Udział Żydów w zagładzie Żydów

Data: 2010-01-28 11:38:54
Autor: mkarwan
Udział Żydów w zagładzie Żydów
(...) S. Nowicki (...) pisze w swej ksi±żce pt. "Wielkie nieporozumienie" - cytuję:
"A czy nie było policjantów żydowskich w getcie, którzy pałkami bili swych współwyznawców? Było też Gestapo żydowskie w Warszawie, osławiona 13-stka, kierowana przez Abrahama Gancwajcha, oraz policja żydowska pod komend± takich nikczemników, jak Lejkin, Szeryński, Kon i Keller oraz znani przed wojn± działacze syjonistyczni Nosing i First.
Był Judenrat w getcie warszawskim, który segregował Żydów do Majdanka i komór gazowych. Byli bogaci Żydzi, którzy okupywali się żydowskim władzom, by nie wychodzić z getta w pierwszych transportach.
Byli Żydzi, którzy denuncjowali swych braci i współpracowali z Gestapo.
Zbrodnie Żydów dokonane na swych braciach mroż± krew w żyłach.
Działalno¶ć Abrahama Gancwajcha jest przerażaj±ca swym cynizmem i okrucieństwem.
Ten gestapowiec żydowski, zwerbowany w służbie Hitlera jeszcze przed wojn±, był znan± osobisto¶ci± w ¶wiecie żydowskim.
Był nauczycielem hebrajskiego w szkołach "Tarbut" w Częstochowie, należał do "Poalej-Syjonu Prawicy", był współpracownikiem wiedeńskiego pisma "Gerechtigkeit", a po aneksji Austrii założył w Łodzi prowokacyjny antyhitlerowski tygodnik pod nazw± "Wolno¶ć".
Wykaz prenumeratorów pisma posłużył Gestapo do masowych mordów Polaków.
Po wkroczeniu, Niemców organizował z ich ramienia sieć szpiegowsk± na ziemiach wschodnich, a po ataku Niemiec na Sowiety skierowany został przez Gestapo do likwidowania warszawskiego getta i wyci±gnięcia dla Niemców nagromadzonych tam bogactw.

Przytaczam ocenę żydowskich władz getta warszawskiego przez ocalałych z pogromu Żydów.
"Wielkopomna zdrada Rady Żydowskiej w Warszawie - pisał dr Szymon Datner - która się wyraziła w formie zgody na przeprowadzenie "wysiedlenia" pozostanie na zawsze obok zdrady żydowskiej służby porz±dkowej niezatart± plam± na honorze władz żydowskich getta".

Historyk żydowski, B. Mark, w ksi±żce pt. "Powstanie w getcie warszawskim" (Żydowski Instytut Historyczny, 1955) pisze: "Tylko 10 000 żyje w dostatku, nawet lepiej niż przed wojn±.
Widocznie dla tych 10.000 przywieziono w lutym 20 tysięcy litrów wódki.
W tym czasie zarejestrowano oficjalnie 416 tysięcy Żydów, z czego 80 % biednych przymieraj±cych głodem...
Cała działalno¶ć Judenratów, to jedno pasmo wołaj±ce o pomstę krzywd wobec biedoty.
Gdyby był na ¶wiecie Bóg, to zniszczyłby gromami to gniazdo okrucieństwa, obłudy i grabieży...
Wszystkie zarz±dzenia okupanta były przeprowadzane przez Judenrat, który organizuje łapanki na pracę przymusow±...
Niektórzy piastowali kilka urzędów jednocze¶nie, wyci±gaj±c dochód do 60 tysięcy miesięcznie, podczas gdy pisarz i pedagog Janusz Korczak w podaniu prosi o dwa posiłki dziennie, widać, że i tego jemu ojcowie miasta odmówili..."

"Niemcy doprowadziły do tego - pisał Marek Edelman - że Rada Żydowska sama wydała wyrok na przeszło 300 tysięcy mieszkańców getta...
Nikt jeszcze nigdy tak nieustępliwie nie wypuszczał z r±k złapanego jak jeden Żyd drugiego Żyda".

Trzeba też wspomnieć nazwisko dr Rudolfa Kasztnera, wiceprzewodnicz±cego Federacji Syjonistycznych Węgier i dyrektora Pomocy Rady Ocalenia powstałej w 1943 roku, który współpracował z Eichmannem w likwidacji tysięcy Żydów węgierskich.
I to za jak± cenę?
Za umożliwienie wyjazdu do Izraela 1200 syjonistom węgierskim.
Zbrodniarz ten dożył do 1967 r.
Został zastrzelony w Tel-Avivie.
Dlaczego nie stan±ł przed s±dem, jako zbrodniarz wojenny?"

(....)W ksi±żce pt. "Auschwitz, the nazis & the "Final Solution"", (wydanej w 2005 r. przez BBC Books, autor: Laurence Rees), znajduje się m.in. relacja Lucille Eichengreen, ocalałej cudem z getta łódzkiego, dok±d deportowani zostali Żydzi niemieccy.
Wspomina tam, że od stycznia do maja 1942 roku zostało 55 000 Żydów wywiezionych i zamordowanych w Chełmnie.
O tym, kto miał pój¶ć na ¶mierć, decydowały władze żydowskie getta.
Dwa miesi±ce póĽniej do getta weszli Niemcy, żeby osobi¶cie dokonać wyboru ludzi na zagładę.
Wybierali w pierwszym rzędzie ludzi starych, chorych i dzieci, jako niezdolnych do pracy.
Przywódca getta, Mordechai Chaim Rumkowski, polecił matkom współpracować z Niemcami i oddać im swoje dzieci.
"Oddajcie im wasze dzieci, żeby¶my mogli żyć" - wołał.
"Ja miałam wtedy 17 lat, kiedy słyszałam jego przemówienie" - mówi Lucille E.
I dodaje - "Ja nie mogłam poj±ć, że kto¶ może polecać rodzicom, aby oddawali swoje dzieci na ¶mierć.
Tego zreszt± nie mogę poj±ć jeszcze dzisiaj".

(...)Żyd Rumkowski był znany z tego - czytamy w innym miejscu - że układaj±c listę osób przeznaczonych do wywózki, wybierał tych, którzy w jaki¶ sposób narazili się mu i których chciał sam się pozbyć z getta.
Był również znany z wykorzystywania seksualnego młodych kobiet.
Żadna nie mogła zaprotestować, bo miała ¶wiadomo¶ć, co j± czeka. Lucille E. wspomina w innym miejscu, że wreszcie dostała pracę w kuchni w getcie i pewnego razu, będ±c sama w przyległym biurze, pojawił się M. Rumkowski, chwycił za krzesło i przysiadł się przy niej.
"Mieli¶my parę rozmów.
On gadał, ja słuchałam.
W pewnym momencie chwycił mnie za rękę i położył j± na swoim penisie, po czym powiedział: "Szarpnij się i postaw go w stan pracy".
Relację młodziutkiej wówczas Lucille E. potwierdza Jacob Zylberstein, który był ¶wiadkiem zachowywania się przywódcy getta łódzkiego.
"Rumkowski rzeczywi¶cie wykorzystywał młodziutkie kobiety" - mówił - i dodaje przy tym:
"Kiedy siedzieli¶my w jadalni, on przychodził, rozejrzał się po sali, kładł rękę na ramieniu wybranej i wychodził z ni±.
I nie jest to tak, że ja to słyszałem od kogo¶.
Ja to widziałem.
Gdyby która¶ mu odmówiła, znalazłaby się w ¶miertelnym niebezpieczeństwie".

