Udławcie się swoja nienawi¶ci±!

Data: 2016-07-13 11:24:58
Autor: Ciemny Lud czyli Glista Ludzka
Udławcie się swoja nienawi¶ci±!
http://skroc.pl/pisbuta

"PiS-em powoduje zwyczajna zaciekło¶ć, która czasami odbiera wręcz rozum. Na pewno dla PiS moja rola w Brukseli jest bardzo poważnym kłopotem."

Kłopotem? Odłamkiem szkła w ich dupach!

CL

Data: 2016-07-13 03:23:41
Autor: bronek.tallar
Udławcie się swoja nienawiścią!
Ano, po ¦DM trzeba zrobić zapasy czipsów i piwka:)
Może się dziać:)

Wędzenie Hanki rozpoczęte, jeszcze dobrze by było wzi±ć
się za pana Maysztowicza z partii N i go trochu
podwedzić, chronił dupę tym od piramidy finansowej.
Warto się przyjrzeć:) Woydaczku, popatrz se na ten kanał:
https://www.youtube.com/user/WitoldGadowski/videos

Data: 2016-07-13 16:36:27
Autor: Pajdak
Udławcie się swoja nienawi¶ci±!
Oryginał:

bronek z klinem w dupie pisze:

Użytkownik <bronek.tallar@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:8994eeff-2426-4687-8b96-9f72351a71b5googlegroups.com...
Ano, po ¦DM trzeba zrobić zapasy czipsów i piwka:)
Może się dziać:)

No to rób. Na co czekasz?

Wędzenie Hanki rozpoczęte, jeszcze dobrze by było wzi±ć
się za pana Maysztowicza z partii N i go trochu
podwedzić, chronił dupę tym od piramidy finansowej.
Warto się przyjrzeć:)

broniu z talarem w dupie - oryginał:

[...]

Co ćpasz? Napoleon ci się w snach pojawia? JeĽdzi na nim prezes czy ty?

https://www.youtube.com/user/WitoldGadowski/videos

Palancie czytaj: