Uderzył motorem w samochód i dostał odszkodowanie.

Data: 2018-05-31 06:41:56
Autor: Twardy
Uderzył motorem w samochód i dostał odszkodowanie.
Animka wrote:
https://www.wprost.pl/kraj/10128843/jaroslaw-walesa-dostal-ponad-206-tys-euro-odszkodowania-za-wypadek.html

Zawsze było tak, że winowajcy odszkodowanie się nie należało.
Widocznie w prawie teraz coś się zmieniło.

Eurodeputowani są bowiem objęcie specjalnym ubezpieczeniem

Pozdr. T

Data: 2018-05-30 23:03:23
Autor: przemek.jedrzejczak
Uderzył motorem w samochód i dostał odszkodowanie.
-- Eurodeputowani są bowiem objęcie specjalnym ubezpieczeniem

no sa wiec w czym problem ?

Eurodeputowani są bowiem objęcie specjalnym ubezpieczeniem. - Po przejściu całej procedury, uznano, że w 27 procentach mam trwałe inwalidztwo i wypłacono mi taką kwotę.

Data: 2018-05-31 08:13:02
Autor: dantes
Uderzył motorem w samochód i dostał odszkodowanie.
Dnia Wed, 30 May 2018 23:03:23 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):

[...]

Wygląda na to, że gdyby skoczył dalej [wyżej] tym motorkiem
to by "zgarnął" więcej niż stary.

Uderzył motorem w samochód i dostał odszkodowanie.