(...)"The Holocaust Kingdom" jest ksi±żk±-paszkwilem na Polaków, napisanym przez Żyda o nazwisku Michał Belg-Aleksander Donat, wydanym w USA. Paszkwil ten zieje nienawi¶ci± do Polaków za to, że go uratowali od ¶mierci.
Ksi±żka ta jest ciekawa dlatego, bo opisuje życie codzienne w getcie warszawskim.
Urywki przytaczam za S. Nowicki, "Wielkie nieporozumienie", str. 165. Z ksi±żki A. Donata dowiadujemy się, że:

"Str. 34: Najbardziej niecnym z Żydów na żołdzie Gestapo, którzy również brali łapówki od ludzi szukaj±cych zabezpieczaj±cego zatrudnienia, był Abraham Gancwajch. Był założycielem haniebnej instytucji (znanej pod nazw± "13-ki", ponieważ biura ich znajdowały się na ul. Leszno, Nr 13), która wcze¶nie przejęła administrację dużej ilo¶ci domów mieszkalnych w getcie.
Stowarzyszenie lokatorów walczyło uparcie o umieszczenie swego przedstawiciela na tej tak ważnej placówce.
Wielokrotnie zdarzało się, że dwóch czy trzech kandydatów, z których wszyscy dali już łapówki jednemu z pracowników Judenratu, dowiadywało się, że dwóch czy trzech innych, którzy przepłacili 13-kę "wyznaczono" równocze¶nie na to stanowisko.

Str. 43: 13-ka była specjaln± agencj±, złożon± z informatorów i sługusów Gestapo, która powstała w getcie, pomimo że tak Judenrat, jak i policja żydowska skrupulatnie wykonywały rozkazy Nazistów i były naszpikowane szpiegami Gestapo.
Wodzem tego, tak zwanego Urzędu do Walki z Lichw± i Przekupstwem był notorycznie znany Abraham Gancwajch, nie zwykły szpieg, ale prowokator i dywersjonista na tak wielk± skalę, że nazywano go Azefem Getta Warszawskiego.
Praca jego polegała na demoralizowaniu getta przez perswazję i tłumaczenie, że zwycięstwo Hitlera jest nieuniknione, więc opór bezcelowy.

¦redniego wzrostu, szczupły, ciemnowłosy, o ostrych rysach i przenikliwych, magnetyzuj±cych oczach pod grubymi szkłami, Gancwajch był niezwykle zdolnym człowiekiem, wysoce inteligentnym, ze zdolno¶ci± przekonywania.
Urodzony demagog, znał cztery języki - niemiecki, polski, żargon i hebrajski - przed wojn± wykładał język hebrajski i pisywał do gazet.
Kręcił się w kołach syjonistycznych i przypuszczalnie nawet już wówczas był na żołdzie Gestapo.
Mówiono, że szpiegował na rzecz Gestapo, jakoby przeciw Rosji, w Białymstoku, Wilnie i Lwowie.

W getcie występował nie jako agent Gestapo, ale jako dobroczyńca, który mógł służyć Żydom w godzinie potrzeby, wykorzystuj±c swe szerokie stosunki z Niemcami.

Ľródło http://www.kworum.com.pl/art2541,udzial_zydow_w_zagladzie_zydow.html

Data: 2010-01-28 11:43:55
Autor: Jadrys
Udział Żydów w zagładzie Ży dów
W dniu 2010-01-28 11:38, mkarwan pisze:
(...)

Tak się zastanawiam co ty by¶ wklejał na psp gdyby cię kto¶ nie pozwolił wklejać artykułów szkaluj±cych Żydów?

Data: 2010-01-28 11:48:01
Autor: mkarwan
Udział Żydów w zagładzie Żydów
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hjrpp7$bmk$2news.onet.pl...
Tak się zastanawiam co ty by¶ wklejał na psp gdyby cię kto¶ nie pozwolił wklejać artykułów szkaluj±cych Żydów?

Uważasz, ze Żydzi szkaluj± Żydów?

Data: 2010-01-28 11:55:29
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 28 Jan 2010 11:48:01 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Nikt nie twierdzi że jeste¶cie Żydem.

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-01-28 21:26:46
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-28 11:48, mkarwan pisze:
[...]

