Uderzenie podczas hamowania.

Data: 2011-05-05 12:05:03
Autor: LEPEK
Uderzenie podczas hamowania.
W dniu 2011-05-05 10:57, MMS pisze:
[...]

Jak już sprawdzenie zawieszenia i poduszek silnika nic niepokojącego nie wykaże, to sprawdź mocowanie wszystkiego pod maską, szczególnie akumulatora.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-05-05 12:26:46
Autor: MMS
W dniu 05.05.2011 12:05, LEPEK pisze:
[...]

No, w desperacji i to robiłem. Wydaje się, że wszystko poprawnie
zamocowanie i nie zostawiłem żadnej łyżki do opon, kombinerek tudzież
śrubokręta. Pod tym względem, to mi zostało chyba odwrócić samochód do
góry kołami :D

Uderzenie podczas hamowania.