Udostępnięinstrukcję naprawy przerzutki

Data: 2009-11-17 13:41:55
Autor: Rafał VFR
Udostępnięinstrukcję naprawy przerzutki
Nic się nie martw. Chciałeś dobrze wyszło - jak wyszło.
Ja mogę tylko napisać, że kilka razy zdarzyło mi się robić coś przy pomocy manuala i nie do końca pewne czynności wychodziły.
Z reguły pomógł ktoś kto wcześniej sie z tym uporał - potem okazywało się to proste - potem wogóle to jest proste.
Ja chętnie bym sobie to przeczytał - żona ma piastę sram 7 biegową - na razie sprawną :-)

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

Przyznaję, że na Grupie jestem pierwszy raz - nie jestem zapalonym rowerzystą :)
Zmuszony sytuacją (czytaj: własną głupotą) musiałem rozebrać i złożyć przerzutkę
wewnętrzną (planetarną) Sachs Torpedo Dreigano. W trakcie montażu wpadłem na
pomysł, że moje doświadczenie może się przydać innym. Stworzyłem instrukcję
de/montażu tej przerzutki i chętnie wrzuciłbym to komuś na portal poświęcony
rowerom.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany - proszę o kontakt. Jeżeli zgłosi się kilka osób
- zastrzegam sobie prawo wyboru portalu.

Udostępnięinstrukcję naprawy przerzutki