To nie ma znaczenie kto szkaluje, - ważne że szkaluje.

Data: 2010-01-28 21:30:48
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
W dniu 2010-01-28 11:48, mkarwan pisze:
> Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci
>
> Uważasz, ze Żydzi szkaluj± Żydów?

To nie ma znaczenie kto szkaluje, - ważne że szkaluje.

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Na czym mialoby to ,szkalowanie' polegac w rzeczonym przypadku?

   AR

Data: 2010-01-28 21:45:07
Autor: Andrzej Adam Filip
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> pisze:
"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
W dniu 2010-01-28 11:48, mkarwan pisze:
> Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
>
> Uważasz, ze Żydzi szkalują Żydów?

To nie ma znaczenie kto szkaluje, - waĹĽne ĹĽe szkaluje.

   Na czym mialoby to ,szkalowanie' polegac w rzeczonym przypadku?

Na braku sklerozy?

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
PokĂłj nie przerwany - oko nie stracone.

Data: 2010-01-28 21:50:44
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

PokĂłj nie przerwany - oko nie stracone.
  -- PrzysĹ‚owie abisyĹ„skie (pl.wikiquote.org)

  Sklerotycy maja pecha.  Nie kto inny jak przewodniczacy gminy
  zydowskiej w Warszawie, a pozniej w getcie warszawski rowniez
  dobrze zapamietal sobie Abrama Gancwajcha jako wyjatkowo
  obrzydliwego gestapowca.

  AR

Data: 2010-01-28 23:44:33
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-28 21:30, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

[...]

Akurat mój post odnosił się nie do tego konkretnego watku mkarwana tylko do jego ogólnej działalno¶ci na psp.

Data: 2010-01-29 11:03:37
Autor: cyc
Udział Żydów w zagładzie Żydów

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hjsru5$7lp$4news.onet.pl...
[...]

Zastanow sie raz jeszcze nad tym co napisales .
Po pierwsze tym razem mkarwan napisal do rzeczy , choc przeciez to nie jego wypowiedz , tylko cytat .
Rzeczowosc ta polega na tym , ze napisal  prawde , ktora dziwnym trafem pomijana jest  w mediach i zastepowana szkalujacymi Polske i Polakow " prawdami " , ot chocby slynnymi juz i niemilknacymi slowami o " polskich obozach koncentracyjnych " , czy "wyssanym z mlekiem matki antysemityzmie Polakow " .
Po drugie , nie sadze aby opisane a zarezentowane przez mkarwana prawdy powinne byc przedmiotem rozwazan i prezentacji bo czas kiedy opisywane sytuacje sie zdarzaly byl czasem o tyle specyficznym , ze wyzwalaly najbardziej skrywane ludzkie ulomnosci lecz istnieje cos takiego jak zasada wzajenmosci .
Jesli Polacy spotykaja sie z masowym szkalowaniem wlasnego narodu i to na forum swiata w ktorym najczesciej podawane sa nieprawdy ( znowu odwolam sie do owych " polskich obozow " ) , to nie ulega watpliwosci , ze reakcja w postaci przywolywania prawd z tatego okresu o zydach ma sens i jest zrozumiala tymbardziej , ze mowi sie prawde a nie antyzydowska , klamliwa propagande . Szkoda tylko , ze publikacje takie wydostaja sie na zewnatrzr w tak hermetycznych srodowiskach jak nasza grupa a nie sa publikowane w swiatowych mediach tak jak publikacje antypolskie , byc moze wtedy odwaga zydow bylaby mniejsza .

cyc

Data: 2010-01-31 21:09:22
Autor: Jadrys
Udział Żydów w zagładzie Ży dów

Data: 2010-01-28 21:43:31
Autor: Andrzej Adam Filip
Jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
W dniu 2010-01-28 11:38, mkarwan pisze:
(...)

Tak się zastanawiam co ty byś wklejał na psp gdyby cię ktoś nie
pozwolił wklejać artykułów szkalujących Żydów?

