Uderzenie podczas hamowania.

Data: 2011-05-05 15:14:32
Autor: Michał Gut
Uderzenie podczas hamowania.
sprawdz kluczem dokrecenie ramy pomocniczej do budy - ja mialem delikatnie poluzowana jedna srube i walilo jak opisujesz. sprawdzaj kluczem nie palcem:)

Data: 2011-05-05 15:45:46
Autor: MMS
W dniu 2011-05-05 16:14, Michał Gut pisze:
sprawdz kluczem dokrecenie ramy pomocniczej do budy - ja mialem
delikatnie poluzowana jedna srube i walilo jak opisujesz. sprawdzaj
kluczem nie palcem:)

Sprawdzałem każdą wystającą śrubę i nakrętkę. Nie palcem ;)
Co ciekawe, to teraz jak sprawdzałem, to przestało stukać.
Czyli coś losowego. Też tak miałeś ?

Data: 2011-05-05 16:27:12
Autor: Michał Gut
Uderzenie podczas hamowania.
a to jeszcze poszukaj jednego - wydech. Zlap za rure i pomachaj. moze gdzies ci puscila guma i lata jak zyd po pustym sklepie.
Zobacz tez na drazek stabilizatora. jak masz zniszczone gumy albo jedna nakretka puscila to tez moze ci tluc o wahacz(tym bardziej ze napisales ze byl wymieniany). upewnij sie ze sworzen wahacza jest dobrze zabezpieczony. u mnie wyleciala srubka i spadlo mi kolo z wahacza.... nie polecam.

Data: 2011-05-05 17:28:06
Autor: MMS
W dniu 2011-05-05 17:27, Michał Gut pisze:
[...]

Wydech wydaje się nie mieć luzów. Drążek stabilizatora sprawdzałem. Tak na łącznikach jak i na gumach jest ok. Sworznie wahaczy tak górnych jak i dolnych są ok.

Data: 2011-05-05 17:07:39
Autor: Michał Gut
Uderzenie podczas hamowania.
Sprawdzałem każdą wystającą śrubę i nakrętkę. Nie palcem ;)
Co ciekawe, to teraz jak sprawdzałem, to przestało stukać.
Czyli coś losowego. Też tak miałeś ?

u mnie walilo nieregulartnie w niektorych momentach. podejrzewalem kielich amora ale w koncu doszedlem.
jak wpadlem w dziure(ale to nie kazda:)) i podczas gwaltownego hamowania potrafilo huknac (tak raczej zdrowo-  dzwiek byl mocny).

losowe uderzenia sa ciezkie do zdiagnozowania. rada: jezdzij tak i poczekaj az zacznie walic mocniej:)

Data: 2011-05-05 17:30:23
Autor: MMS
W dniu 2011-05-05 18:07, Michał Gut pisze:
[...]

No właśnie u mnie to jest nie regularnie. Sprawdzę to jeszcze raz ale już nie dzisiaj. Zaczął się cza na piwo ;)

rada: jezdzij tak i
poczekaj az zacznie walic mocniej:)

Tego się właśnie obawiam :)

Uderzenie podczas hamowania.