Udostępnianie internet dla xbox360

Data: 2010-06-07 23:57:02
Autor: smogg
Udostępnianie internet dla xbox360
Witam,
mam internet "komórkowy" poprzez modem na USB, cz można udostępnić internet poprzez kabel i port ethernet w laptopie dla konsoli?
Jeśli tak to jak? :)

pozdro
smogg

Data: 2010-06-07 17:05:06
Autor: odk
W dniu 2010-06-07 15:57, smogg pisze:
[...]

Powinno się udać. Jeśli laptop lub konsola ma Auto-MDIX możesz użyć zwykłego kabla, jeśli nie musisz mieć cross (poszukaj w google, ja mam ps3 i ma Auto-MDIX, więc x360 pewnie też to posiada, bo to już od dawna standard). Na obydwu urządzeniach ustawiasz ip ręcznie np na 10.0.0.1 maska 255.255.255.0 brama pusta na laptopie i na konsoli 10.0.0.2 255.255.255.0 i brama 10.0.0.1 (jeśli jest ustawienie dns to np 8.8.8.8 Po tym klikasz prawym klawiszem myszy w ustawieniach sieci w laptopie na ikonkę połączenia modemowego i włączasz udostępnianie. Jak się żaden antywirus lub firewall nie wtrąci to powinno od tego momentu działać.

--
Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.

Data: 2010-06-07 17:59:43
Autor: buraxta
On 2010-06-07 17:05, odk wrote:
[...]

Proponuję poprostu udostępnić połączenie, a adresy IP ustawią się same, a X360 dostanie swój nadany przez DHCP. Służy do tego windowsowy kreator.

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2010-06-08 16:44:01
Autor: odk
W dniu 2010-06-07 17:59, buraxta pisze:

Proponuję poprostu udostępnić połączenie, a adresy IP ustawią się same,
a X360 dostanie swój nadany przez DHCP. Służy do tego windowsowy kreator.

To chyba dopiero od Visty w górę. Sprawdziłem w XP i brak takiej opcji, ale faktycznie jest już w Windows 7.

--
Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.

Data: 2010-06-07 22:33:14
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
smogg pisze:
Witam,
mam internet "komórkowy" poprzez modem na USB, cz można udostępnić internet poprzez kabel i port ethernet w laptopie dla konsoli?
Jeśli tak to jak? :)

ZTCP ja u siebie na lapku tylko udostępniłem połączenie, później wpiąłem kabel i wszystko śmigało.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-06-10 14:59:30
Autor: smogg
Udostępnianie internet dla xbox360
homo sapiens o pseudonimie "Barteq (s.z.t.o.)" naskrobał/a:

ZTCP ja u siebie na lapku tylko udostępniłem połączenie, później wpiąłem kabel i wszystko śmigało.

Dokładnie, nie myślałem, że tak łatwo pójdzie. Udostępniłem połączenie, podłączyłem kabel i działa :)

pzdr,
dex

pozdro
smogg