Udupiła mi sętrójka !!

Data: 2009-11-01 03:05:07
Autor: MH
Udupiła mi sętrójka !!
Rwa jego mać !! , Taak ,wiem , zaniedbałem .. Ale jest jak jest. Górna lewa
poszła się "paść" . Co radzicie ? Implant , czy koronka na mostku ??

MH

Data: 2009-11-01 10:47:11
Autor: cytryna
Udupiła mi sętrójka !!
Rwa jego mać !! , Taak ,wiem , zaniedbałem .. Ale jest jak jest. Górna lewa
poszła się "paść" . Co radzicie ? Implant , czy koronka na mostku ??

MH

-- ****************************************************************************

A mnie zwisa, co radzicie? Implant czy koronka na główce??

Data: 2009-11-01 11:46:05
Autor: awe
Udupiła mi sętrójka !!

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:0bd6.00000089.4aececd3newsgate.onet.pl...
Rwa jego mać !! , Taak ,wiem , zaniedbałem .. Ale jest jak jest. Górna lewa
poszła się "paść" . Co radzicie ? Implant , czy koronka na mostku ??

MH
-- -- -- -- -- -- -
implant
awe

Data: 2009-11-01 14:14:19
Autor: raff
Udupiła mi sętrójka !!
MH pisze:
Rwa jego mać !! , Taak ,wiem , zaniedbałem .. Ale jest jak jest. Górna lewa
poszła się "paść" . Co radzicie ? Implant , czy koronka na mostku ??

MH

Znow ?!

Chlopie, w takim tempie to niedlugo bedziesz zeby moczyl w szklance.

R.

Data: 2009-11-01 08:23:16
Autor: Antenka
Udupiła mi sętrójka !!
Znow ?!

Chlopie, w takim tempie to niedlugo bedziesz zeby moczyl w szklance.

R.

Chyba masz rację, miesiąc temu była dwójka górna. Łatwo policzyć, na
ile miesięcy starczą MH-owi ząbki, jeśli co miesiąc będzie gubić
jeden ;-). W każdym razie mogę tylko współczuć : - /  Ale jeśli to
paradentoza, to musi się z tym pogodzić, że wszystkie mu wypadną.
Słyszałam, że na tą przypadłość nie ma żadnego lekarstwa : -]

Antenka

Data: 2009-11-01 19:14:01
Autor: Polok_prawdziwy
Udupiła mi sętrójka !!
Antenka wrote:

[...]

Jako nima...!?

- TSECIEZEMBY...!!!

I myć ich nietsa - wsklankem wody wsadzić wystarcy i rano som znowuz
cudne...!!!

Wim, bo u gini Hachulskiej widziołem...

Data: 2009-11-01 11:31:27
Autor: Antenka
Udupiła mi sętrójka !!
On 1 Lis, 19:14, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Antenka wrote:

> [...]

Jako nima...!?

- TSECIEZEMBY...!!!

I myć ich nietsa - wsklankem wody wsadzić wystarcy i rano som znowuz

Na paradentozę jeszcze niczego nie wymyślili - kończy się podobno
wypluwaniem zębów. Leczenie nie przynosi efektów.

Antenka

Data: 2009-11-01 16:41:40
Autor: Piotr
Udupiła mi sętrójka !!
Dnia Sun, 01 Nov 2009 03:05:07 +0100, MH napisał(a):

Rwa jego mać !! , Taak ,wiem , zaniedbałem .. Ale jest jak jest. Górna lewa
poszła się "paść" . Co radzicie ? Implant , czy koronka na mostku ??

Zostaw, zęby "kolejowe" są seksi. I będziesz mógł "strzykać".
Piotr

Data: 2009-11-01 16:50:43
Autor: matador
Udupiła mi sętrójka !!
MH pisze:
  Co radzicie ?

Symetrię...

matador.

Data: 2009-11-01 19:19:39
Autor: Polok_prawdziwy
Udupiła mi sętrójka !!
MH wrote:

Rwa jego mać !! , Taak ,wiem , zaniedbałem .. Ale jest jak jest. Górna
lewa poszła się "paść" . Co radzicie ? Implant , czy koronka na mostku ??

Nocuz....
- stazejemy siem Kumie...

Ale ci wspułcujem, boto niepikno zec pseciongi w gembie mieć...

PS - ale ci cosik podpowim - AMTENKA racjem mo, ze ta parodemtoza pryntko do
utraty zgryzu doprowadzić moze - to som jakiesik zmiany niełodwracalne, i
ponosik iplantuw psy tej horobie siem niedoradzo

Sprowdź sem wpirw, cyto casem nieparadamtoza...

Udupiła mi sętrójka !!