensu ganiaæ do Krakowa, gdy pod nosem macie CompSport.
Szczególnie, je¿eli chodzi o grupê VAG.
--
pozdrawiam,
Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

Data: 2010-03-24 07:59:12
Autor: Katanka
Adam Franik wrote:
[...]

Ale mam zaufanie do V-Techa i wolê im daæ zarobiæ :)