Udział Zydów we władzach Rewolucji Bolszewickiej

Data: 2011-03-23 16:14:05
Autor: obserwator
Udział Zydów we władzach Rewolucji Bolszewickiej

(notka ukryta na S24) Wobec zaistniałej na blogach dyskusji dotyczącej Żydów
myślę że warto siegnąć do korzeni i przytoczyć ich udział we władzach
Rewolucji Bolszewickiej.

 Lista poniższa jest mi znana od dawna. Zapoznałem się z nia parenaście lat
temu dzięki książce drukowanej przed wojną w Polsce, a którą pozyczył mój
kolega od księdza profesora Michała Poradowskiego.

Sądziłem że nie ma tego w internecie. I że będę musial przepisywać. Natrafiłem z wielkim trudem co oszczędziło mi przepisywania. W książce
drukowanej przed wojną i tym zestawieniu są dwie różnice.

 Dotyczą narodowości Stalina i Dzierzyńskiego. Wtedy Stalin figurował jako
Gruzin, Dzierżyński jako Polak. Sprawę Stalina i jego pochodzenia znam mniej.
Wiem że najnowsze źródła przypisują mu pochodzenie żydowskie, ale że tak
powiem ,nie wgryzałem się w ten temat. Więcej mogę powiedzieć o Dzierżyńskim. Skąd Dzierzyński, który miał być
polskim ziemaninem jest Żydem?Stanisław CAT Mackiewicz najpopularniejszy
przedwojenny konserwatysta pisał o ty że tam sama ziemia wydała wielkiego
państwowca Piłsudskiego i renegata Dzierzyńskiego. Cóż więc jest grane. Ano po przegranym Powstaniu Styczniowym niektóre rodziny
ziemiańskie zostały doszczętnie wytępione a ich majątki sprzedane Żydom,
którzy weszli też w posiadanie herbów. Do czasów Powstania Żydzi nie mogli w Polsce nabywać ziemi. Niestety na ten
temat była w naszym ziemiaństwie zmowa milczenia. Po tym kątem możemy też
spojrzeć na "hrabiów" Komorowskich ,a prznajmniej cżęśc klanu bo był rozrośnięty.

Lista pod tym linkiem:

http://cyprianpolak.nowyekran.pl/post/7782,udzial-zydow-we-wladzach-rewolucji-bolszewickiej

Data: 2011-03-23 17:49:19
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imd68c$2or$1inews.gazeta.pl...

[...]

Piłsudski to był syjonista.

boukun

Data: 2011-03-23 16:56:27
Autor: obserwator
Udział Zydów we władzach Rewolucji Bolszewickiej
Piłsudski to był syjonista.

tak jak ty?

Data: 2011-03-23 18:06:21
Autor: u2
Udział Zydów we władzach Rewolucji Bolszewickiej
W dniu 2011-03-23 17:56,  obserwator pisze:
Piłsudski to był syjonista.

tak jak ty?

Ile by żydokomuna nie dała, aby zohydzić Ziuka, a to dzięki Ziukowi nikt
nie śmiał podnieść ręki na Żydów. Dopiero po Jego śmierci zaczęło się
ghetto ławkowe :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Getto_%C5%82awkowe

Data: 2011-03-23 18:10:39
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d8a2890$0$2490$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bo to za Ziuka, czyli sanacji Polką zaczęli  rządzić Żydzi i tak zostało do dziś...

