Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera

[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera

Data: 2010-03-24 08:38:56
Autor: Arek M
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera

Najpierw speawdzaliśmy moc fabryczną i po dwóch przebiegach wyszło, że ojciec trafił na bardzo dobrą jednostkę, gdyż dysponuje mocą aż 153 koników oraz 364 nM. Tuner powiedział, że "robił" 134 takie silniki do tej pory i jest to jeden z najmocniejszych, jakie miał okazję testować.


A teraz porównaj wynik fabryczny forda do  vw/mitsu :)
190 zamiast 220 (dobrze pamietam?) vs 153 zamiast 140 ...
Nie lubie ani vw ani forda, ale jednak cos w tej 'solidnosci' vw a 'tandeciarstwie' forda jest ...

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-03-24 08:59:30
Autor: Jurand
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera

Użytkownik "Arek M" <arkadiusz_dot_matuszak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hocfij$dun$1inews.gazeta.pl...

Najpierw speawdzaliśmy moc fabryczną i po dwóch przebiegach wyszło, że ojciec trafił na bardzo dobrą jednostkę, gdyż dysponuje mocą aż 153 koników oraz 364 nM. Tuner powiedział, że "robił" 134 takie silniki do tej pory i jest to jeden z najmocniejszych, jakie miał okazję testować.


A teraz porównaj wynik fabryczny forda do  vw/mitsu :)
190 zamiast 220 (dobrze pamietam?) vs 153 zamiast 140 ...
Nie lubie ani vw ani forda, ale jednak cos w tej 'solidnosci' vw a 'tandeciarstwie' forda jest ...

Zwłaszcza, że ten Ford ma silnik Volvo.

Jurand.

Data: 2010-03-24 09:03:34
Autor: Katanka
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Arek M wrote:
Najpierw speawdzaliśmy moc fabryczną i po dwóch przebiegach wyszło,
że ojciec trafił na bardzo dobrą jednostkę, gdyż dysponuje mocą aż
153 koników oraz 364 nM. Tuner powiedział, że "robił" 134 takie
silniki do tej pory i jest to jeden z najmocniejszych, jakie miał
okazję testować.


A teraz porównaj wynik fabryczny forda do  vw/mitsu :)
190 zamiast 220 (dobrze pamietam?) vs 153 zamiast 140 ...
Nie lubie ani vw ani forda, ale jednak cos w tej 'solidnosci' vw a
'tandeciarstwie' forda jest ...

To nie tak :) Jak weźmiesz fordowski silnik dizla to niemal każdy ma na hamowni większa moc niz katalogowo podają. To ten cholerny volvowski silnik 2.5T tylko tak ma :)

No i nie 190, tylko 203 :)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl

Data: 2010-03-24 09:11:09
Autor: Katanka
[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Katanka wrote:

A teraz porównaj wynik fabryczny forda do  vw/mitsu :)
190 zamiast 220 (dobrze pamietam?) vs 153 zamiast 140 ...
Nie lubie ani vw ani forda, ale jednak cos w tej 'solidnosci' vw a
'tandeciarstwie' forda jest ...

To nie tak :) Jak weźmiesz fordowski silnik dizla to niemal każdy ma
na hamowni większa moc niz katalogowo podają. To ten cholerny
volvowski silnik 2.5T tylko tak ma :)

Z informacji jaka posiadam, to ford rezygnuje ze współpracy z volvo i nowe fordy będa miały rodzime, nowe jednostki benzynowe 4-cylindrowe 2.0T o mocy 205 koni. Juz się nie mogę doczekać, aby potestować nowego Focusa, ma wiosną 2011 być w sprzedaży.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl

[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona