Udzia³ ¯ydów w zag³adzie ¯y dów

Data: 2010-01-28 11:43:55
Autor: Jadrys
Udzia³ ¯ydów w zag³adzie ¯y dów
W dniu 2010-01-28 11:38, mkarwan pisze:
(...)

Tak siê zastanawiam co ty by¶ wkleja³ na psp gdyby ciê kto¶ nie pozwoli³ wklejaæ artyku³ów szkaluj±cych ¯ydów?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-28 11:48:01
Autor: mkarwan
Udzia³ ¯ydów w zag³adzie ¯ydów
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hjrpp7$bmk$2news.onet.pl...
Tak siê zastanawiam co ty by¶ wkleja³ na psp gdyby ciê kto¶ nie pozwoli³ wklejaæ artyku³ów szkaluj±cych ¯ydów?

Uwa¿asz, ze ¯ydzi szkaluj± ¯ydów?

Data: 2010-01-28 11:55:29
Autor: Grzegorz Z.
Udzia³ ¯ydów w zag³adzie ¯ydów
Dnia Thu, 28 Jan 2010 11:48:01 +0100, mkarwan napisa³(a):

[...]

Nikt nie twierdzi ¿e jeste¶cie ¯ydem.

--
"Przyjemnie jest robiæ zakupy w niedzielê i s³yszeæ w¶ciek³e

Data: 2010-01-28 21:26:46
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-28 11:48, mkarwan pisze:
[...]

To nie ma znaczenie kto szkaluje, - wa¿ne ¿e szkaluje.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-28 21:30:48
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

To nie ma znaczenie kto szkaluje, - wa¿ne ¿e szkaluje.

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Na czym mialoby to ,szkalowanie' polegac w rzeczonym przypadku?

   AR

Data: 2010-01-28 21:45:07
Autor: Andrzej Adam Filip
Udział Żydów w zagładzie Żydów
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> pisze:
"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
W dniu 2010-01-28 11:48, mkarwan pisze:
> Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
>
> Uważasz, ze Żydzi szkalują Żydów?

To nie ma znaczenie kto szkaluje, - ważne że szkaluje.

   Na czym mialoby to ,szkalowanie' polegac w rzeczonym przypadku?

Na braku sklerozy?

Pokój nie przerwany - oko nie stracone.
  -- PrzysÅ‚owie abisyÅ„skie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-01-28 21:50:44
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> pisze:
> "Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag

>    Na czym mialoby to ,szkalowanie' polegac w rzeczonym przypadku?

Na braku sklerozy?

-- Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Pokój nie przerwany - oko nie stracone.
  -- PrzysÅ‚owie abisyÅ„skie (pl.wikiquote.org)

  Sklerotycy maja pecha.  Nie kto inny jak przewodniczacy gminy
  zydowskiej w Warszawie, a pozniej w getcie warszawski rowniez
  dobrze zapamietal sobie Abrama Gancwajcha jako wyjatkowo
  obrzydliwego gestapowca.

  AR

Data: 2010-01-28 23:44:33
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-28 21:30, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

[...]

Akurat mój post odnosi³ siê nie do tego konkretnego watku mkarwana tylko do jego ogólnej dzia³alno¶ci na psp.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-29 11:03:37
Autor: cyc
Udzia³ ¯ydów w zag³adzie ¯ydów

U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hjsru5$7lp$4news.onet.pl...
[...]

Zastanow sie raz jeszcze nad tym co napisales .
Po pierwsze tym razem mkarwan napisal do rzeczy , choc przeciez to nie jego wypowiedz , tylko cytat .
Rzeczowosc ta polega na tym , ze napisal  prawde , ktora dziwnym trafem pomijana jest  w mediach i zastepowana szkalujacymi Polske i Polakow " prawdami " , ot chocby slynnymi juz i niemilknacymi slowami o " polskich obozach koncentracyjnych " , czy "wyssanym z mlekiem matki antysemityzmie Polakow " .
Po drugie , nie sadze aby opisane a zarezentowane przez mkarwana prawdy powinne byc przedmiotem rozwazan i prezentacji bo czas kiedy opisywane sytuacje sie zdarzaly byl czasem o tyle specyficznym , ze wyzwalaly najbardziej skrywane ludzkie ulomnosci lecz istnieje cos takiego jak zasada wzajenmosci .
Jesli Polacy spotykaja sie z masowym szkalowaniem wlasnego narodu i to na forum swiata w ktorym najczesciej podawane sa nieprawdy ( znowu odwolam sie do owych " polskich obozow " ) , to nie ulega watpliwosci , ze reakcja w postaci przywolywania prawd z tatego okresu o zydach ma sens i jest zrozumiala tymbardziej , ze mowi sie prawde a nie antyzydowska , klamliwa propagande . Szkoda tylko , ze publikacje takie wydostaja sie na zewnatrzr w tak hermetycznych srodowiskach jak nasza grupa a nie sa publikowane w swiatowych mediach tak jak publikacje antypolskie , byc moze wtedy odwaga zydow bylaby mniejsza .

cyc

Data: 2010-01-31 21:09:22
Autor: Jadrys
Udzia³ ¯ydów w zag³adzie ¯y dów

Data: 2010-01-28 21:43:31
Autor: Andrzej Adam Filip
Jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
W dniu 2010-01-28 11:38, mkarwan pisze:
(...)

Tak się zastanawiam co ty byś wklejał na psp gdyby cię ktoś nie
pozwolił wklejać artykułów szkalujących Żydów?

Prawda wyzwoli polaków, ale nie żydów?

Nie możesz być gwiazdą na niebie, bądź lampą w domu.
  -- PrzysÅ‚owie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-01-28 23:45:15
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-28 21:43, Andrzej Adam Filip pisze:
Jadrys<Che@yahoo.com>  pisze:

[...]

Prawda wyzwoli wszystkich.  Nawet tych co gÅ‚oszÄ… "kÅ‚amstwo OÅ›wiÄ™cimskie" .

Data: 2010-01-29 08:34:49
Autor: Andrzej Adam Filip
Jadrys<Che@yahoo.com>  pisze:

[...]

Oświęcimskie" .

Czy pisanie o Oświęcimskim Sonderkommando jest kłamstwem Oświęcimskim?
  http://pl.wikipedia.org/wiki/Sonderkommando
  http://en.wikipedia.org/wiki/Sonderkommando

A kiedyś za niektóre prawdy (i niektóre nieprawdy/kłamstwa) palono na
stosach a nie tylko karano grzywnÄ… lub paroma latami pierdla.

Wiec napisz *dupku* w którym konkretnie zdaniu/twierdzeniu twoim zdaniem
nastąpiło w tym wątku "kłamstwo Oświęcimskie" albo spadaj z takimi sugestiami.

Kto nie odróżnia dobra od zła, jest zwierzęciem.
  -- PrzysÅ‚owie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-01-29 09:16:17
Autor: Jadrys

Jadrys<Che@yahoo.com>   pisze:

[...]

I po co te wyzwiska?

Nie ja wymyśliłem slogan o "Oświęcimskim kłamstwie " i zupełnie się z nim nie zgadzam, więc proszę sobie darować ten obelżywy ton kierowany pod moim adresem.

Tak, pisanie o Oświęcimskim Sonderkommando dla niektórych jest kłamstwem.

Data: 2010-01-29 09:54:56
Autor: Andrzej Adam Filip

Jadrys<Che@yahoo.com>   pisze:

[...]

No wiec się niech bujają. Według "klasyki wspomnieniowej" Żydowskie
Sonderkommando z Auschwitz w sporej części ocalało ("rozproszyło się"
wśród innych "ewakuowanych" więźniów) oraz dostarczyło bardzo znaczącej
części opowieści o tym się działo w Auschwitz.

Wiec się decyduj - jeśli Sonderkomando Auschwitz miałoby nie istnieć
to "opowieści ludzi twierdzących że w nim byli trzeba by uznać za kłamstwa".

Bezczynny mózg jest warsztatem diabła.
  -- PrzysÅ‚owie angielskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-02-02 20:05:39
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-29 09:54, Andrzej Adam Filip pisze:

[...]

A z jakiej okazji ja mam siÄ™ decydować? - Ja wierzÄ™ w Sonderkommando i jego dziaÅ‚alność  bez zastrzeżeÅ„. Swój apel skieruj raczej do p. Bubla czy Jorga Heidera..

Data: 2010-02-02 20:17:01
Autor: Jerzy Tabortowski
Udział Żydów w zagładzie Żydów
W dniu 2010-02-02 20:05, Jadrys pisze:
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

Zachodzę w głowę, dlaczego uważasz że instalując na kompie, którego podzespoły wyprodukowali chińscy niewolnicy chińskiego komunizmu, system operacyjny stworzony przez tę napasioną kapitalistyczną fińsko-szwedzką świnię, ma ktokolwiek walczyć z kapitalistyczną "zarazą". Możesz to przybliżyć ??

Data: 2010-02-10 22:00:25
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-02 20:17, Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

To że wiele dystrybucji Linuksa jest darmowych, nikt nie wydziera biednym ludziom za możliwość zainstalowania ani grosza.

I proponuje się nie przejmować tymi "chińskimi niewolnikami",. Większy rozmiar niewolnictwa mamy u siebie w kraju..

Udzia³ ¯ydów w zag³adzie ¯y dów