boukun

Data: 2011-03-23 23:42:04
Autor: Kaczysta
Udział Zydów we władzach Rewolucji Bolszewickiej
[...]
Z tym tzw. gettem ławkowym to totalna bzdura...
W latach 30-tych studenci polskiego pochodzenia byli na niektórych kierunkach (głównie chodziło o UW) w pewnym snesie dyskryminowani - nie mogli podjąć studiów, bo większość limitów miejsc zabierali studenci pochodzenia żydowskiego. Głównie dotyczyło to wydziału lekarskiego i prawa.
Organizacje studenckie domagały się od władz uczelni, aby procent studentów żydowskiego pochodzenia nie przekraczał procentu, jaki stanowili oni jako mniejszość narodowa w Polsce. Aby pokazą prowadzącym i włądzom uczelni uchwalono, aby na wykładach studenci pochodzenia żydowskiego siadali z jednej strony auli, a pochodzenia polskiego - z drugiej: wtedy dokładnie widać, gdzie Polacy stanowią większość a gdzie mniejszość. Oczywiście propaganda lewacka okrzyknęła to gettem ławkowym - i tak ta bzdur aposzła w świat. Jak widać - to kłamstwo utrzymuje się do dzisiaj.
Rzeczywiście - były organizacje bojówkowe, które próbowały tę sytuację wykorzystać do nękania Żydó, ale szybko te grupy spacyfikowano (wbrew kałmstwom Grossa i innych - Polacy nie czuli nienawiści do Żydów).
Jak wytłumaczyć, że np. tzw. getta ławkowego nie było na wydziale matematyki, filologii polskiej, biologii Uniwersytetu Warszawskiegom nie wspominając już, że "getta ławkowego" nie było na Politechnice Warszawskiej (Żydzi z daleka obchodzili konkretne zawody, wymagające intelektu technicznego).
Młodzież pochodzenia żydowskiego ulubiła sobie wydział prawa (wiadomo - mistrzowie zagmatwania prostej sprawy to właśnieŻydzi) i lekarski (Żydom religia zabrania prowadzenia ćwiczeń laboratoryjnych ze zwłokami żydowskimi).
AZ

Data: 2011-03-23 18:07:32
Autor: Voodoo People
Udział Zydów we władzach Rewolucji Bolszewickiej

" obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:imd8nr$b14$1inews.gazeta.pl...

Piłsudski to był syjonista.

tak jak ty?

:)

Data: 2011-03-23 18:16:18
Autor: Voodoo People
Udział Zydów we władzach Rewolucji Bolszewickiej
Powiem szczerze, ze mnie to bardzo nie zdziwilo

Data: 2011-03-23 18:20:31
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu środa 23 marzec 2011 17:14:

(notka ukryta na S24) Wobec zaistniałej na blogach dyskusji dotyczącej
Żydów myślę że warto siegnąć do korzeni i przytoczyć ich udział we
władzach Rewolucji Bolszewickiej.

ciekawym zagadnieniem jest też to, ile oni mieli procentowo udziału alkoholu we krwi? podczas tej przepraszam za wyrażenie rewolucji. :)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-23 18:50:09
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
ciekawym zagadnieniem jest też to, ile oni mieli procentowo udziału alkoholu we krwi? podczas tej przepraszam za wyrażenie rewolucji. :)

do dzisiaj maja, np. Kuron i Michnik oraz Urban:)

Data: 2011-03-23 19:58:42
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu środa 23 marzec 2011 19:50:
do dzisiaj maja, np. Kuron i Michnik oraz Urban:)

w kwestii informacji. pan Kuroń już nie żyje, więc nie może się bronić.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-23 19:20:19
Autor: obserwator
> [...]
> do dzisiaj maja, np. Kuron i Michnik oraz Urban:)

w kwestii informacji. pan Kuroń już nie żyje, więc nie może się bronić.

alez jest zywy wiecznie, tak jak Lenin. Wielka szkoda, ze nie zyje fizycznie. Milaby okazje zobaczyc, jak wyglada
socjalizm z ludzka twarza i jak w praktyce wygladaja pomysly, ktore powstaja w pijanym widzie:)

Data: 2011-03-23 19:24:07
Autor: obserwator
Udział Zydów we władzach Rewolucji Bolszewickiej

nie nalezy zapominac, ze nadal jednak zyja tacy rewolucjonisci o wiadomych
korzeniach, jak np.Kwasniewski wiecznie pijany i paru innych, ktorzy popieraja
SLD:)

Data: 2011-03-23 20:30:29
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu środa 23 marzec 2011 20:24:

nie nalezy zapominac, ze nadal jednak zyja tacy rewolucjonisci o wiadomych
korzeniach, jak np.Kwasniewski wiecznie pijany i paru innych, ktorzy
popieraja SLD:)

a w kwestii zapominania. zmarli w Polsce otaczani są szacunkiem i jak o nich mówi to albo dobrze albo wcale.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-23 19:39:30
Autor: obserwator
Udział Zydów we władzach Rewolucji Bolszewickiej
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
a w kwestii zapominania. zmarli w Polsce otaczani są szacunkiem i jak o nich mówi to albo dobrze albo wcale.