Prawda wyzwoli polakĂłw, ale nie ĹĽydĂłw?

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Nie możesz być gwiazdą na niebie, bądź lampą w domu.

Data: 2010-01-28 23:45:15
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-28 21:43, Andrzej Adam Filip pisze:
Jadrys<Che@yahoo.com>  pisze:

[...]

Prawda wyzwoli wszystkich.  Nawet tych co gĹ‚oszÄ… "kĹ‚amstwo OĹ›wiÄ™cimskie" .

Data: 2010-01-29 08:34:49
Autor: Andrzej Adam Filip
Jadrys<Che@yahoo.com>  pisze:

[...]

Oświęcimskie" .

Czy pisanie o Oświęcimskim Sonderkommando jest kłamstwem Oświęcimskim?
  http://pl.wikipedia.org/wiki/Sonderkommando
  http://en.wikipedia.org/wiki/Sonderkommando

A kiedyś za niektóre prawdy (i niektóre nieprawdy/kłamstwa) palono na
stosach a nie tylko karano grzywnÄ… lub paroma latami pierdla.

Wiec napisz *dupku* w ktĂłrym konkretnie zdaniu/twierdzeniu twoim zdaniem
nastąpiło w tym wątku "kłamstwo Oświęcimskie" albo spadaj z takimi sugestiami.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Kto nie odróżnia dobra od zła, jest zwierzęciem.

Data: 2010-01-29 09:16:17
Autor: Jadrys

Jadrys<Che@yahoo.com>   pisze:

[...]

I po co te wyzwiska?

Nie ja wymyśliłem slogan o "Oświęcimskim kłamstwie " i zupełnie się z nim nie zgadzam, więc proszę sobie darować ten obelżywy ton kierowany pod moim adresem.

Tak, pisanie o Oświęcimskim Sonderkommando dla niektórych jest kłamstwem.

Data: 2010-01-29 09:54:56
Autor: Andrzej Adam Filip

Jadrys<Che@yahoo.com>   pisze:

[...]

No wiec się niech bujają. Według "klasyki wspomnieniowej" Żydowskie
Sonderkommando z Auschwitz w sporej części ocalało ("rozproszyło się"
wśród innych "ewakuowanych" więźniów) oraz dostarczyło bardzo znaczącej
części opowieści o tym się działo w Auschwitz.

Wiec się decyduj - jeśli Sonderkomando Auschwitz miałoby nie istnieć
to "opowieści ludzi twierdzących że w nim byli trzeba by uznać za kłamstwa".

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Bezczynny mózg jest warsztatem diabła.

Data: 2010-02-02 20:05:39
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-29 09:54, Andrzej Adam Filip pisze:

[...]

A z jakiej okazji ja mam siÄ™ decydować? - Ja wierzÄ™ w Sonderkommando i jego dziaĹ‚alność  bez zastrzeĹĽeĹ„. SwĂłj apel skieruj raczej do p. Bubla czy Jorga Heidera..

Data: 2010-02-02 20:17:01
Autor: Jerzy Tabortowski
Udział Żydów w zagładzie Żydów
W dniu 2010-02-02 20:05, Jadrys pisze:
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

Zachodzę w głowę, dlaczego uważasz że instalując na kompie, którego podzespoły wyprodukowali chińscy niewolnicy chińskiego komunizmu, system operacyjny stworzony przez tę napasioną kapitalistyczną fińsko-szwedzką świnię, ma ktokolwiek walczyć z kapitalistyczną "zarazą". Możesz to przybliżyć ??

Data: 2010-02-10 22:00:25
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-02 20:17, Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

To że wiele dystrybucji Linuksa jest darmowych, nikt nie wydziera biednym ludziom za możliwość zainstalowania ani grosza.

I proponuje się nie przejmować tymi "chińskimi niewolnikami",. Większy rozmiar niewolnictwa mamy u siebie w kraju..

Udział Żydów w zagładzie Żydów