Udowodnienie pokrewieństwa, jakie dokumen ty?

Data: 2009-11-26 17:51:01
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Udowodnienie pokrewieństwa, jakie dokumen ty?
Jestem wnukiem siostry spadkodawczyni, tzn. siostra mojej babci od strony matki (czyli siostra matki mojej matki) podarowała mi spadek. US chce abym udowodnił pokrewieństwo czyli przynależność do drugiej grupy (zstępny rodzeństwa). Powiedzieli mi, że potrzebują mojego aktu urodzenia, aktu małżeństwa i urodzenia mojej matki oraz aktu zgonu siostry babci (spadkodawczyni). Ja uważam, że potrzebne będą mój akt urodzenia, akt małżeństwa matki, akt zgonu babci, akt zgonu siostry babci. Która wersja jest prawidłowa? A może jeszcze inna? Mam odpis opinii biegłego sądowego, który dostałem w czasie postępowania spadkowego przed sądem i w tym odpisie jest napisane, że jestem wnukiem siostry spadkodawczyni. Czy takie coś też może być?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Udowodnienie pokrewieństwa, jakie dokumen ty?