Chcesz znowu kneblowac usta, cenzorze ? To informacja historyczna, ze Kuron
byl alkoholikiem i pil non stop.

Data: 2011-03-23 21:03:04
Autor: Klin
Użytkownik  obserwator napisał:
[...]

    Ten szacunek jest wybiorczy nie dotyczy oczywiście urojonego sobie przez Palikota
    pijaństwa L.K.

Data: 2011-03-23 21:32:58
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu środa 23 marzec 2011 20:39:

[...]

przypomniałem tylko podejście do zmarłych w Polsce. musisz być naprawdę daleko skoro o tym zapominasz. :)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-23 23:24:08
Autor: u2
[...]

Ale to fakt historyczny, a n.p. twierdzenie Palikota, że Prezydent
Kaczyński ma problemy z alkoholem to zwykłe pomówienie. Podobnie zresztą
teraz chętnie się pomawia w merdiach zmarłego Prezydenta.

Data: 2011-03-24 14:06:30
Autor: Marek
On Mar 23, 9:32 pm, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67....

Przypominam rowniez, ze w Polsce, jako, ze wyrazanie wlasnych
pogladow, bywalo niebezpieczne dla zdrowia i zycia - na groby zdrajcow
sie po prostu:
plulo !!!

Data: 2011-03-24 16:29:47
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imdhcn$fd6$1inews.gazeta.pl...
nie nalezy zapominac, ze nadal jednak zyja tacy rewolucjonisci o wiadomych
korzeniach, jak np.Kwasniewski wiecznie pijany i paru innych, ktorzy
popieraja SLD:)

A jakie to te "wiadome korzenie"?

--
stevep

Data: 2011-03-24 16:56:36
Autor: u2
W dniu 2011-03-24 16:29, cirrus pisze:
[...]

Z t.zw. białego wywiadu.

Data: 2011-03-24 16:29:04
Autor: cirrus
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imdftr$913$1inews.gazeta.pl...
[...]

To taka ciężka przypadłość norycznie- idiotycznych pisowców czepiać się zmarłych.

--
stevep

Data: 2011-03-24 21:25:26
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
To taka ciężka przypadłość norycznie- idiotycznych pisowców czepiać się zmarłych.

*norycznie* stefanie, to sie kompromitujesz wypisujac klamstwa i jeszcze
bluzgasz po bolszewicku na tych, ktorzy nie popieraja Platformy Zdrajacow i
Oszustow,

Data: 2011-03-25 16:25:25
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imgcs6$qg$1inews.gazeta.pl...
[...]

A skąd ty wiesz co to bolszewickie bluzgi, czyżby odpowiednie korzenie?

--
stevep

Data: 2011-03-25 15:32:15
Autor: obserwator
Udział Zydów we władzach Rewolucji Bolszewickiej
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
A skąd ty wiesz co to bolszewickie bluzgi, czyżby odpowiednie korzenie?

jestem po lekturze ksiazek kagebistow, ktorzy byli specjalistami od
bolszewickiej techniki prowadzenia dyskusji z antykomunistami.

Teraz ci kagiebisci zmadrzeli i olali bolszewie oraz uswiadamiaja tych, ktorzy tych technik nie potrafili zrozumiec i sie np. niepotrzebnie
denerwowali kiedy mieli takiego cyrrusa kretyna, przed soba jako dyskutanta.

--

Udział Zydów we władzach Rewolucji Bolszewickiej