Uderz w stół, a pic się odezwie.

Data: 2009-05-31 08:00:20
Autor: Jarek orędownik PO
Uderz w stół, a pic się odezwie.
 W roku 2007 poszedłem na konwecję przedwyborczą mojego dobrego znajomego, pana Gowina. Na tej konwencji powiedziałem coś o dyplomatołkach i o bydle. Co się zrobiło, wszystko wzięli do siebie politycy jednej partii, żadnej innej. Ja byłem absolutnie przerażony, bo nikogo z nazwiska nie wymieniałem - mówił Bartoszewski wzbudzając powszechną wesołość na sali.

http://eurowybory.onet.pl/591,artykul.html

Przemek

"Namawiał do głosowania w eurowyborach. - Kto nie głosuje, ten niech nie chrzani, że jest patriotą. Nie jest patriotą - stwierdził Bartoszewski.

Komplementował Pawła Zalewskiego. - Wysoko w nim cenię, że zdobył się na trudne kroki, aby pokazać swoją niezależność w autorytarnym środowisku - powiedział Bartoszewski."

--
Współtwórca kampanii wyborczej PiS zatrzymany i aresztowany. Michał B. jest także znany jako autor filmu "Nocna zmiana".

W trosce o los Ojczyzny olej pisuar, wybierz Platforme Obywatelską! Lista numer 9.

Data: 2009-06-01 04:42:14
Autor: p47

Użytkownik "Jarek orędownik PO" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gvt6fg$fvr$1inews.gazeta.pl...

Współtwórca kampanii wyborczej PiS zatrzymany i aresztowany. Michał B. jest także znany jako autor filmu "Nocna zmiana".

Został zwolniony, bo aresztowanie było nieuzasadnione!
Ale takim asom z PO, jak Sawicka, Misiak, Palikot pasożytujacy na
studentach i emerytach;-), czy też Kurnatowski wciąż nawet włos z głowy nie
spadł, mimo ich przekrętów!

W trosce o los Ojczyzny olej pisuar, wybierz Platforme Obywatelską

Przysłużysz się tym Niemcom i ruskim, bo to oni Tuska i PO wspierają, a PiS,
a w szczególności pp. Kaczyńskich w Moskwie i Berlinie nienawidzą, a jak
wiadomo, akurat w tych stolicach nic tak na sercu nie leży jak wyłącznie
nasze dobro i troska o taki  wybór naszych przywódców, by o polski interes
potrafili SKUTECZNIE zabiegać!  I w ogóle to by nam w Moskwie i Berlinie
nieba przychylili;-),
I właśnie pewno z tej troski o Polaków ta dziwnie zsynchronizowana niechęć
do pp. Kaczyńskich i wspieranie rządów PO..
;-)

Data: 2009-05-31 09:57:29
Autor: awe
Uderz w stół, a pic się odezwie.
Bartoszewski wypowiadal sie w okreslonej okolicznosci i jesli ktos na to zareagowal to tylko dlatego ze z kontekstu wiedziano do kogo sie zwraca.
Straszne prymitywne bydlo z tego Bartoszewskiego
awe